Nee al ziet haar tandvlees wel al een tijdje wit en bobbelig. Geen idee of het dus door gaat zetten of niet Groente en fruit gaat goed op bloemkool en broccoli na. Dat vindt ze echt verschrikkelijk en blijft ze bij kokhalzen Vraagje... Zou je met onze kindjes (bijna vijf maanden) al buiten kunnen zwemmen in een pierenbadje? J vindt zwemmen of in bad geweldig maar dat pierenbadje zal een stuk kouder zijn? Het is maar 25cm diep maar dan nog..... Met natuurlijk het vooruitzicht op de mooie dgn die gaan komen (30graden)
Hier twee onderstandjes te zien die nog wel een beetje onder het tandvlees zitten. Eten gaat hier ook goed, alleen pruimen vindt hij verschrikkelijk tot nu toe. Wij zwemmen nog niet in een pierenbadje, maar een badje in de tuin die we dan met warm water vol laten lopen.
Je kan het gewoon ff proberen toch in het badje? Als ze het niks vindt, laat ze het vast wel weten. En als ze het wel leuk vind zou ik niet te lang gaan. En dan lekker warm houden als ze uit badje komt
Dankje! Voor de zekerheid gaan we naar centerparcs. Daar is het buitengedeelte ook gewoon verwarmd. J kan ook rollen. Snapt alleen nog niet altijd wat ze met dat ene armpje moet.
C rolt sinds zaterdag ook van de rug naar de buik! Ze is nu dus echt niet meer te houden en rolt nu, waar ze ook ligt, alle kanten op, haha. Kan dr niet echt meer alleen laten zo. Ze is sinds gisterochtend echt extreem verkouden: enorme traanogen, snot wat uit dr neus stroomt, maar ook snot wat vast zit, erg hoesten. Gisteravond laat ook nog koorts.... Koorts is na een paracetamol weer gezakt gelukkig. Iemand verder nog tips? Tis zo zielig
Ze zeggen dat een doorgesneden uit onder het bedje helpt. Maar het lijkt me wel een luchtje geven met dit weer Van buik naar rug kon M. Al een tijdje, maar van rug naar buik nog niet... hij gooit we constant zijn beentjes omhoog en komt dan half op zijn zij en hij ligt krom, maar hij moet jog even oefenen. Vandaag bij het cb geweest en hij is nu 65cm en 6800gram en dat voor een maand te vroeg geboren mannetje...
Zat hier 3 weken tussen van buik naar rug en van rug naar buik kunnen! Komt vanzelf! Da's inderdaad een prachtige groei voor een ruim te vroeg geboren baby, wat fijn!! Heeft ie ook prikjes gehad?
Ja bah Hij ligt al ruim 1,5 uur op mij te slapen, want hij werd helemaal overstuur wakker net in zijn bedje. Ben blij dat het voorlopig de laatste was...arm ventje. Die pneu inenting is de boosdoener volgens mij... eerste inenting zat die er ook bij en daar was hij ook goed beroerd van.
Nee, hij was goed van de kaart. Heeft toen hij wakker werd de rest van de middag tegen zijn Nijntje liggen brabbelen Hebben jullie kindjes ook last van de warmte?
Ah, lief! Dus voelt zich al wel beter? De nacht ook goed doorgekomen? C heeft wel wat moeite met de warmte. Maar ik geef haar regelmatig wat water te drinken en laat dr 's avonds lekker lang in een wat koeler badje om af te koelen, vindt ze erg fijn!
Hij heeft nog wel steeds 38 graden koorts, maar verder gaat het wel goed. Ook de nacht is goed gegaan, nu alleen die koorts nog naar beneden krijgen. Ik laat overdag als ik klaar ben met werken een badje vollopen (lees emmers warm water heen en weer slepen ) en dat vindt hij erg lekker of we gaan naar het park hier in de buurt en zoeken dan een plekje in de schaduw op. Vaak is het door alle bomen nog wel goed uit te houden daar.
Mogen ze het al hebben op deze leeftijd? Zoja... dan ben je er wel ineens vanaf en ook met het oog op je evt tweede zwangerschap en kindje.
Ikzelf heb het al gehad, dus dan vormt het volgens mij geen probleem tijdens een zwangerschap. In principe is het ook geen probleem als ze het zó vroeg krijgt, maar dan blijft het risico dat het terugkomt. Maar vooralsnog geen plekjes gespot, dus hopelijk blijft dat zo C is gewoon al 5 maanden oud vandaag!! Waar blijft de tijd?! Voor m'n gevoel was het vorige maand nog januari en was ik een paar weken terug nog zwanger
J ging gelukkig goed door de warmte, heeft gewoon heel veel geslapen haha. En werd dan savonds weer actief Voor de rest gaat hier alles zn gangetje. Hij rolt heel de box door, tijgert en probeert te kruipen! Hapjes doen we rustig aan mee, maar hij reageert er wel goed op tot nog toe
Hier wilde M. Tijdens de warmte een extra flesje in de nacht, dus 'ouderwets' gebroken nachten gehad Volgens mij is M. nogal een luie baby... hij is wel druk met vanalles en het is hem ook een aantal keer gelukt om te draaien, maar nu lijkt hij er niet meer in geïnteresseerd te zijn en doet geen pogingen meer.
Wij zijn hier weer gestopt met fruit geven. Hij moest er ontzettend van spugen. CB adviseerde om eerst groenten te doen maar ik laat het eerst even rusten.