L. Is nog niet toe aan 5 flessen denk ik. Gister rond 11 uur z'n laatste fles, hij sliep half en heeft 85 van de 135 gedronken. Ook niet erg want hij krijgt meer dan hij 'mag' volgens de berekening. Dus hij regelt het ook goed zelf. Sinds vorige week gebruik ik infacol tegen de krampjes en geen idee of het toeval is of niet, maar hij is nu vaker vrolijk en is niet meer zo onrustig als voorheen na een voeding 5 weken alweer..... de tijd gaat zo snel 😯😔😮
Ik maak Q niet wakker voor een fles. Ik wacht tot ze zelf komt ervoor. Haar wakker maken heeft geen zin 😬. Fijn dat de infacol lijkt te helpen. Ja ontzettend hè. Q is hier morgen al 7 weken 😳. Echt bizar.
Hier een huildag vandaag.. hopelijk gaat het morgen weer beter. Hij heeft amper geslapen dus had ook het idee dat het op een gegeven moment gewoon oververmoeidheid was.. nu net na zn voeding nog even geknuffeld, daarna gewassen, pyjama aan en in bed. Nu ligt hij dan toch te slapen.... mama blij dat ze even rustig kan zitten haha 😅
Ow wat herken inkjets verhaal! Ook hier een week of drie geleden gestopt met tepelhoedje. J heeft minder krampen. Dat onrustige drinken deed ze hier ook. Ik heb het idee omdat ze gewoon te weinig had. Door een tepelhoedje kan je productie schijnbaar drastisch terug lopen. Ik heb haar een aantal dgn om de 1,5-2 uur aangelegd. Ook het powerpumpen (uur lan 10 min kolven dan tien min rust etc) toegepast. Di heeft mijn productie na een tijdje wel weer wat opgekrikt. Nu was ze de laatste dgn weer erg onrustig aan de vorst. Wat blijkt? Een oorontsteking. Het drinken slikken geeft haar ongemak. Nu met drie maal daags PCM is het trekken en onrustige drinken weer over
Ja ze doet het echt veel beter zo! Het is wel lastig hoor! Er zit in veel dingen koemelk. Helaas geen koekje meer bij de thee of een stukje chocolade etc
Hier komt ze ook nog twee keer per nacht. Vaak rond half twee en rond vijf uur. Hopelijk is dat minder als ik weer moet gaan werken
Ik ben lactose-intolerant en had tijdens de zwangerschap ner-gens last van, zo fijn! Echt genoten van ijsjes, melk, toetjes, etc. Had goede hoop dat het weg zou blijven, maar helaas, twee weken na de bevalling begon t weer van voor af aan Zo maf is dat, wat een zwangerschap met je lichaam kan doen. Mijn moeder heeft een hele heftige variant van hooikoorts en had ook tijdens alle vier haar zwangerschappen nérgens last van. Echt bizar. Pfff schrikmomentje hier gister, boxmobiel stort opeens in elkaar! Het draaigedeelte gewoon spontaan afgebroken van de 'houder'! En dat na twee maanden. Gelukkig was ik er bij, moet er niet aan denken wat er gebeurd zou zijn als ie bovenop C was gevallen Maar even een mail naar Prenatal erover gestuurd, ben benieuwd of ze er iets mee doen...
Het stomme of rare is dat het niet continue is, als we de fles geven is er niets aan de hand en 8 van de 10 voedingen ook niet maar een paar keer per dag slaat ze dubbel, word ze erg rood, enorm gefrustreerd en trekt zowat mijn tepel eraf.. Toch weer een kramp denk ik alleen veel heftiger dan voorheen of zij krijgt niets uit de borst, terwijl ik de melk eruit zie druppelen.. Dus we weten het nog niet. Lactose intolerantie lijkt bij mij juist na de bevalling te zijn verdwenen of in ieder geval drastisch verminderd.. Was al jaren patiënt en tijdens de zwangerschap bleef het ook gewoon doorgaan maar de laatste weken valt het ons op dat ik weer lactose kan innemen zonder er last van te hebben, zelfs als ik mijn pilletjes vergeet in te nemen.. Heel bizar maar mij hoor je niet klagen sado ppff, kan me voorstellen dat je schrikt! Hier heb ik dat soort momenten als Z. zich verslikt tijdens het te gulzig drinken? Te sterke TSR? Is nu al een paar keer gebeurd en ik schrik me telkens rot, tijd om een baby-ehbo cursus te doen!
ik had er juist bij de laatste 2 zwangerschappen last van en gelijk na de bevalling was het weer over. Heeft de eerste keer lang geduurd voor ik wist waar de buikpijn van kwam, bij de tweede herkende ik het sneller gelukkig. Dan heeft C meer geluk gehad dan J, die heeft hem al 2x op zn hoofd gehad omdat E er aan zat
Oh echt?? Het ding stortte echt goed omlaag, zou een nare klap geweest zijn De klantenservice van Prenatal vraagt me langs een winkel te gaan, dus dat maar even doen van 't weekend Zijn er meer baby's met sprongetjes nu? C heeft vanacht max 3 uur geslapen (en ik dus ook...) en is daardoor nu vreselijk hangerig en huilerig vandaag. Hoop dat het sprongetje gauw voorbij is
Hier is J ook huilerig. Het is slapen, aan de borst of mopperen. In de draagzak is ze vaak wel rustig. Ik ben zelf ook allergisch en heb regelmatig buikpijn. Tijdens de zwangerschap ook geen last gehad. Een maandje na de bevalling was het weer terug
Hier gaat het goed, O slaapt veel overdag en is vrolijk als hij wakker is. Hij lachte vanmiddag hardop naar mij, zo schattig! Nog 3 weken en dan weer aan het werk! 😭 Nog meer dames die al bijna weer aan het werk moeten?
Eentje van Prenatal eigen merk! Deze: Prenatal - Speelgoed en cadeaus online kopen! | PRENATAL.NL - Muziekmobielen en -doosjes online kopen! | PRENATAL.NL - Prénatal - Prenatal muziekmobiel mix roze
Babyvoedingflessen - RIVM Ik heb tot nu toe 1x alles uitgekookt... maar gebruik het ook niet dagelijks.