Eind februari/maart 2017 mama's?

Discussie in 'De mama's' gestart door Blijdorp, 19 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Dankjewel :D
    Hij geloofde het niet, bleef maar vragen is het echt zo? Waauw, word ik weer vader? Zijn we nu met z'n 4? Hij was verrast en blij!

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

@LolaBloem gefeliciteerd :D
    Hoe heb je het je man nu verteld?

3. GDuif

GDuif Bekend lid

22 mei 2016
    940
    170
    43
  4. LolaBloem

Dank jullie dames!
    @Chocochippie ik heb een foto van ons dochter bewerkt met de tekst: Hoi papa in augustus word ik grote zus!
    heb toen gezegd dat ik hebuitgezocht hoe het komt dat ik laatste tijd snel emotioneel ben en dat ik het hem wou laten zien ik gaf hem de laptop, hij deed hem open en zag meteen de nieuwe achtergrond ipv ''de website''

Blijdorp, Elmyra en GDuif vinden dit leuk.
  5. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

LolaBloem vindt dit leuk.
  6. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Deze sprong is een b*tch.
    De kamer uitlopen betekent luid krijsen! Bed zien betekent al bijna huilen of in ieder geval jammeren. Ik wil mn leuke meisje terug!!!

7. LolaBloem

OMG zo herkenbaar! Haha mijn kleine meid krijst ook continu om niks.. Wil hele tijd vast gehouden worden en is zo anders dan gewoon. Ik vroeg vandaag nog '' vind je het niet leuk om grote zus te worden? Jij blijft wel mijn lieveling hoor! '' Maar dat hielp natuurlijk niet :p Hoop dat de 9 maanden sprong SNEL achter de rug is!

Blijdorp vindt dit leuk.
  8. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Proficiat @LolaBloem !

Hier heeft R een longontsteking gehad. Na een halve week aerosollen is het al veel beter.
    Morgen vertrekken we terug naar Frankrijk voor een week.daar kerst en nieuwjaar gaan vieren:D

R kan nu billenschuiven , omrollen en van poep naar buik. Hij probeert te gaan staan maar krijgt zijn poep niet hoog genoeg voor dan zijn benen recht te zetten. :roflmao:
    Bij het woordje nee is het nu direct paniek ,ook al is het tegen A :rolleyes: hij zegt baba,dada en ik denk ook al mama gehoort te hebben .

Hier komt niet direct een 3e vanwege zware zwangerschap en bevalling. Misschien ooit , ik sluit het niet uit.
    Iedereen alvast een leuke kerst toegewenst .

9. Chocochippie

@Blijdorp, klinkt als verlatingsangst.. dat zo een rot fase. En die komt vaak nog een keer terug.
    Ik heb bij C uren naast der bed doorgebracht >.<

@mama alex , Ah gosh wat zielig!
    Hoe gaat het nu?
    Lekker zeg Frankrijk! Leuk om daar de feestdagen door te brengen :)

N kroop gisteren een stukje vooruit.. het heeft even geduurd maar hij begint het te begrijpen.
    Hij heeft gelijk maar bedacht dat ie ook moet proberen zich overal aan op te trekken en proberen te gaan zitten.
    Tsja waarom stap voor stap als je alles tegelijkertijd kan gaan proberen :rolleyes:
    Gelukkig is die niet gefrustreerd en als het niet lukt interesseert het em ook niet.

Fijne kerstdagen allemaal :D

10. Blijdorp

@mama alex wat sneu van de longontsteking maar wel leuk dat hij nieuwe dingen kan.

@Chocochippie ik vermoedde wel zo iets ja. T is echt zo'n drama nu bij alles :( Ik hoop dat t snel weg is. Wel jammer om te horen dat t nog een keer komt...
    Wat goed dat N kan kruipen!!! Ik vond dat erg leuk om te zien. Hier ging ze toen inderdaad ook meteen optrekken haha. Maar staan doet ze nog steeds niet.

Nou ik ga ff naar de kapper :)
    Fijne dagen allemaal

11. Blijdorp

Zitten jullie kleintjes ook in een ik-slaap-overdag-bijna-niet-fase? En een ik-gil-als-ik-je-niet-zie-fase?

12. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Nee hier (nog) niet! S.iem is echt goed te pas.

13. Blijdorp

Ja N ook hoor. Ze is vrolijk en lief maar wil gewoon niet slapen en krijst dan de hele hut bij elkaar in bed als we de kamer uit gaan.

14. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Hmm balen. S.iem slaapt overdag en ‘s nachts prima en ik hoop dat dat zo blijft. Hopelijk is dit bij N. snel weer voorbij zeg.

15. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Hoe is het met iedereen? Goede kerstdagen gehad?

16. Chocochippie

Nee geen last van gelukkig :)
    N valt tegenwoordig heel makkelijk in slaap.
    Ligt wat te gillen van plezier en valt na een paar minuten in slaap

Kerst was heerlijk!
    Kerstavond hebben we gegourmet met een vriend van ons.
    Eerste kerstdag gezellig bij mijn moeder en broers geweest.
    Kinderen zijn weer verwend. N kreeg van ons een Cars loopauto en van mijn moeder de toettoet auto ambulance
    C kreeg duplo, marscha en de beer dvd en een stokpaard.
    Ik een heerlijk rituals pakket :D

2e kerstdag naar Ballorig geweest en verder lekker rustig aan gedaan.

