eind jan/begin feb2017 mama's :)

Discussie in 'De mama's' gestart door toch3, 8 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    Geniet er nog even van! En straks natuurlijk ook. Ik vind het best moeilijk dat ik het waarschijnlijk nooit meer mee maak :( totdat ze weer zo'n dag hebben, dan ben ik er blij om :D

Sado vindt dit leuk.
  2. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

@Sado waarom wordt je ingeleid?

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.044
    17.015
    113
    Zelfde reden als bij C: chronisch hoge bloeddruk :)
    Protocol is in mijn ziekenhuis om in te leiden vanaf 37 weken, gezien de bloeddruk doorgaans in de laatste weken omhoog schiet en we nare gevolgen daarvan willen voorkomen.

Wij gaan - net als bij C - voor 38+0. Vind ik net even wat prettiger dan bij 37 weken al.

4. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.535
    113
    Vrouw
    Spannend weer zeg! Maar indd wel fijn dat je nu beter kunt voorbereiden op sommige dingen omdat je nu weet wat er komen gaat :p

En wat een grote kindjes al hier! (Of L. is gewoon klein haha)
    Hij past nog makkelijk in maat 80 en sommigr dingen nog wel maat 74.. zeker in broekjes.
    Woensdag weer ff terug naar het cb voor een meet - en weeg moment :)

5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.044
    17.015
    113
    En? Hoe groot is ie al? :D

6. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.535
    113
    Vrouw
    Haha 9.3kg nu en 76 cm :D
    Hij is in ieder geval weer goed aangekomen, zit nog wel op -1 lijntje, maar de curve gaat in ieder geval weer omhoog :p

toch3 en Sado vinden dit leuk.
  7. Harperhazel

Harperhazel Niet meer actief

Dat kan ik me voorstellen! Spannend hoor!

Hier is hij inmiddels 79 cm en 10 kilo!

8. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.535
    113
    Vrouw
    Iemand bekend met pittige drukke kindjes? :o:
    Soms denk ik wel eens dat ik een hooligan op de wereld heb gezet haha terwijl ik de rust zelve ben ;)
    Mijn man daarentegen was vroeger ook heel druk, maar ook heel lastig als kind zijnde.. nu is hij bang dat L. hetzelfde gaat zijn als hem vroeger.
    Voorbeeld:
    L. kan zich niet lang concentreren op 1 iets. Hij heeft genoeg speelgoed waar hij uit kan kiezen, we hebben sinds kort een speelgoedkist zodat hij zelf wat kan pakken.. Maar t is nooit goed genoeg, hij speelt dan met iets enkele minuten, vervolgens is hij het beu en smijt het aan de kant ..
    Er vliegen hier dus geregeld bouw blokken, auto's, duplo stenen enz door de kamer o_O
    Samen een boekje lezen is heel leuk, maar kom nooit verder dan de 2e bladzijde...
    Ik vind het eerlijk gezegd soms heel vermoeiend dat hij zo druk is en zich niet kan concenteren. Als ik dan kijk naar mijn neefje van 1.5, verbaas ik me dat hij zo lief rustig kan spelen of aan tafel kan zitten.. :o::roflmao: ik wist niet dat dat bestond een rustige peuter :|

Sado vindt dit leuk.
  9. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.044
    17.015
    113
    Moet zeggen dat ik het totaal niet herken @Spectre! Natuurlijk heeft C ook weleens haar baldadige en drukke buien, maar over het algemeen kan ze zichzelf goed vermaken met speelgoed. Ze kan rustig een tijdje zelf met iets spelen en hoewel ze het natuurlijk niet zelf opruimt als ze het zat is (wordt gewoon ergens ‘achtergelaten’ :p), gaat ze vervolgens ook gewoon rustig met iets anders spelen. Gesmijt met speelgoed is hier nauwelijks aan de orde.

