Zie je zo misschien niet maar er mist nog een gedeelte van de pootjes onder de commode, die moeten er nog opgeschroefd worden. Verder moeten er nog een paar plekjes aangestipt worden op de meubels en dat was het wel denk ik. Op nog wat poetswerk na. Leuk! Wat voor kinderwagen hebben jullie ?
Hi ladies lang niets meer gepost maar ontzettend druk met verbouwing en werken, daarnaast ook steeds moeër aan het worden. Laatste tijd sta ik op met ontzettende buikpijn, eet heel weinig, maar beweeg als het niet hoeft ook niet veel. Herkent iemand dit? Voel me zo uitgeleefd
@Roxfirst24 Klinkt erg bekend idd, alles word gewoon fysiek zwaarder. In een dag heel het huis willen poetsen etc zit er okk niet meer in.. ik heb soms erg heftige steken onderin aan de rechter of linker kant. Is dat wat je bedoeld met buikpijn? Ik heb savonds wel last van harde buiken ondanks dat ik echt niet zoveel meer doe voor mijn gevoel. Hoort er gewoon beetje bij denk ik.. wanneer ga je met verlof? Gisteren weer de dagcurve gedaan voor suiker.. 5,3- 4,6 en 4,9 waren de suikerwaardes. Volgens mij weer helemaal super dus hopelijk ben ik er nu echt voor de rest van de zwangerschap. Blijft toch altijd een angst dat prikken (ja, zelfs die inieminie vingerprikjes)
Ik heb de afgelopen 3 dagen , steken en een mega druk gehad bij mijn schaambot. Deze zijn weer weg , misschien is ze aan het indalen.?!?
Ja, steken heel erg. Maar ook gewoon maagpijn en heb nog nooit zo’n goede stoelgang gehad als nu. Ik moet helaas nog tot 1 december, dus ben zooooo erg aan het aftellen! En dan mag ze er van mij ook 2 december uitkomen, ook al is dat vier weken te vroeg
Ja, dat gevoel en dat heb ik voornamelijk bij te snel opstaan. Of met rechte benen liggen. Ze lag al de afgelopen twee keer met haar hoofdje naar beneden, maar ligt voorlopig nog goed.. volgens de vk
@Brabant 1985 & @Roxfirst24 klinkt allebei erg bekend. Hoop idd dat het door het indalen komt. Hoort toch beetje bij die laatste loodjes denk ik. @Roxfirst24 wat vervelend dat je het al zo heftig ervaart dat ze zelfs 2dec al mag komen.. kan Je niet eerder met verlof of minder gaan werken? Misschien even overleggen met je verloskundige ? Klinkt alsof je er beetje klaar mee bent. Maar aangezien we nog wel wat weken moeten lijkt het me niet fijn voor je om zo door te gaan.... Schiet de verbouwing wel een beetje op?
Ja , dit gevoel heb ik pas de afgelopen week a 2 weken. Gelukkig werk ik al minder (3 dagen/4 dagen) en 1 dec stop ik ermee. Ben nu wel echt aan het aftellen en wil me niet echt laten kennen ‘de zwangere vrouw die niets meer kan’ .. maar gelukkig schiet de verbouwing wel op en zijn we eind vd maand klaar, kunnen we begin december intrekken. Oja iemand nog tips voor een goed matras voor de baby, ik wil niet automatisch voor de duurste gaan.. welke hebben jullie?
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar verlof is heerlijk! Sterkte nog die laatste weken werken meiden. Ik merk aan mijn lijf dat het een goede beslissing is geweest om al met 30 weken met verlof te gaan. Heerlijk dat niets hoeven. Het kamertje van de baby is af alleen nog wat aankleding maar dat is niet perse noodzakelijk. Begin december de kinderwagen ophalen en nog wat accessoires. Hier is het overigens guur weer en een ziek snoetje thuis. Stiekem best gezellig en ideaal dat ik niet in dit weer op en neer naar school hoef☺
@Roxfirst24 wat vervelend meid! Ik vind dat je nog best veel werkt hoor!! Succes nog in iedergeval de laatste paar weekjes werken. Qua matras hoor en lees ik vaak goede dingen over de Ikeamatrasjes. Ook bij prenatal hebben ze een matras van 50,- die van de Ikea hebben ze er meerdere volgens mij van rond de 25,- en 36,- en ook rond de 50,- Zou gewoon eventjes gaan kijken wat prettig voelt. Je kan zelf nog een aerosleep eroverheen doen maar weet wel dat de kraamzorginstelling zei tijdens het gesprek dat dit echt geen meerwaarde heeft... tijdens de kraamperiode moest het er sowieso af en daarna mag je het uiteraard wel weer gebruiken. Maargoed moet iedereen voor zichzelf weten natuurlijk. @jootje86 wat fijn dat je verlof zo goed bevalt! Ook fijn dat je babykamer al ver klaar is! Ik vind dat altijd zo dubbel als ze ziek zijn. Ene kant zo sneu als je dan die sippe gezichtjes ziet en zou je het liefst zelf ziek willen zijn zodat ze zich fit voelen, maar andere kant vind ik het heerlijk dat ze dan weer eventjes zo klein voelen en komen knuffelen en aanhankelijk worden. Als stiefzoontje hier ziek is kruipen we allebei op de bank onder fleecedeken en gaan we Disney-films kijken. Beterschap in iedergeval voor je dochter!
