Eind Dec ' 17/ Begin Jan '18 uitgerekend

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Dodo29, 28 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Precies Gitaartje :thumup:

    Sterkte met de krampjes! Ik weet helaas hoe lastig het kan zijn :(
     
  2. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
  3. jootje86

    jootje86 Actief lid

    3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    @Esila nog geen nieuws hier. Inleiden woensdag dus nu afwachten of ze zelf nog gaat komen voor die tijd. Wel last van wat voorweeen maar ik denk dat die kleine eigenwijs gewoon tot woensdag blijft zitten. Jij ook nog in de wachtstand?
     
    Esila vindt dit leuk.
  4. Tammie87

    Tammie87 Fanatiek lid

    28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Esila was je met je andere 2 kinderen ook overtijd?

    Hier ook krampjes, vooral last in de avond of snachts..zo zielig. Overdag haalt ze haar slaap weer in. Ik dus ook als het lukt haha
     
  5. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Ja, vanochtend de slijmprop verloren Dus ik had weer hoop. Maarja niks gebeurd verder, nog geen 1 wee :roflmao: kan er maar beter om lachen anders Moet ik huilen Haha.
    Ik ga er ook vanuit woensdag ingeleid Te gaan worden ;)
     
  6. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Nee bevallen met 40 wk en de ander 39+5 wk maar was wel beiden ingeleid ;)
     
  7. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.960
    1.230
    113
    Hoe krijg je dat bijslapen voor elkaar met nog een peuter en kleuter in huis? :eek:
     
    Tammie87 en Esila vinden dit leuk.
  8. jootje86

    jootje86 Actief lid

    3 nov 2011
    425
    67
    28
    NULL
    NULL
    Vannacht om 2 18 is onze dochter Elin geboren. Helemaal gezond en nu aan het bijkomen van een erg snelle en toch wel pittige bevalling. Maar heel kort als je meet van de eerste vage tekenen 5 uurtjes. Ze weegt 3368 dus niet heel groot.
    @Esila ik hoop dat het bij jou ook snel doorzet, zet em op!
     
    Brabant 1985, Dodo29 en Esila vinden dit leuk.
  9. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.960
    1.230
    113
    Yoehoeee gefeliciteerd! WoW, dat is snel gegaan! Geniet ervan!
     
  10. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Yeah ! Van harte gefeliciteerd Jootje :)
    Wat Een snelle bevalling ! Leuke naam Elin :thumup:
     
  11. Tammie87

    Tammie87 Fanatiek lid

    28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Gefeliciteerd! Mooie naam ook!

    @gitaartje mijn man is bakker dus die is vaak smiddags thuis haha. Mijn middelste gaat 2 dagen naar de kinderopvang en mijn oudste zit op school. Dus dan kan ik ook wat sneller rusten :)
     
    Dodo29 vindt dit leuk.
  12. Dodo29

    Dodo29 Actief lid

    24 sep 2013
    442
    229
    43
    @jootje86 Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Nu bijkomen van de bevalling en genieten van jullie wondertje!

    Nu jij nog Esila! Morgen word je in iedergeval ingeleid toch? Spannend lijkt me!

    @gitaartje vervelend die krampjes enzo! Heb je nog adviezen gehad die werken?

    Hier weinig last van krampjes(gelukkig) maar die verdomde reflux. En als er een prijs bestaat voor de slechtste huisarts allertijde zal die van mij wel kans maken. Owen huilt zoveel van de pijn en je ziet ook echt dat t zeer doet, verschrikkelijk. Ben 2x bij de huisarts geweest en het advies varieerde van “stoppen met borstvoeding” tot “stop hem heel de dag in de draagzak” en op t feit dat ik hem al paar keer blauw en pruttelend heb aangetroffen in de wieg of box zegt ze: vertrouw maar op je instinct, hopelijk is het niet een keer te laat! Anyway we zijn nog geen steek verder want ze wil ook geen verwijzing geven voor de kinderarts ondanks dat het cb en verloskundige hebben bevestigd dat hij zuurremmers nodig heeft.

    Ik heb formulieren gehaald bij andere huisartspraktijk en ga morgen ochtend daar alles inleveren. Vanochtend met de jeugdarts van het CB afgesproken dat ik probeer bij de nieuwe huisarts de medicijnen te krijgen en mochten hun ook niet mee willen werken (waar ze niet vanuit gaan omdat zijn klachten echt overduidelijk zijn) dan krijg ik in iedergeval van cb arts mijn doorverwijzing.

    Verder is het een heel tevreden manneke maar zeker als tie pijn heb wilt ie alleen bij mij zijn. Uiteindelijk breekt het slaap tekort je toch echt op en het is zo frustrerend dat ie pijn heeft en je hem niet kan helpen. Deze week probeer ik overdag zo vaak mogelijk met Owen ook te gaan liggen, iedere minuut is er eentje.

    Hier al lachjes als je met een hoog stemmetje tegen hem praat! & we kunnen een hanenkammetje maken van zijn haar Hihi. Het gaat zo ontzettend snel! :eek:

    Hoe gaat het met alle andere kindjes?
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Tammie87 vindt dit leuk.
  13. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.960
    1.230
    113
    Wat een prachtig mannetje dodo29! Echt een vrolijk mannetje zo. Hopelijk wil de nieuwe huisarts je wel helpen. Het is zo frustrerend als je ziet dat je kindje hulp nodig heeft maar jij hem niet kan helpen.

    Wat goed dat hij al lacht! Bij Lisa zag ik vanmorgen een eerste bewuste lachje. Dus helaas nog niet op camera vast kunnen leggen.

