Hey, Zijn er hier (aanstaande) mama's uit Alphen aan den Rijn of omgeving die zin hebben om te kletsen, ervaringen en tips te delen? Wij zijn zwanger van ons eerste wondertje en zijn 13 augustus uitgerekend. Aanstaande dinsdag moeten wij voor het eerst naar de gynecoloog..
Gefeliciteerd! Zeker spannend allemaal. Sowieso die eerste weken natuurlijk, maar ook vooral omdat het de eerste is. Heb je al zwangerschapsklachtjes?
Hier genoeg kwaaltjes, wat steekjes, beetje misselijk en erg moe. Maar het valt allemaal nog wel mee! Is dit jullie eerste? En last van kwaaltjes?
Af en toe wat steekjes, maar verder helemaal niks... Morgen naar de gynecoloog. Ben zo benieuwd.. Wanneer ben jij uitgerekend?
Ja is de eerste echo. Duurt lang hè, dat wachten tot je (eindelijk) voor je eerste echo mag hahahaha Zullen toch vast wel meer mama's uit onze omgeving hier zijn?
Alles is goed. Ik heb t hartje niet horen kloppen maar wel zien kloppen. We zijn iets korter zwanger als dat we dachten: 17 aug uitgerekend. Ik had een inwendige echo. Deed geen zeer, maar ik voelde me wel een beetje liggen zeg maar hahahaha Gaat bij jou alles goed?
Wat fijn dat alles goed was! Toch weer een mijlpaal! Hier zijn de echte kwalen gisteren begonnen. Gisteren de hele dag misselijk en had s'ochtends en s'avonds een innige relatie met de wc-pot Nu weer wat beroerd maar minder dan gisteren. Wat ik minder vind is dat ik merk dat ik veel duizelig ben, herken jij dit?
Vervelend dat je je niet in orde voelt :S Bij mij was net voordat ik erachter kwam dat ik zwanger ben, de ziekte van graves geconstateerd. Daar horen ook allerlei klachten bij zoals moeheid, duizelig, hartkloppingen, huilerig enz enz Sinds ik weet dat ik zwanger ben en medicijnen heb gekregen voel ik me eigenlijk een stuk beter Dus ik mag niet klagen: ik ben alleen een beetje moe en een gevoel in mijn buik alsof ik ongesteld moet worden. Verder niks... Ik heb wel veel gelezen over duizelig zijn. Dat hoort er ook bij.. Ik hoop alleen dat het niet zo erg is dat je het ook in de auto hebt enzo, want das wel gevaarlijk..