Oud en nieuw vieren we hier zoals elk jaar.
    Er komt een vriend en mijn moeder komt ook. Misschien mijn broertje ook nog.
    Lekker concerten kijken op tv met een hapje en drankje. Om 12 uur even buiten kijken en rond 02:00 uur zullen we wel naar bed gaan.

Hoe was het bij de rest?

Overigens zijn we super trots! N is met precies 9 maanden zelf gaan zitten!
    En dat doet ie nu constant natuurlijk haha!
    En nu gaat ie ook steeds vaker kruipen...
    Wat gaat het ineens snel!
    Nog maar 3 maanden dan istie alweer 1... mag ik even huilen ;(

17. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Klinkt heel gezellig :)! Ik was ziek, maar we hadden geen druk programma dus gewoon door laten gaan. Eerste kerstdag kwamen de schoonouders hier en tweede zijn we naar mijn ouders geweest. Daar heb ik ook even op bed gelegen. Woendag een antbioticakuur gekregen en begin nu eindelijk (na bijna 2 weken op te knappen).

Oud en nieuw gewoon met zijn vijven thuis. Na het eten gaan we met de meiden even naar buiten wat sterretjes branden. De kids laten we gewoon slapen als ze niet wakker worden van het vuurwerk (tot nu toe hebben ze er elk jaar doorheen geslapen). Dus we maken het met ons tweetjes gezellig.

Wat goed van N. Knap hoor! Zover is S.iem nog niet. We kunnen wel met hem ‘lopen’. Hij maakt de loopbeweging dan. Ziet er heel schattig uit. Staan en zitten gaat ook goed maar dat zijn geen dingen die hij uit zichzelf kan. Oh en ik huil met je mee :cry:, S.iem word over 2 maanden al 1 jaar! De tijd is voorbij gevlogen. Hier staat ie bij het keukentje met I.sa (3 jaar). Ze lijkt hier ook al weer zo groot maar is juist klein voor haar leeftijd (91cm). De kindjes worden zo snel groter ... mooi om te zien, maar soms ook wel jammer.

Bekijk bijlage 553640

lis91 en Blijdorp vinden dit leuk.
  18. GDuif

GDuif Bekend lid

22 mei 2016
    940
    170
    43
    Hier gelukkig ook nog geen slaapdrama's @Blijdorp. Ze is nu wel weer snotverkouden, was even paar dagen minder rond Kerst maar is nu in alle hevigheid terug. Zo zielig.
    Kerst was hier ook gezellig!

En het eten gaat gelukkig weer wat beter. Het zijn geen grote hoeveelheden maar ze hapt wel weer lekker mee. Zo eet ze kwart/halve boterham met kaas. En met Kerst deden we gourmet en heeft ze heerlijk meegehapt. Zalm, champignons, ze vond het allemaal lekker. Nu laten we haar de laatste dagen mee eten met wat wij eten. Ze eet echt nog niet veel maar wel zo'n 20/25 minihapjes, gisteren zuurkool, vandaag boerenkool met worst. En de flessen drinkt ze ook weer gewoon leeg. Jippie!

19. lis91

lis91 Actief lid

10 okt 2016
    437
    33
    28
    Vrouw
    gefeliciteerd @LolaBloem wat super leuk zeg!

S is alweer ziek helaas, de ene verkoudheid waardoor hij last van zijn oren kreeg de antibiotica hielp goed maar na 4 dagen "beter" kwam de volgende verkoudheid die nu al een week duurt en waar hij goed last van heeft veel hoesten, schor geluidje, gelukkig geen koorts meer. Hopelijk knapt hij snel op. We hebben dus geen kerst gevierd hier want we lagen alle drie ziek op bed.

Wij gaan niks bijzonders doen met oud & nieuw, dit jaar lekker thuis en als S opgeknapt is met nieuwjaarsdag naar mijn ouders toe

@Blijdorp die fase is er af en toe hier.

@Chocochippie oh ik huil met je mee, hier is het over 2 maanden feest, kan me gewoon niet voorstellen dat hij dan alweer een jaar bij ons is. Hebben jullie al een beetje plannen/ideeën voor de eerste verjaardag?

20. Chocochippie

@lis91, wij gaan een cakesmash doen! Das zo leuk :D
    Met de verjaardag doen we het lekker klein. Wat familie en vrienden.
    Wat vervelend die verkoudheid! N heeft er ook last van sinds gisterenavond.

@Blijdorp, ik zeg dus nooit meer dat mijn kind goed slaapt. Heb vannacht op de blaren mogen zitten.
    Zijn zus is verkouden en heeft em aangestoken.
    N werd om 22:00 uur wakker.
    Uiteindelijk viel die om 05:00 weer in slaap..
    Ik dacht dat ik toch nog 3,5 uur had geslapen.. maar besef me net dat het er maar 2 zijn. En ik moet zo gaan werken aaargh.
    En 1x raden wie er nu nog prinsheerlijk ligt te slapen:rolleyes:

@Elmyra, aaahw wat schattig! Zo een klein mannetje!
    Zijn zus is inderdaad niet heel groot. C is net zo groot haha.. maar die heeft altijd op de + lijnen gegroeit.

N bedacht vannacht ook nog even dat je je kan optrekken aan je bed. Zat die dan op zijn knieën over de bedrand heen... gelukkig ligt die nog bij ons dus we zagen wat die van plan was.
    Bed gaat zometeen gelijk naar beneden.

Deel Deze Pagina