Ja de aankondigingen hier waren vrij emotioneel. Maar wel fijn dat ik in ieder geval met de moeders er over kan praten. Van mn eigen moeder kreeg ik een mooie 'Mama' beker, want ja ik ben wel mama, zij het onzichtbaar. Dus was wel even heel dubbel.
Dat zijn vervelende dagen. Dat hoop ik ook voor.. Ik heb 12 april ook mijn 3de iui gehad. Als ik het goed begrijp dat het bij jou ook zo gegaan is..
Ik heb morgen mijn eerste echo , zoo spannend. Ik ben eerder gezet voor een echo. Ik wil graag iets voor mijn overgeven en misselijkheid krijgen, dat mag pas na controle
ok!!! inderdaad heel spannend, ik ben er ook al zo zenuwachtig voor! ik ben de afgelopen dagen ook flink misselijk en vandaag voor het eerst overgeven. Bah, niet leuk! Succes morgen! ik ben benieuwd!
Dankjewel. Echt zo erg overgeven.. Wanneer heb jij je eerste echo.? Ik heb 31 dec '16 een miskraam gehad. En hoeveel eitjes had je voor de iui?
ik heb de 22e de eerste echo. Ik had 3 eitjes waarvan er 2 meededen, dus dat is ook nog wel even spannend. Ik zou graag een tweeling willen dus ben er niet bang voor ofzo. Hoeveel Follikels had jij?
Dat was mijn eerste ivf , omdat ik met gonel f maar 4 eitjes had hebben ze ivf gecanceld en ben ik weet terug gegaan naar iui. Bij de inseminatie bleek ik toch 5 follikels te hebben. 2 hebben ze er weg geprikt en 3 hebben ze laten zitten , een meerling zwangerschap is aanwezig.
Gisteravond bloed bij het afvegen. Niet veel gelukkig en ik heb dat bij de zwangerschap van onze zoon ook gehad. Maar bah, ik wil dat die twaalf weken om zijn!
Oh wat naar Gitaartje ☹️ Maar Hopelijk is het dan gewoon weer niks net Als Bij Je zoontje! Ik vroeg hoe het met iedereen ging Om vervolgens zelf niet meer te reageren Ik ben ook vooral moe en erg misselijk de laatste dagen met als hoogtepunt vandaag. Waarschijnlijk gaat iedereen (incl . Mezelf ) vanaf de 3 maanden wat actiever zijn. Als we ons beter voelen Dan breekt de leuke periode aan
@gitaartje hoe gaat het nu met je? Geen bloed meer gehad vanochtend? Is toch altijd even schrikken... maar idd hopelijk is het gewoon net zoals bij je zoontje! Succes voor degene die echo's hebben. Al meer mensen verteld ondertussen? Hier hebben we zondag op Moederdag het verteld aan de directe familie. Veel verbazing en tranen van blijdschap! Toch voelt het nog steeds allemaal onwerkelijk! Ondanks de symptonen enzo...
Wij hebben het Ook verteld. Mijn ouders waren super verrast. Ze hadden het helemaal niet meer verwacht hihi. M'n kinderen zijn al 6 en 8 jaar daarom We hebben het de kinderen Ook al verteld Maar dat was meer noodgedwongen omdat dankzij mn schoonmoeder de hele familie het al wist. Waren bang dat Ze het van Een tante ofzo zouden Horen. Anders Had ik Ze meegenomen voor de eerste echo en Dan verteld Zoals iemand anders hier zei. De kinderen waren door het dolle heen met het nieuws Hihi Ze kunnen Nu al niet meer wachten
Dodo , Ja zeker bij de eerste is het heel onwerkelijk tot de 1e echo Bij de tweede had ik dat gevoel iets minder en Nu wel weer hihi omdat het al langer geleden is denk ik ıs allemaal weer een beetje nieuw
Leuk he zo aan iedereen vertellen! Leuk dat je kinderen ook zo blij reageren. Bij mijn stiefzoontje (4 jaar) duurde het even voordat ie het snapte.. uiteindelijk snapte die het en toen zei die "ik heb nog wel een bedje over voor een babybroertje" waarop ik zei: "het kan ook een babyzusje zijn he" toen was tie 1 minuut stil en toen ineens uit het niets:" pffff nou (zucht) daar kan ik dan toch ook niks aan doen..." Geniaal Haha. Ben blij dat ik dat gefilmd heb!
Hoi allemaal, wat een spannende weken he...ik merk dat ik echt toeleef naar de echo, nog 2 weken geduld hebben. Hier vooral moe, misselijk en ook al ben ik heel erg moe ook last van wat slapeloosheid. Gelukkig weet ik dat dit wel weer overgaat, toen ik zwanger was van onze dochter had ik dit ook in het eerste trimester. Gisteravond een voorlichtingsavond over zwanger zijn bij de verloskundigen praktijk. Had vooraf nog gevraag is het nuttig bij een tweede...nou echt zonde van mijn tijd helaas. Alleen het stukje over gezonde voeding was nog interessant. Misschien lag het ook wel aan de rest van het publiek, allemaal pril zwanger en voor de eerste keer.
Oh en super Leuk dat je dat gefilmd hebt ! Was helemaal niet in mij opgekomen ! Jootje, wat lang nog 2 weken.. Dat de tijd maar snel mag gaan