Jup die heb je er ook altijd bij. Net zoals de mensen die dadelijk zeggen ik wist wel dat het een jongen/meisje was. Achja 50% kans dat het klopt he
En bedankt zus dat je vindt dat ik een dikke kop heb haha. Net als zo'n opmerking van, ja ik wist het, want je dronk geen alcohol, joh ik drink al in geen jaren meer alcohol! Bij mn vorige zwangerschap kreeg ik de opmerking: " ja ik wist het al, want je zit raar!" say what??
Mijn schoonmoeder, die zoals een echte schoonmoeder betaamt alles heel goed denkt te weten zei, ik weet hoe jullie het gaan noemen als het een meisje word, namelijk ...... Had ze het toch gewoon in 1x goed geraden!!
oh het is wat met die opmerkingen als je zwanger bent. Om die reden nog niet aan schoonfamilie vertelt. Die hebben echt overal wel wat over te vinden, dus voorlopig nog even ons geheim. Tenminste als dochterlief niet ineens zegt, mama heeft een baby in haar buik Ze was mee met de echo dus ze weet dat er een baby in mijn buik zit. We zullen het meemaken. Oh en Jolijn wat bizar dat je schoonmoeder jullie naam gewoon geraden heeft...niet heel leuk denk ik.
Oh dan baal je denk ik wel een beetje. Gelukkig doet mijn schoonmoeder dat niet, heeft ook geen flauw idee denk ik haha.
Toen ik later in de Spiegel keek moest ik constateren dacht m'n gezicht idd behoorlijk rond is geworden haha Je zit raar is ook Een goede
Iemand hier die al last heeft van zwangerschapsdementie? Ik liep zaterdagavond richting keuken, vroeg mn man of ik een kopje koffie voor hem mee wilde nemen. Ja hoor. Ik loop met het kopje naar de keuken, zet het apparaat aan, schenk drinken voor mezelf in en loop terug. Zit mn man mij aan te kijken.. Wat is er schat? Je zei toch koffie mee te nemen.. Oooohjaaa!!! Helemaal vergeten! Maar dan ook echt het helemaal kwijt zijn dat je iets gezegd hebt of afgesproken.
Haha Paniek ! Nog geen last van gelukkig, ben op zich al vergeetachtig genoeg Wel last van klunzigheid, dingen omstoten en uit mn handen laten vallen enzo.. Volgens mij Ook iets wat ik Bij M'n vorige zwangerschappen had
ik heb ook het idee wat dingen te vergeten het enige wat ik goed kan onthouden is dat ik morgen voor mijn eerste echo mag gaan vind het allemaal wel spannend groetjes
Zo zei mijn schoonzus gelijk toen wij het vertelden: 'ik wist het wel, had het vorige week nog gezegd tegen *man*' Echt onzin. Ik had haar na de positieve test alleen maar via whatsapp gesproken. Ze denkt dat waarschijnlijk gewoon constant dat iedereen zwanger is. Dan krijg je vanzelf een keer gelijk! Verder alleen maar blijde en leuke reacties gehad. Ouders ontzettend blij, mijn zusje ook. Ik heb het als eerste aan zoon verteld (bijna 3) ik had een boekje voorgelezen en daarna verteld. Ik: ik heb een baby in m'n buik Hij, kijkt naar m'n buik: waar dan? Ik: dan word je grote broer! Hij: mijn schoenen ook he!
Wauw wat een mooie echo's al dat maakt me hoopvol naar maandag hihi de eerste echo alleen een stip te zien haha maar wel kloppend hartje en daar ging het om! Hier volgende week maandag als echo goed is aan kids vertellen .. mega spannend en zo zin in! Ik heb dit boek gekocht om voor te lezen
ik mag vandaag om 16:20 is nog wel even eerste een halve da gaan werken tot half drie niet goed kunnen slapen door de spanning wel jammer iedereen ook een goede echo toegewenst groetjes