Eind Dec ' 17/ Begin Jan '18 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dodo29, 28 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    In Antalya. Ik liep stage voor mn opleiding destijds en ontmoette zo mn Turkse man. Daardoor blijven plakken . Ik vond het wel meevallen, Het emigreren eigenlijk.
    Lijkt me idd ook genieten :rolleyes:

2. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Welkom Liza! Leuk hoor ook een 3e kindje. Wel gek dat je achteruit bent gezet. Bij mijn eerste zwangerschap was ik een week vooruit gezet, wat ook heel vreemd is want dat was een cryo.

Fijn Brabant dat je echo goed was!

Brabant 1985 en Esila vinden dit leuk.
  3. MargaLotus

MargaLotus Nieuw lid

10 jun 2017
    2
    6
    3
    Vrouw
    #583 MargaLotus, 10 jun 2017
    Laatst bewerkt: 10 jun 2017
    Halles Dames,

Graag zou ik me bij dit topic aan willen sluiten....

Ben moeder van een tweeling (geboren middels IVF, na jaren MMM) en nu gewoon spontaan zwanger YAY ! Mijn uitgerekende datum is nu 13 januari 2018.

Ben 37 jaar en woon in het zuiden van brabant.

Voel me echt zwanger, ben snel moe en af en toe misselijk. En als je mijn buik ziet zou je zeggen dat ik al 12 weken zwanger ben pfff...

Heb donderdag een echo gehad en alles zat erop en er aan en mooie kloppend hartje.

jootje86, Jolijn83, PAnniek en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Wat leuk Margalotus ! Welkom :)

5. Brabant 1985

Brabant 1985 Actief lid

3 mei 2017
    153
    84
    28
    Vrouw
    Zorg
    Brabant
    Welkom margalotus.. Ook een bijzonder verhaal..

6. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Welkom Liza en margalotus.
    Fijn dat je echo goed was @Brabant 1985

Brabant 1985 vindt dit leuk.
  7. PAnniek

PAnniek Bekend lid

21 mrt 2017
    726
    413
    63
    Hoe is het hier met iedereen? Goed weekend gehad?

8. Jhann316

Jhann316 Lid

1 mei 2017
    29
    11
    3
    Vrouw
    Welkom @liza1991 en @MargaLotus

Ik ben zelf een tijdje offline geweest omdat ik echt heeeeeeel erg moe ben elke dag, daarnaast slaap ik ook nog eens slecht. o_O

Afgelopen donderdag wel een eerste echo gehad en die was gelukkig goed! :D

Verder een lekker rustig weekendje achter de rug, dus dat is wel fijn :p ben ook wel benieuwd hoe het met de rest gaat hier

Esila vindt dit leuk.
  9. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Hier een goed, rustig weekend gehad. Tis hier inderdaad een beetje rustig;)
    Vandaag de knoop doorgehakt voor kraamzorg. Best een lastige keuze, we willen graag iemand die ook goed overweg kan met onze dan 4 jarige dochter. Afwachten maar...

Esila vindt dit leuk.
  10. PAnniek

PAnniek Bekend lid

21 mrt 2017
    726
    413
    63
    Heb je voor dezelfde kraamzorg gekozen als bij je dochter?
    Wij willen graag dezelfde kraamzorg met dezelfde kraamverzorgster, zij kent ons verhaal en dat lijkt ons wel heel prettig.

11. Nonma

Nonma Fanatiek lid

4 mei 2011
    1.659
    116
    63
    Vrouw
    Marketing
    Amsterdam
    Hier een heerlijk weekend gehad met man en kind❤️ lekker in de stad geweest gisteren en wat gegeten, vandaag rustig dagje in de tuin... Echt genoten!

Kraamzorg heb ik van de week geregeld. Blijft een gok, vorige keer echt geen leuke ervaring met kraamzorg gehad. Iedereen heeft altijd verhalen over hoe ze in de watten gelegd zijn, maar dat was bij mij helemaal niet zo... Ik heb geen fruithapje gezien, ze deed echt het minimale, terwijl ik herstellende was van een keizersnede... Als er visite was ging ze erbij zitten en liet mij of manlief taart en koffie serveren, en de laatste dag had ze alleen voor zichzelf koffie ingeschonken en liet ze mij met mijn hechtingen naar de deur strompelen om open te doen toen de bel ging... Kan er nog verdrietig van worden

12. PAnniek

PAnniek Bekend lid

21 mrt 2017
    726
    413
    63
    Oh dat is een vervelende ervaring! Je mag dan altijd de kraamzorgorganisatie bellen en om een ander vragen he. De klik is ook gewoon heel belangrijk!

Esila vindt dit leuk.
  13. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ooh ben jaloers op jullie. Hier in Turkije kennen Ze geen kraamzorg :( gelukkig komt M'n mama helpen.

14. jootje86

jootje86 Actief lid

3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Nee, niet voor dezelfde kraamzorg gekozen, niet omdat we niet tevreden waren. De kraamweek was echt een feestje! Maar per 1 juli zijn ze overgenomen door een ander bedrijf en dat maakt het toch anders. En ze werken met roosters waardoor je vaak meer dan 1 kraamverzorgster hebt in je kraamweek, maakt mij niet zoveel uit, maar voor mijn dochter vind ik dat iets minder. Nu natuurlijk nog geen garantie, maar ze doen bij deze organisatie heel erg hun best voor 1 kraamverzorgster in je kraamweek.

Wat vervelende ervaring heb jij gehad @Nonma , ik heb de afgelopen dagen ook erg veel nare ervaringen gelezen over kraamweken. Ik hoop dat ik mijn mond durf open te trekken als het niet prettig verloopt. Klik is inderdaad echt super belangrijk, ze komen toch een weekje in je privéomgeving.

@PAnniek, dat zou fijn voor jullie zijn zeg, maar kunnen ze je die garantie wel geven, ivm misschien feestdagen als je vroeger bevalt?

15. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    İemand tips wat te eten Bij maagzuur. Erg last van sinds twee dagen :$

16. PAnniek

PAnniek Bekend lid

21 mrt 2017
    726
    413
    63
    #596 PAnniek, 11 jun 2017
    Laatst bewerkt: 11 jun 2017
    Vroeger kreeg ik van mn moeder warme melk. Vorige zwangerschap waren Rennies mijn beste vriend. Kan je daar aan komen in Turkije?
    Lees net nog kauwgom of pepermunt door je eigen speekselaanmaak kalmeert je maag.

Esila vindt dit leuk.
  17. PAnniek

PAnniek Bekend lid

21 mrt 2017
    726
    413
    63
    Dat weet ik nog niet, heb ze nog niet gebeld, wil even de termijnecho afwachten. Maar ze zei bij dr vertrek dat ze het zelf ook graag wilde en dat we absoluut naar haar mochten vragen.

jootje86 vindt dit leuk.
  18. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Dankjewel Paniek :).
    Ja Rennie heb ik gelukkig gewoon hier.
    Hm Warme melk dat kan ik Ook weleens proberen. Hoewel wordt dan met neus dicht drinken want ik lust dat echt niet o_O

19. PAnniek

PAnniek Bekend lid

21 mrt 2017
    726
    413
    63
    Haha Rennie is goed! Pepermunt helpt dus ook. Hoef je geen vieze melk te drinken :roflmao:

jootje86 en Esila vinden dit leuk.
  20. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Hihi Dankje meis:rolleyes:

PAnniek vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina