Hoi dames, Gefeliciteerd allemaal!! Ik wil me ook aansluiten. Na 28 rondes en 3 IUI behandelingen heb ik op Koningsdag positief getest! Kan het nog steeds niet geloven eigenlijk..... Het is ons 1e kindje en 19 mei staat de eerste echo maar die ga ik proberen te verzetten omdat mijn vriend dan een weekendje weg is.... We hebben de afgelopen 2.5 alles met z'n tweeën ondergaan dus die moet ook met z'n tweeën!
Hoi allemaal! Allereerst gefeliciteerd met de zwangerschap! Ook ik mag me aansluiten bij deze club ☺️ Volgens mijn berekening ben ik 5 januari uitgerekend. Heb al twee zoons, oudste is 5 en de jongste is bijna 2. Voelt allemaal nog erg onwerkelijk om eerlijk te zijn. Kan niet wachten tot ik het hartje mag horen. Wanneer hebben jullie de vk gebeld?
hoi! ik wil me ook aanmelden! Gefeliciteerd iedereen! Ik heb vanmorgen positief getest 1 dag voor NOD. Ook van de 3e Ik heb een zoon van 5 en een dochter van 2. na 3 cryo pogingen nu spontaan zwanger!!! eerste cryo werd een MA helaas dus ik vind het enorm spannend. we zouden weer helemaal opnieuw de medische molen in moeten dus zoooo bij. Ik ben ook ongeveer 7 januari uitgerekend
Houden jullie al een 9 maanden boek bij? Of gaan jullie dat doen? Welke hebben jullie? Ik heb die van Pauline Oud dubbel gekregen bij m'n vorige zwangerschap dus ik die heb ik nog liggen maar ik vond hem niet zo leuk.
nee ik hou niet zo'n boekje bij dat vergeet ik dan constant Wel bij beide zwangerschappen elke maand een buikfoto gemaakt dus dat wil ik weer doen.
Ik ben heel slecht in het bijhouden van dat soort boekjes ☹️ Dus nee denk dat het weer niet gaat lukken Vind het wel echt super leuk !!
Ik ben wel heel benieuwd wanneer jullie de eerste echo hebben? De mijne is al 8 mei maar dan ben ik pas 5 weken en 1 dag.. Echt super vroeg maar ze waren echt heel eigenwijs haha.
Loisjoanna wat leuk al zo snel ! Ik woon in het buitenland , moet nog ff kijken wanneer ik een afspraak maak. Eerst de nod maar eens voorbij
Je kan op mijn handtekening klikken en dan je gegevens invullen en de site kopieren in je handtekening
Wauw wat snel! Weet je zeker dat het een echo is en geen intake? Ik ga deze week bellen om me aan te melden maar ik denk dat de eerste echo pas rond 9 weken is. Verloskundige waar ik nu bijzit heeft zelf geen echoapparaat.