Hier is vanmorgen , moeders voor moeders langs geweest. Morgen komen de spullen binnen en kan ik gaan starten..
Ik schreef het hierboven al Een goede Echo Ik schrok even want Het leek heel lang te duren voor er iets te zien was. Ze zei dit is de vruchtzak, maar ik zag er eerst niks in zitten dus vroeg op een gegeven moment of er soms niks te zien was. Jawel hoor zei de gyn. toen. Pff opluchting en daarna zagen we hem/haar Het was heel leuk want m'n man, kinderen en m'n mama waren erbij.
Wat mooi allemaal meiden! Alleen maar goed nieuws in deze groep. Ik heb vandaag de verloskundige gebeld om me aan te melden, ze bellen me morgenochtend terug. Hopelijk kan ik snel voor een echo! We zijn weer terug van vakantie. Vandaag heeft mijn zoontje de hele dag met z'n pop rondgelopen. Hij wandelt, knuffelt, verschoont hem en is heel zorgzaam. Ik denk dat hij een hele goeie grote broer zal zijn!
Hopelijk kan je snel terecht @gitaartje! Leuk om te zien hoe lief ze kunnen zijn met een kleintje he.
Ik heb het steeds afgewisseld heel koud en Dan weer warm. Meer meiden die hier last van hebben ? Zullen de hormonen wel zijn
Esila , dat gevoel ken ik niet.. Wel heb ik erg zere borsten, moe, en een drukkend gevoel bij mijn baarmoeder..
Nee heb ik ook geen last van... Ik word wel langzamerhand gek van de misselijkheid... Niet spugen, maar de hele tijd een sort knijper op mijn maag en niks smaakt me echt lekker...
Dat warm/koud herken ik ook niet @Esila, maar dat misselijke gevoel wel hopelijk gaat dat snel over. Mijn borsten doen vooral zeer met draaien in bed en mijn bh gaat 's avonds als ik nergens meer heen hoef meteen uit
Ik heb dit ook!! Niet spugen is aan de ene kant fijn maar soms wil ik het er wel is ff uitgooien, wat echt niet lukt! En iedereen zegt dat het een goed teken is... grrrr. Het is ook een goed teken maar ondertussen voelde ik me vreselijk. Gelukkig is het sinds gister minder dus er is hoop dat het voor de 12 weken minder word! Ik ben iig al heel blij.... pfff haha