Gefeliciteerd Brabant! Leuk, een meisje! Wie weet komen we elkaar nog eens tegen bij het cb ofzo, wij woonden in dezelfde plaats toch?
Gefeliciteerd Brabant, geniet ervan! Ik heb weinig schade opgelopen, twee hechtingen maar nog ontzettende spierpijn in mijn been. Het stopt nog steeds niet met trillen echt te veel inspanning gehad en door het persen nog ontzettend veel pijn aan mijn kont, dus lig nog moeilijk .. Maar eerste paar nachten zijn zwaarder voor mij dan voor haar,vindt het zo moeilijk om der los te laten. Zij slaapt opzich wel lekker door, maar ik bevind me in een soort van emotional rollercoaster, waardoor ik niet kan slapen
Het liefst op papa’s borst. Maar ze hoort in de Co-sleeper. Helaas veel last van krampjes dus momenteel zit ik rechtop de rand van het bed met haar tegen me aan... gaaaaaap! Ze komt ook nog steeds elke 2 uur s nachts. Afgelopen nacht op papa’s borst gelegen op de bank en geslapen van half 1 tot 4. In haar bedje doet ze dat nooit En waar slaapt jullie baby Roxfirst?
Aah papa’s borst is natuurlijk ook veel fijn er dan een bedje. Ons meisje ligt nu vaak bij ons in bed, het wiegje is nu zo onhandig! Ik wil denk ik een cosleeper aanschaffen dat lijkt me voor mij fijner. Ik vind het wiegje nog zo eng en groot kan er niet goed voelen. En ze slaapt nu onregelmatig, maar iedereen om ons heen heeft er al een mening over. ‘Wordt ze eenkennig/verwend van’, ‘o pas maar op, blijft nu altijd naast je’. Maar de Veiligheidswaarschiwingen begrijp ik opzicht wel, maar probeer het zo veilig mogelijk te houden..
Idee was hier ook om de (familie) wieg te gebruiken maar ze wilde alleen bij ons liggen. Toen hebben we het aankleedkussen tussenin gelegd, en daar sliep ze redelijk op. Ligt ze bij jullie gewoon los? Want dat vonden wij eng, ook omdat we een behoorlijke spleet hebben tussen de matrassen. Nu dus een geleende Co sleeper, ze slaapt er nog niet graag in maar het is wel praktischer als een wieg. Hij is trouwens wel groter dan de wieg. En minder geborgenheid, deze heeft spijltjes en de wieg was bekleed.
Verwend en eenkennig worden ze toch wel. Dat is ook helemaal niet erg bij deze kleintjes! Zou raarder zijn als ze niet eenkennig werd. En verwennen... Tsja, het is een baby!
Bij ons slaapt ze op haar eigen kamertje , dit hebben we vanaf dag 1 gedaan. Ze wil nu niet anders meer. In de nacht laat ze 3 a 4 uur tussen de voedingen zitten..
Hier slaapt ze bij ons op de kamer in haar wieg. De eerste helft van de nacht gaat dat goed..2e helft minder goed dus meestal slaapt ze dan bij ons in bed. Hier komt ze snachts ook om de 2 a 3 uur.
Oh wat zou ik graag ons meisje willen knuffelen. Hopelijk gaan jullie nachten met jullie mini's snel beter. Hier helaas nog geen baby, en door te hoge bloeddruk toch overgedragen aan gynaecoloog. Uiterlijk met 41 weken inleiden is nu het plan. Heel gedoe afgelopen week in het ziekenhuis, wel inleiden, opname of naar huis met medicatie. Nou dat weer uiteindelijk het laatste. Gelukkig reageert mijn lijf wel goed op de medicatie en is mijn bloeddruk weer stabiel. Nu afwachten of de baby zelf zin heeft of toch inleiden.
Oh Jootje wat naar van je hoge bloeddruk En ook dat jouw babietje er nog niet is. Ook ik wacht nog steeds Vandaag vanaf ongeveer 15:00 uur voorweeen gehad. Dus hoopte zo dat er iets ging doorzetten maar nee hoor morgen om 14:00 uur naar de gyn. Dan zal ze gaan strippen. Ook ik mag max tot 41 weken doorlopen . Maar ik hoop zo dat het snel vanzelf gaat beginnen... Sterkte meis, hou vol. Ook voor ons is het einde in zicht
@jootje86 en @Esila , of nog meer die nog niet bevallen zijn.. Heel veel succes met de laatste loodjes. Hopelijk komen er verder geen complicaties bij kijken.. Zou jammer zijn op het einde van je zwangerschap. Wat zullen jullie ook nieuwsgierig zijn naar jullie kleintjes.. LiefS
Elke keer als er een update is ben ik zo benieuwd of er iemand is bevallen! Het word steeds spannender. Op wie wachten we nu nog? @Esila @jootje86, nog meer?
Dankje meis Volgens mij alleen Jootje en ik nog. Alles was ok bij de gyn. Ik heb 1,5 cm ontsluiting en ben gestript. Ik ben benieuwd of er vanzelf wat gaat beginnen. Zoniet dan wordt ik woensdag ingeleid
Spannend Esila! Je weet nu sowieso dat ze er snel aankomt! @Dodo29 hoe is het bij jullie met de krampjes/reflux? Kon de huisarts je helpen? Hier word ook steeds meer gespuugd en last van krampjes. Heel lastig! Heb toevallig gister een topic over geopend!