Hallo dames, Hebben er meerdere dames geen pco maar wel een clomid kuur gekregen van gyn? Mijn verhaal: Vorig jaar februari had ik een stress periode waardoor mijn ongesteldheid uitbleef, voorheen was het tussen de 30 en 35 dagen, maar wel elke maand. Na deze periode waren mijn cyclussen rond de 46 dagen. Omdat wij pas medio september/oktober 2011 pas voor een kindje gingen heb ik daarvoor nooit een ovulatietest gedaan. Maar sindsdien wel en die zijn steeds negatief. Waarna we naar de huisarts zijn gegaan en zijn doorverwezen naar de gyn. Ze heeft een inwendige echo gedaan en met een eendenbek gekeken en alles was prima, geen pco zei ze. Daar was ik bang voor omdat ik last heb van overgewicht en wat overbeharing in mijn gelaat. Daarna hebben ze enkele tubetjes bloed afgenomen. Wat bleek is dat mijn hormoonwaarde (in dit geval testosteron) hoger was dan gemiddeld waardoor er geen seintje ging naar mijn hersens om het eitje te laten vrijkomen. Nu heb ik een clomid kuur van 5 pilletjes (50gr) gekregen zodat mijn hersenen dit signaaltje wel krijgen en zal dit in de gaten worden gehouden. Heeft iemand een soortgelijke ervaring?
Ik heb niks met clombid , maar mis kun je hier iets mee deze meiden hebben er al een poos ervaring mee: nieuwe "clomiddames" deel 2 ‎