Gisteravond een goede echo gehad. Hij/zij bewoog al een beetje zo schattig. Ik vind dat voetje op de echo zo lief! 20 juni de termijnecho.
Fijn en wat leuk dat voetje @Tammie87 ik mag nog even geduld hebben, 23 juni termijnecho. Merk wel dat ik een stuk relaxter ben dan voor de eerste echo. Wij zijn hier druk aan het aftellen naar de vakantie. Heel veel zin in, lekker naar Italië.
@Tammie87 , super mooie echo.. Hier vanmorgen een echo gehad.. Alles was goed en zag er goed uit. Het hartje klopte mooi en het was erg bewegelijk..
Haha esila ik bedoel 21 juni, hadden we bijna weer op dezelfde datum Gitaartje ik woon in Spijkenisse
Zijn er meer meiden die Honger hebben de hele dag door ? Het is echt verschrikkelijk hier. Sowieso moet ik om de 2 uur wat eten anders wordt ik helemaal niet goed, misselijk, duizelig.. Ben de afgelopen 2 weken al 2 kilo aangekomen Wat eten jullie om de honger te stillen ?
Yep, het is ook het enige dat helpt tegen de misselijkheid, constant eten En ik heb alleen maar trek in vet voedsel:S Ik ben ook al 2,5 kilo aangekomen, dat wordt nog wat de komende maandag Nou ja, ik probeer zoveel mogelijk gezonde keuzes te maken, en me er verder maar niet te druk om te maken...
Ik krijg zowat een afkeer van eten Ik had ook van dat vette voedsel maar nu minder, maar wel vast eten. fruit helpt totaal niet.
Sorry dames. Hier zit ik juist heel snel vol. 1 (vaak geroosterde) boterham en meer gaat er niet in.. Ook totaal geen zin in eten. Dus wat dat betreft geen tips. Maar zolang je probeert gezonde keuzes te blijven maken voor wat je eet lijkt het me allemaal niet zon ramp? Wij hebben hier onverwachts de kinderwagen al besteld. We wouden heel graag de Joolz geo Turtle green en gingen op tweede pinksterdag alvast informeren wat de levertijd ong was. (Naar aanleiding van verschillende topics over de hele lange levertijd bij Joolz. ) Eenmaal bij babypark vertelde ze ons dat deze kleur niet meer leverbaar was en uit het assortiment was! Paniek dus, vervolgens naar de babydump waar ze ons hetzelfde vertelde. Eenmaal bij de prenatal hadden ze er nog 4 op voorraad (landelijk) dus toch maar meteen besteld! Hebben jullie al "grote" aankopen gedaan?
Ah wat leuk Dodo ! Ik kan Ook niet wachten Om spulletjes te kopen wij hebben nog een kinderwagen staan van de eerste twee. Maar Das Dan ook het enige dat we nog hebben. Verder zullen we alles nieuw moeten kopen. M'n man vind het daar echter nog veel Te vroeg voor.
Hier kan ik ook niet veel eten. Elke keer een beetje. Nu met die pillen kan ik wat meer verdragen. Ik heb alle grote dingen nog van mijn kindjes dus we moeten alleen ee. Grotere auto haha die krijgen we dinsdag