eind jan/begin feb2017 mama's :)

Discussie in 'De mama's' gestart door toch3, 8 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sophiex

    Sophiex Actief lid

    26 okt 2016
    375
    325
    63
    Ook hier nog even: gefeliciteerd @Sado !! Eerste nacht een beetje doorgekomen? Hoe voel jij je nu?
     
    Sado vindt dit leuk.
  2. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.920
    15.366
    113
    Ik quote even m’n post uit een ander topic hoor :D:
     
    toch3, Spectre en Sophiex vinden dit leuk.
  3. Sophiex

    Sophiex Actief lid

    26 okt 2016
    375
    325
    63
    Super zeg !!!! Geniet ervan!!
     
  4. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    Wat super van J zeg!
    Zo kun je zelf ook lekker bijkomen.

    De naweeen na een stortbevalling zijn inderdaad pittig.
    Ik dacht op een gegeven moment dat er nog 1 zou komen :eek:
    Ik hoop voor je dat ze snel ophouden, vaak is dat zo als de ergste stuwing voorbij is.
     
  5. Vrouwke87

    Vrouwke87 Fanatiek lid

    26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Sado proficiat!!!!

    Lopen jullie kindje al los? J loopt al sinds haar verjaardag op haar knieën. Langs de tafel en achter een karretje is ook geen probleem maar los op haar voetje weigert ze
     
  6. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.920
    15.366
    113
    Dankjewel! Hoe gaat het met jou? Tweede trimester alweer bereikt, zie ik :):)

    C loopt een hele enkele keer per ongeluk een stapje los bij overstappen.
    Ze is vandaag precies een maand geleden voor het eerst ergens aan vast gaan staan. Nu staat ze overal aan, loopt ze overal aan langs (stapt dus ook over) en loopt netjes aan een of twee handen mee. Ook scheurt ze graag als een malle met haar loopwagentje :D Los gaan staan oefent ze nu ook goed.
     
    Harperhazel vindt dit leuk.
  7. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    L. loopt al een tijd langs de tafel/bank , trekt zich overal aan op en loopt ook vaak achter z'n karretje. Aan 1 hand stappen doet hij ook, nu enkel nog het zelfvertrouwen krijgen om los te gaan staan en te lopen :)
     
  8. Adrianna

    Adrianna Niet meer actief

    M loopt sinds gister los en blijft maar oefenen nu :D
    Stukjes die hij eerst kroop probeert hij nu te lopen...gaat niet altijd goed en als hij even niet verder kan laat hij zich gewoon zakken en kruipt verder.
    Buiten durft hij nog niet los te lopen.
     
    Harperhazel en Sado vinden dit leuk.
  9. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.920
    15.366
    113
    Wat goed!!
     
  10. Sophiex

    Sophiex Actief lid

    26 okt 2016
    375
    325
    63
    Wauw super zeg, dat sommige al lopen!

    J. loopt langs de tafel, bank en alles wat maar in zijn zicht staat. Hij stapt nog niet over en absoluut niet los. Sinds een weekje durft 'ie wel aan de hand te lopen. Ik hoop dat hij met een maandje of 2 wel loopt :oops:
     
  11. Harperhazel

    Harperhazel Niet meer actief

    Ik heb dit helemaal gemist!! Van harte gefeliciteerd!!
     
    Sado vindt dit leuk.
  12. Harperhazel

    Harperhazel Niet meer actief

    Hij loopt hier vanaf zijn verjaardag (Jan.) los, inmiddels rent hij al..
     
    Sado en Sophiex vinden dit leuk.
  13. Harperhazel

    Harperhazel Niet meer actief

    @Sado hoe gaat het bij jullie?
     
    Sado vindt dit leuk.
  14. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.920
    15.366
    113
    Hartstikke goed! J. slaapt en drinkt super! C. is een hele lieve grote zus, ze wil hem steeds aaien en knuffels geven :) Als J in de box ligt kan ze een eeuwigheid naast de box naar hem staan kijken en lachen, zo lief! :D

    Echt een rijkdom, dit :):)
     
    toch3, Harperhazel en Sophiex vinden dit leuk.
  15. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    Volgens mij zitten we hier midden in de 14/15 maanden sprong....:confused: echt niks is goed. En volgens mij komen er ook weer wat tandjes aan (eindelijk, hij heeft er nog steeds maar 4):D

    Iemand bekend met deze sprong :rolleyes:
    Ik vind het vrij pittig.. enige positieve is dat hij heel veel behoefte heeft aan contact met ons, vanavond is hij heerlijk in m'n armen in slaap gevallen..doet hij normaal nooit meer
     
  16. Harperhazel

    Harperhazel Niet meer actief

    Ja! Die was hier ook echt drama, daarvoor niet echt last gehad van sprongen maar die van 14 maanden was hier heel heftig.
    Ik herkende mijn eigen kind niet meer terug, continu jengelen, dr-a-ma als je de kamer verliet! Vreselijk!
     
  17. Spectre

    Spectre VIP lid

    5 nov 2015
    18.035
    17.046
    113
    Vrouw
    Ja precies dat! Huilen als ik bij hem wegloop, heel veel jengelen en slapen is ook weer drama de laatste dagen, zijn weer terug bij af, meneer is weer 6uur wakker 's ochtends :|
    Maar goed, gaat vanzelf weer over, hoop ik :p
     
  18. toch3

    toch3 VIP lid

    28 dec 2013
    16.145
    15.214
    113
    Nee. Ik had het wel verwacht omdat de andere 3 rond de verjaardag los liepen maar J is echt onze slome daarin. Hij loopt wel overal lamgs en aan de hand enzo. Gaat ook al weken staan zobder hulp van tafel ofzo. Maar los lopen niet
     
  19. Ietjuh

    Ietjuh Actief lid

    21 jun 2016
    302
    74
    28
    Vrouw
    Jaa hij is hier net voorbij gelukkig. Als soms nog wel wat nawerking ervan...

    Maar manoman wat was deze inderdaad heftig. Hier was ook niks goed. Slecht slapen, nu slaapt dl sowieso al slecht overdag maar het kon blijkbaar nog slechter en nu ook slecht ‘s nachts. Het voelde voor mij echt aan als uitzitten en wachten op betere tijden. Ineens van de een op de andere nacht sliep ze weer beter. Nog niet zoals vanouds maar zeker beter dan tijdens het sprongetje.
     
  20. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.920
    15.366
    113
    C heeft vandaag haar eerste losse stapjes gezet! Natuurlijk nog geen hele afstanden maar wel meerdere keren achter elkaar toch 5-6 stapjes los :D Een mooi vroeg moederdagcadeautje.

    Hier ook al een tijdje een sprongetje:rolleyes: Erg wisselende humeuren en in de afgelopen week is ze 2x ‘s nachts huilend wakker geworden (normaal slaapt ze zonder onderbreking van 19.00-08.30, dus zeer uitzonderlijk dit). Ook eten gaat niet helemaal denderend, ik dacht eerst dat het door haar 4 (de laatste nog!) doorkomende tandjes kwam maar dat verklaart niet helemaal waarom het eten vaak ook met mega worpen door de kamer moet vliegen:$
    Ook hangt ze erg aan ons, ze speelt nog wel alleen maar niet zo lang/goed als gewoonlijk. Ach is ook niet niks, 16 maanden oud zijn, steeds van alles leren en dan ook nog opeens een broertje erbij :)
     

Deel Deze Pagina