Wat leuk om die verschillen te zien inderdaad! @PAnniek erg leuk jurkje idd. Mamalicious? & Gefeliciteerd met je schoonzusje & zwager. vandaag de pretecho. Zal straks wel een fotootje erop zetten. Hopelijk ligt de baby er goed voor en niet met zijn/haar hoofdje weggedoken Haha.
Ja Mamalicious inderdaad. Vind het wel een fijn merk! Spannend! Super leuk. Bij ons zat ie ook wat weggedoken, maar gelukkig toch wel mooie foto's kunnen maken.
Tada ons kleintje! Een flink bol toetje en lekker sabbelen op zijn of haar knuistje Haha. We hebben ze ook digitaal maar heb nu eventjes een foto van de afdrukjes gemaakt.
Wat leuk en zo lief bol toetje! Ik heb die van mij voor het laatst gezien bij de 20 weken echo! Vind het zo spannend haar morgen na 2 maanden weer te zien
Super schattig Dodo Volgens mij hebben alle babies op 3D foto's een bol toetje haha . Vertekend beeld.
@Esila de echoscopiste zei uit zichzelf dat de baby bolle wangetjes had Haha. Ze ziet ook wel is beetje ingevallere wangetjes of gewoon platter. Sowieso erg rond gezichtje vond ze. Maar ze zei wel dat veel mensen zich vergissen in de daad werkelijke grote nu van de baby. Veel mensen denken nu dat zon kindje er al klaar voor is en mega groot is omdat ie er al zo af uit ziet. Maar als ze nu geboren worden zijn ze uiteraard veelste klein.. Das natuurlijk allemaal uitvergroot. Maar moet zeggen dat ik verder niet veel voorbeelden heb gezien! Ik heb trouwens echt wat vervelende en kwetsende opmerkingen gehad. Van gek genoeg de oma's. Zowel schoonmoeder/ eigenmoeder. Dat mijn kindje veelste dik is.. lelijk neusje etc. Ben er helemaal van streek van en vind het erg kwetsend zeker van die mensen verwacht je het niet... hormonen helpen ook niet mee, was er gister redelijk nuchter onder maar toen ik vanochtend weer trots naar de echofotos werd ik erg verdrietig omdat ik zo graag mijn blijdschap en trots wil delen.. Anyway genoeg gezeurd. @Roxfirst24 veel plezier vandaag bij de echo! Kom je hier ook een fotootje showen?
Misschien had je het al gedaan en heb ik erover heen gekeken maar wil je je echofoto toevallig showen?
Hm dat klinkt inderdaad niet leuk en dat nog wel van de oma's, die straks toch hopelijk wel hun kleinkind het mooiste ooit vinden. De baby heeft een rond gezichtje met een schattig rond dopje als neus, niks dik aan. En daarbij, net wat je zegt, echo's kunnen best een vertekend beeld geven. Hoewel mijn dochter met 30 weken en groote van ongeveer 22 weken wel echt op dr echo foto leek. Zelfde neusje in ieder geval en volle lippen.
ahh super lieve foto's hoor! Niet leuk die reacties, raar hoor. je moet t zien alsof je door een glas water kijkt, geeft ook een ander beeld. Lekker laten kletsen, jullie kindje is prachtig! Was het lastig om het geslacht te ontwijken? of niet? Wij hebben as woensdag pretecho en wij willen het geslacht niet weten. ben toch bang dat het ineens per ongeluk te zien is ofzo. Brabant wat fijn dat alles goed was!
Thanks voor jullie lieve reactie meiden! @Tammie87 wij hadden dit gewoon meteen aangegeven en die van ons ging er gewoon helemaal niet kijken. Ze zette de echokop op mijn buik en ging een beetje snel bewegen zodat mocht ze hem inderdaad net op een plek hebben gezet waar je tussen de beentje zou kijken het zo onduidelijk en wazig zou zijn wij alsnog niks zouden zien. Maar gelukkig zat ze meteen goed en meteen mooi het hoofdje in beeld. Ze begon in 2D. Verder heeft ze het borskastje laten zien in 2D met hartje etc en thats it. Ik was in iedergeval ook heel bang dat ik het zou zien maar absoluut niet, kindje is nou stukje groter waardoor die toch niet meer in een beeld past + het is een pretecho dus ze hoeven alleen maar te kijken waar jij wilt!
Hierbij wat fotootjes van mijn pretecho! Het was zo fijn haar weer te zien, ze lag lekker te slapen en hield met haar handje haar voetje vast bij haar gezichtje.. Zo leuk om te zien. Deze week een tweede echo voor de echoscopisten, mijn echoscopist vond dat ze er mooi bij lag en ook duidelijk.. Ik zeg natuurlijk geen nee tegen het nog een keer zien van ons meisje.
@Roxfirst24 Wauwie wat een mooie echo!! Erg duidelijk zeg! Erg schattig he als je ze ziet bewegen. Die van mij zat heel de tijd in het gezichtje te wrijven en op zijn/haar knuistje te sabbelen.
Ja hij/zij was wel heel eigenwijs, elke keer handen en voeten voor t gezichtje haha wel mooie foto's kunnen krijgen.