Eind februari/maart 2017 mama's?

Discussie in 'De mama's' gestart door Blijdorp, 19 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

Neilia Niet meer actief

Nou N heeft waarschijnlijk een bacteriële infectie.
    De huisarts hoorde wat op zijn longen dus via een vingerprikje is gekeken hoe hoog zijn cps was.
    Te hoog voor een virale infectie dus aan de antibiotica voor een week.

2. GDuif

GDuif Bekend lid

22 mei 2016
    940
    170
    43
    Poe, sterkte!

Hier mogen we vandaag weer naar het cb voor de 11 maandenprikjes. Twee keer uitgesteld vanwege koorts. En ze wordt weer gewogen, dat vind ik wel spannend....hopelijk is ze aangekomen en kwam het niet-aankomen door de buikgriep die ze toen had. Ze eet nu overigens wel echt goed!

3. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Oh beterschap! Hopelijk knapt hij nu snel op!

4. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Ben je al geweest?

5. GDuif

GDuif Bekend lid

22 mei 2016
    940
    170
    43
    Ja! Gelukkig zit ze weer vertrouwd op haar eigen lijntje, ze weegt nu 7865 gram. 300 gram aangekomen in een kleine twee weken tijd. Trots! Ze eet ook echt ineens zo goed, zo blij mee. En vandaag voor het eerst voorzichtig de eerste stapjes los!

Blijdorp en Elmyra vinden dit leuk.
  6. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Oh wauw! Fijn hoor en dat ze zo snel doorontwikkeld is echt een goed teken. S.iem eet altijd goed maar kan pas net zelf gaan staan. Dus op die ontwikkeling kan je ook altijd wel een beetje bouwen. Als dat goed gaat en ze volgt haar lijntje dan maakt het niet uit dat ze wat kleiner is.

7. Neilia

Neilia Niet meer actief

Gaat al een stuk beter:thumup:
    Hij heeft vandaag zelfs even gespeeld!

En nu....
    is zijn zus ziek:rolleyes:
    Arm kind liep de halve dag te gillen dat ze pijn in der buik had.
    Ze viel overal in slaap, zelfs op het potje:roflmao:
    Vanavond had ze koorts dus helaas slaat het ons toch niet over.

@GDuif wauw wat goed zeg!
    Fijn ook dat ze nu goed eet:)

8. wondertjes1992

wondertjes1992 Fanatiek lid

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Vandaag , een jaar geleden kreeg ik te horen dat ik in het ziekenhuis moest worden opgenomen vanwege pre-eclampsie ik was 33+5w ver. Nu een jaar verder is deze datum toch nog een rare dag. :confused:
    Nog 1 dag en dan is de hij jarig , ben er raar maar waar zenuwachtig voor :roflmao:

Elmyra en Blijdorp vinden dit leuk.
  9. Neilia

Neilia Niet meer actief

Gefeliciteerd!
    Raar is dat he?
    Ik moest daar vorige week donderdag ook aan denken.
    Toen werd ik opgenomen en de volgende dag werd ik ingeleid..
    Zo’n rare gedachte :p

10. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Gefeliciteerd! De tijd gaat veel te snel!

11. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Goed nieuws! S.iem heeft geen skeletdysplasie :thumup:. We werden vanmiddag gebeld met de uitslag van het genetisch onderzoek. Poeh wat was ik kapot van de spanning en wat ben ik opgelucht dat er op dat gebied niets mis is.

We kijken nu een maand hoe hij zich doorontwikkeld en eind april hebben we een telefonisch contact moment met de kinderarts omdat hij naast de motorische achterstand, ook snel moe is. Misschien dan nog even een poli afspraak. Maar als hij doorzet zoals hij nu bezig is zal dat wellicht niet eens nodig zijn. Hij heeft de afgelopen 3 weken echt goed vooruitgang geboekt. Vorige week nog bij de osteopaat geweest die wat druk van zijn schedelnaden heeft gehaald en daar hebben we ook wel iets van gemerkt, hij lijkt het nu nog iets sneller op te pikken. 15 april komt de fysio weer, ben benieuwd hoe zij hem dan beoordeeld.

Hij heeft het zelf gaan staan echt ontdekt nu. Hier staat ie weer eens met zijn duim in de mond. Hij blijft snel moe ... dat vind ik wel typisch maar hoort wellicht ook gewoon bij hem.

Bekijk bijlage 564643

lis91 en Blijdorp vinden dit leuk.
  12. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Wat een schatje!!! En wat een goed nieuws!!! Ben echt blij voor jullie!

@mama alex nog gefeliciteerd!

Elmyra vindt dit leuk.
  13. Neilia

Neilia Niet meer actief

@Elmyra wat fijn!
    Dat is het nieuws wat je graag wilt horen :D
    S is dus gewoon S die alles op zijn eigen tempo doet.

Blijdorp en Elmyra vinden dit leuk.
  14. wondertjes1992

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Dank jullie wel !

@Elmyra wat een schatje ! S doet het goed , ieder kindje heeft zijn eigen tempo ;)

15. GDuif

GDuif Bekend lid

22 mei 2016
    940
    170
    43
  16. wondertjes1992

3 feb 2012
    1.595
    477
    83
    Vrouw
    Arme R is koorts beginnen maken , ka had me al gewaarschuwd dat hij dat kon krijgen van de vaccinatie.
    Morgen hem bij cb nog eens laten meten en wegen . Dan kijken zo nog eens zijn motoriek na , ik denk dat deze wel in orde is :D

17. Neilia

Neilia Niet meer actief

Welke vaccinatie heeft ie gekregen?
    De laatste van N was met 11 maanden.
    Maar jij bent van belgie toch? Is daar het vaccinatie schema anders?
    Wel sneu van de koorts, voelt ie zich verder wel goed?

N is echt een enorme beenhanger.. ik weet dat het erbij hoort hoor met deze leeftijd maar ik kan echt niks doen zonder dat hij aan mijn been staat.. en owee als ik een stap opzij zet,, mijn god dan gaat zijn stereo aan hoor:eek:
    Hij slaapt wel enorm goed sinds de klok verzet is!
    Van 19:00 tot 08:00/09:00 uur:D

18. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Oh vervelend zeg! De 11 maanden vaccinatie? Hopelijk heeft hij er niet al te veel last van. Wij gaan ergens in april weer voor de BMR, heb een nieuwe afspraak gekregen (was in mei) maar op die dag kan niet.

19. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Fijn dat N. goed slaapt, dat is wel super. S.iem is ook echt vervelend weer sinds een dag of 3. Volgens 'Oei' zit hij in een zonnige periode o_O. Hij is nog sneller moe dan anders en vermaakt zich slecht. Als hij maar aandacht krijgt of we gaan wandelen lacht ie wel :rolleyes:.

20. Blijdorp

Blijdorp Niet meer actief

Ja die zonnige periode is echt fake. Wij zitten nu ook in drama. Niet overdag maar met in slaap vallen 's avonds. Als al onze kinderen t doen dan zit die app toch echt mis denk ik o_O

Deel Deze Pagina