Leuk al die reacties van familie en vrienden. Wij hebben het nog aan bijna niemand vertelt, eens kijken of we het tot na de eerste echo geheim kunnen houden. Gitaartje vervelend van het bloedverlies hopelijk betekent het inderdaad niets. En was het eenmalig.
Super fijn @Brabant 1985 ! Pff ik had vandaag even een minder dagje. Super moe, niet vooruit te branden en heel erg misselijk. Hopelijk morgen een betere dag! Nog 10 dagen voor de echo!!!
Wat leuk, al die goede echo's en leuke reacties van familie! Hier geen bloed meer gelukkig. Het waren maar een paar veegjes, zelf in mijn maandverband zat niks. Ik hou mezelf voor dat het vorige keer ook goed is gekomen (toen was ik meer in paniek hoor!) maar leuk is het niet. Na de vakantie bel ik de verloskundige en hoop ik snel langs te mogen komen voor de eerste echo.
o ik ben toch zo misselijk!! ik moet niet vaak spugen maar wel dag en nacht misselijk, wat een naar gevoel.... bah... iemand tips?
Gember helpt bij mij goed. Gember thee, het beste werkt nog wel gewoon een stukje gember kopen in kleine blokjes snijden en dan heet water er overheen. Pepermunt werkt vaak goed en cola zonder prik(ook goed voor een kater, dus dit ook). Als het echt niet meer te houden is, vraag aan je verloskundige of je er iets voor mag krijgen.
Ik heb er zelf ook veel last van.. tot vorige week 2 a 3 keer per dag overgeven. En nu alleen nog maar misselijk. Wat ik ook erg vervelend vind.. Ik weet ook niet wat helpt. Vanmorgen heb ik vanuit bed 2 droge koekjes gegeten voor dat ik op stond. En net een cracker , ik moet zeggen dat t redelijk gaat...
vervelend he die misselijkheid, lijkt me heel naar als je er zoveel last van hebt @Jolijn83 hier ook bij vlagen kotsmisselijk vooral s avonds als ik in bed lig. lk moet zeggen dat het sinds een paar dagen ietsje beter gaat.
Wat fijn die goede echo's! En wat een leuke reacties van jullie families. Ik heb ook niet zoveel gereageerd, ik ben ook zo enorm misselijk ook overgeven. Bij mij helpt tijdelijk een zuurtje of kauwgom kauwen. Of een beetje cola. Ik ga nu gemberthee proberen. Ik heb ook seabands maar ik merk geen verschil.
----DECEMBER----- 27. Suzies - 33 jaar- 1e kindje - Verrassing 30. 1982Justme - 34 jaar - 3e kindje ------JANUARI------- 1. Dodo29 - ??? - 1e kindje 2. inkie86 - 31 jaar - 3e kindje - Verrassing Lenthe85 - 31 jaar - 3e kindje gitaartje - 26 jaar - 2de kindje Brabant1985 - 31 jaar - 1e kindje 4. Pip030 - 30 jaar - 3e kindje Jolijn83 - 33 jaar - 1e kindje 5. Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje Moonie07 - 32- 3e kindje 6. Jootje86 -30 jaar- 2e kindje 7. LoisJoanna - 24 jaar - 1e kindje Tammie87 - 30 jaar - 3e kindje -Verrassing DaisyVA - ??? - 2e kindje Cynthi - 27 jaar - 2e kindje 8. Nonma - ??? - 2e kindje PAnniek - 31 jaar- 2e kindje - Verrassing 10. Esila - 34 jaar - 3e kindje Jhann316 - 29 jaar - 1e kindje Eerste afspraken: LoisJoanna; 1e echo op 8 mei Suzies: 1e echo op 12 mei Inkie86: 1e echo op 18 mei 1982justme: 2e echo op 18 mei Jolijn83: 1e echo op 22 mei Pip30 1e echo op 22 mei Tammie87: 1e echo op 22 mei Cynthi: 1e echo op 22 mei PAnniek: 1e echo op 26 mei Jootje86: 1e echo op 30 mei Brabant1985: 2e echo 7 juni Meisje (0) / Jongen (0) / Verrassing (4)
----DECEMBER----- 27. Suzies - 33 jaar- 1e kindje - Verrassing 30. 1982Justme - 34 jaar - 3e kindje ------JANUARI------- 1. Dodo29 - ??? - 1e kindje 2. inkie86 - 31 jaar - 3e kindje - Verrassing Lenthe85 - 31 jaar - 3e kindje gitaartje - 26 jaar - 2de kindje Brabant1985 - 31 jaar - 1e kindje 4. Pip030 - 30 jaar - 3e kindje Jolijn83 - 33 jaar - 1e kindje 5. Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje Moonie07 - 32- 3e kindje 6. Jootje86 -30 jaar- 2e kindje 7. LoisJoanna - 24 jaar - 1e kindje Tammie87 - 30 jaar - 3e kindje -Verrassing DaisyVA - ??? - 2e kindje Cynthi - 27 jaar - 2e kindje 8. Nonma - 34 jaar - 2e kindje PAnniek - 31 jaar- 2e kindje - Verrassing 10. Esila - 34 jaar - 3e kindje Jhann316 - 29 jaar - 1e kindje Eerste afspraken: LoisJoanna; 1e echo op 8 mei Suzies: 1e echo op 12 mei Inkie86: 1e echo op 18 mei 1982justme: 2e echo op 18 mei Jolijn83: 1e echo op 22 mei Pip30 1e echo op 22 mei Tammie87: 1e echo op 22 mei Cynthi: 1e echo op 22 mei PAnniek: 1e echo op 26 mei Jootje86: 1e echo op 30 mei Brabant1985: 2e echo 7 juni Nonma: 2e echo 31 mei Meisje (0) / Jongen (0) / Verrassing (4)
Hallo, ik ben een tijdje niet zo actief geweest hier omdat het er even onzeker uit zag. Ik ben zwanger via ivf en op 2 mei moest ik bloedprikken. De hcg waarde was toen 48, dat vond het VUMC veel te lag dus zij dachten dat het niet goed zou gaan. Een week later op 9 mei weer bloed laten prikken en toen was het hcg gestegen naar 1077, heb toen direct een echo gehad om te zien of het op de geode plek zat (ivm met mijn historie van 3 x bbz) en toen heb ik een klein vruchtzakje gezien in de bm. Het VUMC vond het hcg echter nog steeds laag en hield een slag om de arm, maar vanmorgen met 6+3 hebben we op de echo een prachtig kloppend hartje gezien en een vruchtje en vruchtzakje exact passend bij de termijn! Ik kan nu dus eindelijk op mijn roze wolk Ik voelde me ook al wel erg zwanger, misselijk, weeig gevoel de hele dag, megazere boobs, zeurende buik, slecht slapen, veel plassen, nou ja, jullie kennen het Wat fijn dat er nog meer zijn met een geode echo! Laten we hopen op een voorspoedige zwangerschap voor iedereen!
wat super fijn @Nonma dat het allemaal goed is! Gefeliciteerd! Ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld of ze voor morgen nog een plekje vrij hadden voor de 1e echo. En dat hadden ze! Mijn vriend zou eerst een weekendje weg maar dat gaat niet door dus die kan gewoon lekker mee.... Blij dat we het nog voor het weekend weten nu!
@Nonma , super nieuws. gefeliciteerd wat zal het een spannende periode zijn geweest.! Nog meerdere een echo gehad.? @Jolijn83 succes morgen..