eind jan/begin feb2017 mama's :)

Discussie in 'De mama's' gestart door toch3, 8 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Ik wil gewoon even zeggen dat je een topper vind, ik denk dat ieder ander de borstvoeding op dit punt had opgegeven! Ik snap je gevoel compleet maar ik vind je heel positief overkomen in je berichtjes :)

Switi vindt dit leuk.
  2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.061
    17.019
    113
    Sluit ik me helemaal bij aan!!! :)

Harperhazel vindt dit leuk.
  3. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Dank je wel! Erg lief van je! :)

Jij geeft ook nog volledig BV? Ook op verzoek en 's nachts ook?

@Sado
    Jij ook bedankt, lieverd!:)

Harperhazel en Sado vinden dit leuk.
  4. Harperhazel

Ik geef inderdaad ook nog bv... er zit overdag redelijk structuur in, voor elk slaapje voed ik hem, maar 's nachts is elke keer nog anders. Het breekt ontzettend op, mijn eerste was ook zo dus ik weet dat het wel goed komt maar vooral 's nachts vind ik het erg pittig.

5. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Inderdaad petje af voor de dames die borstvoeding geven!
    Het was mij niet gelukt op die manier.

M. Had eerst een schattig geluidje met zijn stem en sinds drie dagen heeft hij ontdekt dat er nog veeeeel meer kan...vooral heeeeeyyyyy schreeuwen valt erg in de smaak hahahaha
    Hij heeft ook nog eens een vrij harde stem...

6. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Erg he, die gebroken nachten! Hoe vaak moet jij er 's nachts nog uit? Overdag redelijk structuur klinkt niet verkeerd tenzij hij ook zo vaak komt..:)

7. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Thanks!

Bijzonder he, als ze zo aan het experimenteren zijn met hun stem..
    Onze dame heeft weer een fase van erg hoog gegil, vermoed dat voorbijgangers kunnen denken dat ik d'r wat aandoe :p:D

8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Zeker petje af voor de mama's die er nog uit moeten s nachts... Hier slaapt hij van 10 tot 6.. dan na z'n fles van 6 slaapt hij nog zo'n anderhalf uur verder..
    Hij heeft nu het bellen blazen ontdekt, dus het is hele dagen bellen blazen :D

Sado vindt dit leuk.
  9. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.061
    17.019
    113
    Wat schattig!! :)
    Dat doet C nog niet, wel sinds kort hardop lachen, zooooo lief. :D

Gelukkig ook nog steeds een goede slaper, laatste tijd gaat ze weer vroeger naar bed, zo rond 19.15/19.30. In principe slaapt ze dan tot 07.00. Soms maakt ze ons echter om 06.00 al brabbelend en lachend wakker, maar vaak valt ze dan na een kwartiertje weer in slaap. Met een beetje mazzel slaapt ze tot 07.30/08.00, maar dat komt niet heel vaak voor. Ach we mogen echt niet klagen :)

10. Adrianna

Ja het is een leuke fase!
    Van abooeee/uuuhhhh naar ggggggg en nu heeeeeyyy aaaaaaaaa heyyyaaaaa

Sado vindt dit leuk.
  11. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.825
    18.545
    113
    Vrouw
    Ohh L. gaat trouwens rond 7 uur naar bed... en dan om 10 nog een flesje.. zo'n makkelijk kind :)

12. Harperhazel

Verschilt per nacht maar zeker nog 2 keer...

13. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Hier ook vaak nog minimaal 1 nachtvoeding. Afgelopen weken vaker 3 dan 1 helaas. Maar hij veranderd zo in zijn doen en kunnen en hij heeft inmiddels 6 tanden :eek: dus niet gek dat hij snachts onrustig was/is.
    Overdag drinkt hij ook heel wisselend

14. Harperhazel

Hij heeft gisteren om 22.45 gedronken en daarna pas weer om 4.30... daar teken ik al voor, haha!
    Dat is ook zo hoor, ze doen zo veel met die kleine lijfjes, ik geef met alle liefde nog voeding 's nachts... probeer het van de positieve kant te bekijken, het zijn soms wel fijne momentjes.

Hier rolt meneer de hele kamer door. Ik had hem gisteren in de woonkamer op de grond gelegd en vond hem in de hal weer terug. Hij trekt nu ook zijn knietjes op tot onder zijn kontje.

15. Adrianna

Jeetje 6 tanden al! Wat gaat dat snel zeg!
    Hier nog steeds twee bobbeltjes en fanatiek aan het kluiven op alles :D

Knietjes onder het kontje gebeurt hier ook, maar hij heeft nog niet door dat hij ook zijn armpjes moet gebruiken, dus het is net een soort wormpje wat een cm vooruit komt :D

Aan de bv dames. Hoe lang blijven jullie borstvoeding geven? Zijn er ook moeders die langvoeders hopen te worden?

16. Harperhazel

@Adrianna ik ben van plan hem zo lang te voeden als hij zelf wil. Ik heb mijn oudste 18 maanden gevoed en toen was hij er klaar mee. Ik hoop dat ik nu ook minimaal een jaar kan voeden maar dat hangt van de baby af :p

17. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Nachtvoedingen: vaak is dat aanleggen en verder slapen. J blijft gelukkig bijna nooit wakker. Maar zoals vannacht van 23.30 tot 7.30 is toch prettiger; )

J gaat ook heel de kamer door en zit veel op zn knietjes. Blijft nu ook goed stevig zitten.

Gister naar een speelgoedmuseum geweest, J vond de rijdende treintjes erg leuk haha.

Borstvoeding: wat is langvoeden? Zijn daar regels voor?
    Bij de eerste 4 maanden en bij de tweede 3 maanden gegeven, beide icm fles laatste weken wegens vreselijk hardnekkige spruw. De derde heeft iets meer dan een jaar gehad en was er toen zelf klaar mee. Ik heb geen einddoel nu, ik zie wel

18. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Wauw :eek: 6 tanden? Dat gaat erg hard! Ik teken zo voor 3 nachtvoedingen! :) Maar ik begrijp heel goed dat jij ook liever 1 hebt :).
    Hoe was het bij de HA?

19. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.061
    17.019
    113
    Onwijs snel inderdaad, 6 tanden!! Hier nog steeds 3 :D

20. Switi

Switi Fanatiek lid

22 feb 2013
    1.234
    28
    48
    Ik wist niet wat mij vannacht overkwam..ze sliep na slokje en luierwissel om 2.15 door tot 6.55uur :thumup:
    Daarvoor en daarna weer om de 2uur maar hier was ik al blij mee! Ik geniet ook zeker van alle BV momenten!

Hier rolt en tijgert ze ook alle kanten op, soms duikt ze met haar hoofdje naar de grond dus ik durf haar niet zo goed op de grond te zetten. Hoe doen jullie dat?

@Adrianna
    In eerste instantie streefde ik naar 6 maanden, de lactatiekundigen vonden het destijds erg ambitieus gezien de opstartproblemen die wij hadden..nu dat we die mijlpaal bereikt hebben weet ik het nog niet, :p.
    Ik kijk naar hoe graag zij nog bij mij aan de borst wil en ga voorlopig nog haar daarin volgen. Ik hoop wel dat ze 's nachts gaat doorslapen! :D

Deel Deze Pagina