@Dodo29 moet nog even doorzetten en dan gelukkig 16 weken verlost. Het maakt het ook wel zwaarder voor mij omdat er niet meer zo’n leuke sfeer is op het werk. Dus de dagen zijn ontzettend lang! Maar gelukkig wel iets leuks om naar uit te kijken. Denk btw dat ik ga voor het Ikea matrasje, heb dat nu meerdere keren gehoord van mama’s
Heerlijk Brabant1985! Geniet ervan! Heb je nog een speciaals gedaan op je werk? Wat staat er nog gepland in je verlof? Ik moet nog maar 3 dagen werken na deze...
Ik heb niets speciaals gedaan op mijn werk , ik zal er nog een keer op de koffie gaan en dan voor mijn cliënten iets lekkers mee nemen. Verder staat er niets gepland. Vooral genieten , volgende week ( bevallings gesprek ) , 6 dec ( nog een groei echo met 36 weken ) en dan komt het echt dicht bij.. Vanavond hebben gaan we naar een informatie avond in het ziekenhuis
@Brabant 1985 geniet van je verlof ! @gitaartje jij ook bijna met verlof! Nog paar daagjes doorbikkelen. Hier zojuist weer een groeiecho gehad, baby’tje word met 40 weken 3500 gram geschat. Precies gemiddeld dus! Baby’tje lag met hoofdje al in de bekkenring dus al gedeelte ingedaald. Vandaar die steken allemaal, laatste dagen ook t gevoel alsof t gekneusd is van onder. Ik heb zelf het gevoel dat ik voor de uitgerekende datum ga bevallen.. hebben jullie daar zelf een voorgevoel over??
Dankjewel.. Vandaag op controle geweest bij de vk , hier ligt ze ook met haar hoofd tussen mijn bekken. Zelf heb ik een voorgevoel , half dec haha maar dat is nergens op gebaseerd
Hoi! Hier al bijna een week aan het genieten van mijn verlof! Heerlijk! Lekker babykleertjes gewassen☺ Ik denk ook voor de uitgerekende datum te bevallen, vorige 2 zijn ook eerder gekomen. Hoe gaat het met de kwaaltjes? Soms wil ik mn buik even af kunnen zetten pff vooral met slapen. Nog wel last van misselijkheid en maagzuur maar rennie helpt wel. Nog even volhouden
Lekker hoor Tammie! Verlof! Ik moet maandag en donderdag nog werken en dan is het klaar! Heb er zin in! Het afscheid van m'n gastgezin zal wel even moeilijk zijn, kinderen zijn er nu al heel druk mee. Ik krijg veel knuffels en ze zijn ineens superlief Hier ook veel maagzuur en die buik wil ik wel ff afdoen. Ik mag opzich niet klagen (klein buikje) maar de baby ligt heel hoog tegen m'n ribben aan. Van mij mag ze gaan indalen Afgelopen week laatste controle gehad bij de vlos, volgende week ergens heb ik de eerste afspraak bij de gyn. Bevaldatum: ik hoop op gewoon 40/41 weken. Lijkt me heerlijk om nog zolang echt verlof te hebben! En ik kan de tijd ook wel gebruiken want het kamertje is nog steeds niet af. Zoon is geboren met 35+1, m'n verlof was nog niet eens begonnen. Hoop niet op herhaling!
Oh fijn ik kreeg weer eens geen meldingen. Even een beetje bijgelezen. Hier afgelopen maandag controle gehad en de kleine werd bij 33 weken op ongeveer 2300 gram geschat. Mooi op gewicht dus Ik mag nog 2 dagen werken en dan heb ik ook verlof. Laatste dag gaan we met de cliënten film kijken en pannenkoeken eten, dus dat wordt feest! Die van mij ligt ik nog heel hoog, dus geregeld last van mn maag, het is geen zuur, maar wel super irritant, nu ook weer vaker misselijk! En die ribben herken ik ook @gitaartje. Ik gok hier ook nog op een bevalling voor de uitgerekende datum, maar ergens maakt het mij ook niet uit, is meer dat ik gewoon nieuwsgierig ben naar het kind. Wat is het en op wie lijkt het