Ik ben donderdag 10+6 (volgens mijn eigen berekening) en we maken dan een afspraak voor de echo. Ik denk dus die week erop.
Jammer gitaartje, had net zo goed gelijk gekunt. Welkom nieuwe meiden! Gefeliciteerd! Ik hoop weer thuis te kunnen bevallen. Ik vond het zo relax bij mijn dochter. Bij mijn zoon wilde we het ook maar hij kwam er niet uit tijdens het persen. Hij was een sterrenkijker. Dus toen naar t ziekenhuis.
Morning! Even een fotootje spammen! Vanmorgen weer even Mogen gluren. Alles werkt, het spartelt lekker rond en alles zit erop! Hartje ook even Mogen horen! heerlijk!! We waren toch best nerveus, dus het was echt een ontlading dat het allemaal goed was!
Mooi zeg @Dodo29, ik mag de 23e voor de intake en termijnecho. Begin toch wel weer nieuwsgierig te worden of het daarbinnen in mijn buik allemaal goed gaat.
Fijn dat de echo goed was en die ontlading geloof ik gelijk! Ik ben aan het aftellen tot de 20e, dan krijg ik mijn tweede echo
Vanochtend bij de verloskundige geweest voor de intake en kreeg er een echo bij! De vk die ik had was aan het leren voor echo's dus ze moest extra vaak oefenen ik was dus flink blij en wat een mooie plaatjes! Kindje was heel fijn aan het bewegen en spartelen. Wat een verschil met twee weken geleden. Volgende week heb ik dan de termijnecho. Daarna met 13/14 weken weer een echo omdat onze zoon is geboren met een armagwijking en rond die tijd kun je al goed armen zien. Ze ging ook nog overleggen met de gyn in verband met vorige dingen bij de laatste bevalling. Ik hoop dat ik wel bij de vk mag blijven tot de bevalling!
---DECEMBER----- 27. Suzies - 33 jaar- 1e kindje - Verrassing 30. 1982Justme - 34 jaar - 3e kindje ------JANUARI------- 1. Dodo29 - Twintiger - 1e kindje - Verrassing 2. inkie86 - 31 jaar - 3e kindje - Verrassing Lenthe85 - 31 jaar - 3e kindje gitaartje - 26 jaar - 2de kindje Brabant1985 - 31 jaar - 1e kindje 4. Pip030 - 30 jaar - 3e kindje Jolijn83 - 33 jaar - 1e kindje 5. Elsa86 - 30 jaar - 3e kindje Moonie07 - 32 jaar - 3e kindje 6. Jootje86 -30 jaar- 2e kindje 7. LoisJoanna - 24 jaar - 1e kindje Tammie87 - 30 jaar - 3e kindje -Verrassing DaisyVA - ??? - 2e kindje Cynthi - 27 jaar - 2e kindje 8. Nonma - 34 jaar - 2e kindje PAnniek - 31 jaar- 2e kindje - Verrassing 10. Esila - 34 jaar - 3e kindje Jhann316 - 29 jaar - 1e kindje Afspraken: Moonie007: 1e echo 16 juni PAnniek: Termijnecho 16 juni Jolijn: 2e echo 1 juni Dodo29: 12 weken echo 21 juni Tammie87: Termijnecho 21 juni Jootje86: intake en termijnecho 23 juni Nonma: 3e echo 14 juni Nonma: echo + nipt 3 juli Gitaartje: intake vk 15 juni Brabant1985 : 13 wkn echo 28 Juni