    Hier ben ik nu heel strikt met het rechtop houden na het voeden en heb Lisa veel in de draagzak. M’n zoon was zoveel makkelijker, dat was drinken om de drie uur en wegleggen. Nog geen boer hoefde die te laten!

    @Esila jij bent nu waarschijnlijk volle bak aan het bevallen. Succes!
     
  14. Dodo29

    Dodo29 Actief lid

    24 sep 2013
    442
    229
    43
    @gitaartje dankjewel! Ja hier hou ik Owen ook altijd lang rechtop na een voeding en probeer hem altijd te laten boeren. Ik heb nu ook een draagzak aangeschaft de tula free to grow. Moet nog eventjes iets beter instellen zodat ie echt lekker zit en dan ga ik het ook is testen. Ben dat gezeul met die maxicosi voor korte stukjes nu al zat. En de kinderwagen is vaak ook zon gedoe en daarnaast vind ie dat niet leuk (zacht uitgedrukt voor hysterisch huilen) :oops:

    Ondertussen al een lachje van Lisa vast kunnen leggen? Vind het zo schattig maar ze lijken ineens zo groot en wijs al als ze zo lachen of als ze echt goed wakker zijn en lekker aan t rondkijken zijn. Tenminste dat heb ik met Owen.

    Hoe gaat het met de andere baby’s?

    @Esila hoe gaat het met jou/jullie? Hopelijk gaat alles goed en heb je het gewoon te druk met genieten! <3
     
  15. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Woensdagochtend werd ik om 09:30 uur ingeleid. Ik had toen 1,5 cm ontsluiting. Om 12:00 uur was het 3 cm. Toen van 12:00-18:00 uur heb ik gelegen met 3cm terwijl ik wel weeën had ! Het bleek dat m'n baarmoedermond heel veel naar achter lag en maar niet naar voren wilde komen.
    De gyn heeft toen de vliezen gebroken om het proces hopelijk te versnellen. Ik had toen 4/5cm.
    De weeën gingen door, goede weeën te zien op de ctg maar de ontsluiting vorderde niet. Om 02:00 uur snachts nog geen vordering in de ontsluiting.
    Toen van de weeenopwekkers afgehaald en een ander medicijn gekregen. Het leek even de weeën krachtiger te maken maar daarna nam het weer af.
    Om bijna 04:00 uur snachts zei de gyn dat we tot de ochtend zouden wachten maar we moesten wel gaan denken over een keizersnee. Pff ik ben teleurgesteld, verdrietig.. De gyn ging naar huis. Maar even later werden m'n weeën ineens sterker! En volgden elkaar wat sneller op. Nog even later werden ze verschrikkelijk pijnlijk en de vroedvrouw kwam de ontsluiting checken. Een halve cm, misschien 1 meer. Dus 6cm.
    Ik zat er doorheen. Kon de weeën zowat niet meer opvangen. Ik kon het niet geloven , zo'n zware weeën en zo weinig vordering. Nog even later was het niet meer te houden en riep om een keizersnee, ik was kapot. Vanaf de ochtend bezig zijnde.. Heb gehuild van ellende.

    Kon de weeën niet meer opvangen en ze stonden met twee man naast m'n bed om me te kalmeren. Ik kreeg geen lucht, ging bijna flauwvallen en overgeven tegelijk.
    En toen ineens voelde ik de baby komen, ja hoor volledige ontsluiting. Ik herkende het gevoel van de andere kinderen. Ik schreeuwde dat de baby kwam. En zag de verpleegster verschrikt kijken, gelukkig was de gyn al gebeld (na veel aandringen van m'n man en moeder). En was Ze net op tijd.
    Snel naar de verloskamer gebracht.
    En toen Nog behoorlijk moeten persen.
    Maar om 07:23 uur was M'n prachtige dochter dan eindelijk geboren !
    Daarna kwam nog gehecht en kwam de
    Placenta niet, is flink op mn buik gedrukt en toen eindelijk klaar.

    Verschrikkelijkste bevalling van de drie . Duur van 22 uur !
    Maar nu Een gezond meisje naast me en ik Geniet ontzettend van der !
     
  16. Dodo29

    Dodo29 Actief lid

    24 sep 2013
    442
    229
    43
    @Esila wat een heftige en pittige bevalling! Zeker omdat je wel weet waar je over praat aangezien het je derde is! Maarrrr van harte gefeliciteerd. Eindelijk genieten van dat meisje wat in je buik heeft gezeten! Rustig aan en hopelijk gaat je herstel goed!
     
  17. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.960
    1.230
    113
    Van harte gefeliciteerd Esila! Wat een pittige bevalling, hopelijk valt het herstel mee!
    Geniet van je dochter met je gezinnetje!
    Blijf je nog lang in het ziekenhuis?
     
  18. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.960
    1.230
    113
    Nee nog geen lachje op camera. Ze zijn nog maar zeldzaam. Maar ze word idd alerter en maakt meer oogcontact. Heel leuk!

    Draagzak is fijn he! Ik ben geen diehard drager maar op deze manier krijg ik tenminste nog wat gedaan in huis.
     
  19. gitaartje

    gitaartje Fanatiek lid

    12 nov 2013
    1.960
    1.230
    113
    Ik zou een moord doen voor een nacht slaap zonder onderbrekingen. O, wat ben ik moe!
     
  20. Tammie87

    Tammie87 Fanatiek lid

    28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Gefeliciteerd @Esila ! Wow pittige bevalling zeg! Gek he dat het bij een 3e nog zo lang kan duren. Was bij mij precies hetzelfde. Alleen hielpen weeenopwekkers bij mij wel.

    Gitaartje lastig soms he die nachten. Ik val soms gewoon in slaap tijdens het voeden snachts.
     

Deel Deze Pagina