Ik heb ontzettend veel moeite gedaan om een afspraak te maken omdat het vóór de 12 weken moest! Het is echt ongelooflijk hoeveel verschil daar tussen zit zeg.
Hij is geconstateerd na de eerste hormoonkuur, maar ze denken dat ie er toen wel al zat vanwege de grootte. Ik had een half jaar daarvoor de laatste inwendige echo gehad dus ergens in de tussentijd is ie gegroeid. In ieder geval niet tijdens de zwangerschap dus
Ik heb er ook al twee gehad. Eigenlijk snapte ik al niet waarom ik nog een keer moet, maar ja het is weer een keertje kijken naar het kindje! Dus ik vind het prima.
Oké gek. De mijne 6cm zit er sinds de 6weken echo. Daarvoor niet. En was nu bijna weg omdat ik idd voorbij de 12 weken ben en de placenta het dus heeft overgenomen! Anyway hier weer een echo gehad vanavond! Wat een eigenwijs ding zeg! In het begin lag die helemaal verstopt in een uiterst hoekje. Na eventjes springen en plassen een inwendige echo gedaan maar hij/zij bleef met zijn billen naar ons toeliggen op zijn zij uiteindelijk kreeg ik de slappe lach omdat de verloskundige zat te praten en het leek alsof tie luisterde want hij/zij ging draaien op zijn zij en ze kon meteen een fotootje klikken. 2 tellen later draaide die snel weer om Haha heel grappig! Alles was gelukkig goed en ben 12 weken en 1 dag. Uitgerekende datum staat nu vast op 02-01-2018 (ipv 01-01-18)
Mooie echo Dodo! En wat grappig dat hij/zij zo eigenwijs was haha. Wij hebben ook een gisteren een mooie echo gehad! Alles was goed!
Mooie echo's @Dodo29 en @Tammie87. Ik mag morgen! Ben echt benieuwd, merk dat ik nu weer wat zenuwachtig begin te worden. Succes met de warmte allemaal vandaag!
Vanochtend een mooie termijnecho gehad. Sta nu vast op 7 januari. Ze moest wel flink zoeken en duwen om het kindje goed te kunnen meten
Yes een mooie echo gehad!! Uitgerekend op 10 januari nu. Dus iets minder ver dan gedacht, maar alles zag er perfect uit! Ook gelijk intake gehad, bloeddruk al wat aan de hoge kant, hopelijk zet dat niet door. Bloedprikken moest 2 keer lukte eerst niet goed, tis maar goed dat ik niet bang ben voor naalden nu fijn weekend vieren
Mooie echos weer! Hier vandaag ook bloed moeten prikken (hier helaas wel naalden fobie, zelfs na de MMM en hormooninjecties ervaring Haha) dus met als gevolg dat ik zat te janken als een klein kind. Schaam schaam schaam. Ik moest ook nog is nuchter en als ik niet op tijd eet ben ik zo misselijk dus liep ook al heel de ochtend te kokhalzen omdat er niks in me maag zat. Achja we hebben het weer gehad. Met 16 weken (18 juni) heb ik een controle afspraak en daarna met 18-20 weken de 20 weken echo. Heeft iemand ervaring met deze echo en de combi dat je zelf het geslacht niet wilt weten? Hoe heb je dat gedaan? Ik kan me namelijk voorstellen dat ze daar ook wat dingen moeten gaan controleren en er dus niet echt omheen kunnen... ik heb dus geen idee hoe we dit moeten aanpakken. De tv uit tegen de tijd dat ze naar de onderkant gaat kijken? Of de gehele echo niet mee kijken? Of konden ze er wel omheen?
@jootje86 hoe hoog was je bloeddruk dan? Is bij mij ook altijd drama, maar wel eem verschil wanneer ze m meten en met welke band. Bloedprikken altijd een feest
Als je het geslacht niet wil weten is geen probleem, dan gaan ze er gewoon omheen. Wij willen het ook niet weten en vorige zwangerschap ook niet, nooit een probleem geweest. Als ze wel vermoeden hebben van geslachtsafwijkingen of ze willen ongestoord zoeken naar bijvoorbeeld de navelstreng, dan vragen ze gewoon even weg te kijken. Wij hadden de vorige keer een Guo, een zeer uitgebreide 20 weken echo en zijn toen niet achter het geslacht gekomen. Soms wel handig het even van te voren te melden, ze vragen het eigenlijk altijd wel, maar just to be sure!
@Dodo29 je moet je nergens voor schamen meis, daar kan je niks aan doen dat je het eng vind. Eerlijk blijven naar jezelf! Bloedprikken vind ik zelf niet eng, maar ze kunnen bij mij nooit meteen/goed mn aders vinden, ook al zijn die zichtbaar, blijkbaar moeten ze andere hebben. Heb er een gehad die zo zat te stuntelen en te wroeten, dat ik ook met tranen in mn ogen en lijkbleek heb gesmeekt of hij er een ander bij wilde halen.