Zal gewoon karakter zijn, denk ik? :) Of misschien juist te veel speelgoed waardoor hij niet kan kiezen? Ik opper maar wat, hoor :)

10. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Ja, ik herken het!
    Het is hier een totale ravage binnen 10 minuten.
    Een aantal dingen vindt hij leuk om een tijdje te doen en dat is dingen wegsmijten en erachteraan kruipen, klimmen en rondlopen.
    Blokjes worden de kamer door gesmeten, zijn kinderstoel gebruikt hij als duwwagentje dwars door en over alles heen enz enz.
    Boekjes lezen idem.
    Wij hebben nu een woezel en pip boekje met 1 zinnetje en plaatjes met woorden erbij...dat gaat dan wel redelijk.

Wat ik vaak hoor trouwens is dat jongetjes gewoon wat drukker en ruiger zijn.

11. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.044
    17.015
    113
    Zou het een jongensding zijn? Oh oh dan staat mij ook nog wat te wachten straks:roflmao:

12. Adrianna

Ja misschien wel, maar moet zeggen dat ik mij er niet zo aan stoor.
    Ik vind dat wilde wel leuk :D

13. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.819
    18.535
    113
    Vrouw
    Nouja echt aan storen doe ik me niet, vind het soms wel grappig om hem zo bezig te zien. Maar vind het af en toe wel erg vermoeiend dat hij zichzelf niet goed kan vermaken. Ik kan ook niet op de dagen dat ik thuis ben, constant met hem samen spelen...daarom ga ik maar vaak met hem naar buiten toe :p
    Als ik ga koken moet ik hem in de box zetten (waar hij het totaal niet mee eens is) maar doe ik dat niet, dan staat hij aan m'n benen en bij het gasfornuis, wat ik gevaarlijk vind.
    Achja, straks als hij kan lopen laat ik hem lekker achter in de tuin ravotten, kan hij daar z'n energie kwijt :roflmao:

14. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    Niet lang kunnen vermaken is normaal ;)

15. Adrianna

Wij gaan inderdaad ook vaak naar buiten.
    Als we noodgedwongen een dagje thuis moeten zitten dan merk ik dat ook wel aan hem... hij moet dan zijn energie ergens in kwijt.

16. Sophiex

Sophiex Actief lid

26 okt 2016
    375
    325
    63
    wauw @Sado je kunt de dagen bijna op 2 handen aftellen! super spannend zeg.

Hier is de misselijkheid en vermoeidheid gelukkig wat minder aan het worden, en begin het ook steeds iets meer te beseffen! Gisteren thuis met een 'doppler' het hartje gehoord, zo bijzonder!

Vrouwke87 en Spectre vinden dit leuk.
  17. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.044
    17.015
    113
    Klopt! Nog maar 15 dagen! Kan echt niet meer wachten tot het zo ver is :):)
    Vanmiddag de laatste groeiecho.

Fijn dat je je weer wat beter voelt. Heerlijk, dat tweede trimester, he :D

Harperhazel en toch3 vinden dit leuk.
  18. Sophiex

Sophiex Actief lid

26 okt 2016
    375
    325
    63
    Leuk! Geniet van de laatste groeiecho, ook weer een bijzondere mijlpaal!

Haha ja dat 2de trimester is wel heerlijk! Wel balen dat ik nu weet dat er nog een 3de komt (als het goed is natuurlijk), vorige zwangerschap dacht ik nog heel leuk dat ik me tot het eind zo goed zou voelen haha - doei droom.

Sado vindt dit leuk.
  19. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    Nou J krijgt ook buisjes. Zn zus ook. En zn broer heeft ze al, bijna kwartet :roflmao: kans is wel groot dat we die gaan redden zei de arts aangezien 3 van de 4 ze nu nodig hebben :confused:

Ondertussen genieten we van het weer, werken we in de tuin (over 3 weken krijgen we nieuw gras). J is echt een buitenkind aan het worden. Lekker kliederen en ontdekken

20. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    De kwaaltjes zijn als nog gekomen. Heb inmiddels twee goede echo’s gehad en volgende week di de termijn echo. Blijf dat toch nog wel spannend vinden

Spectre, toch3 en Sado vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina