Eind januari 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Caruli, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Supi: leuk de Toppers :D en wow wat groeid jou ventje goed zeg!

Doglover: jee wat een lastige situatie met je schoonma, hoop dat alles goed komt!
    Moeilijk is dat soms met kids enzo he om alles maar te regelen. Jou meissie groeid ook netjes ;)

P1982: veel succes morgen bij de kinderarts, hooelijk is alles goed. Waren haar leverwaardes ook weer goed?

2. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @Doglover; veel sterkte! Hopelijk komt je schoonmama goed door de catheterisatie heen. Wat een spanningen allemaal!
    Super dat Qyana weer zo netjes uit de APK is gekomen ;) Knuffie....

@Supi; wowie hij groeit echt als kool meis! Jullie binkie... Super :D
    Hier met moederdag lekker ontbijtje op bed gekregen, en knutseltjes v.d. kids. Hihi en van manlief mag ik nog mee een ring uitzoeken yay :)
    Veel plezier bij de Toppers meid. Leuk hoor! Tijd vliegt idd voorbij...

@Caruli; hihi dus dat zit in de familie:p

Ik ga weer ff verder an die arbeit @ office.
    Fijne dag ladies!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Kellox: zomaar een ring? Wat leuk zeg :D

Ik wil graag een armband en dan op de een of andere manier met de namen van mijn kids erop. Of met bedeltjes of met plaatje. Geen idee. Hier hebben we niet zoveel juwelieren, maar heb ook geen idee wat erin te krijgen is.
    Ja via mamakado maar dat vind ik niks en dan is er weinig voor 4 kids..

4. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Sorry heb jullie een beetje 'verwaarloosd' ;)

@moederdag, hier een ontbijtje op bed met de eigen gemaakte knutsels, van demi een servethouder, van dinand eenmotorig eigen gemaakt doosje met zeep, van danique een mooie gemaakte bloem met vaasje en van Devon een afdruk van zijn voetjes:)

@supi, zo wat groeit jouw mannetje goed zeg!:)De toppers leuk! Daar zou ik ook nog wel een keer heen willen!
    Hier verder ook alles goed:D

@kellox, fijn dat het dagje uit toch leuk was, is vaak zo hè als je ergens tegenop ziet;)

@curali, een stamper... Dat is idd een duidelijke zaak;)
    Leuk al die eigen gemaakte dingetjes hè!!

@doglover, vervelend zo met je schoonouders! En fijn dat de meisjes rustig zijn want als je, je zo voelt en de meisjes zijn niet zo goed in het vel dan wordt het helemaal lastig hè! Knuffel meid!

@p1982, sorry hoor maar ben het vergeten:)Waarom moet je met je meisje naar de ka? Succes!

Ik heb trouwens voor aan de sleutelbos van alle kinderen de naam een soort letter kralen, erg leuk, heb ik van mijn schoonzusje gekregen na de geboorte van Devon.

Hier verder alles goed, de fles geven blijft hier vaak een ramp, maar verder is Devon een vrolijk mannetje!:D
    Hij is wel wat eenkennig en zit het liefst bij mama, maar dat vind mama helemaal niet erg ;)

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Suze: apart dat de flessen nog steeds zo moeilijk gaan. Wel fijn dat hij verder een vrolijk ventje is ;)
    Jij dus ook een mama's kindje :D

6. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja hij is graag bij mij,niet echt een knuffelaar maar als iemand hem pakt dan wel het liefst mama:)
    Ja dat blijft moeizaam gaan,ik hoop dat het straks met de bijvoeding beter zal gaan, was bij dinand wel zo, al was die wel wat rustiger tijdens de voedingen, ik denk dat Devon ook vroeg van de fles af zal zijn, dinand met 11 maanden helemaal, ben benieuwd!

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Das al best snel ja met 11 mnd
    Hier Mitch met 1 jaar ineens wilde hij niks meer, niet afgebouwd ofzo maar van 3 naar niks..
    Was wel lastig hihi. Hij kon nog geen brood eten, had nog kma en lustte geen sojamelk..

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Zwaai naar iedereen.
    De kids worden zo weer wakker en Casey komt ook weer thuis. En dan straks maar koken en vanavond proberen te strijken ( als ik een beetje zin hebt hihi)

Tot vanavond misschien meiden ;)

9. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden, ben ik weer! Sorry dat ik jullie verwaarloosd heb! ;)
    Ik was gisteren zo gaar dat ik om 20 uur op bed lag (dan wel met Quinn om haar te voeden, maar toch)

Hoe gaan jullie het doen met bijvoeden? Vanaf wanneer beginnen jullie daarmee? Ik ben van plan daar met 6 maanden mee te beginnen maar ik zie om me heen iedereen al met 4 maanden beginnen. Is dat niet wat vroeg?

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik moet van de dietiste nu al beginnen met bijvoeden maar dat is dan meer om de mondmotoriek te stimuleren en niet echt als eten. Dus een paar hapjes per keer. Echte bijvoeding heeft een kind nodig bij 6 mnd. Maar tussen de 4-6 mnd mag je starten.
    Ik ga donderdag als man thuis is een hapje banaan of peer proberen ;)

Exht heel veel ga ik haar nog niet geven omdat ik de fles belangrijker vind en aangezien ze die niet eens opdrinkt op een dag..

Wel geef ik sinds gisteravond een papfles als laatste fles, dan kunnen haar darmen alvast wennen aan een andere structuur ;)

Je moet doen wat jij het beste vind hoor. Kijk naar je kind ;)

11. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Met 1 jaar van de fles af is ook snel, dinand wilde ook van de een op andere dag niet meer.

@bijvoeding, hier ook vanaf 6 maanden mss iets eerder maar dan moet hij echt aangeven er aan toe te zijn, bij de andere kinderen ben ik ook met 6 maanden begonnen en bij dinand zelfs iets later omdat hij nog steeds krampen had en ik het niet aandurfde:) de ka stond er op dat ik moest beginnen en toen waren de krampen weg;)
    De ka heeft nu geadviseerd om tot 6 maanden te wachten als dat lukt, rijstebloem geef ik dit keer niet bij de andere wel gedaan maar raakte er allemaal verstopt van..

12. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    nou dat is toevallig zeg! Heb vandaag nog op die site zitten kijken want wil ook ipv ring een bedelarmband of ketting met namen kids. Idd weinig voor veel kids zag ik, en ik zoek zelf vooral iets met goud met mooie steentjes o.i.d. maar kon HET sieraad er ook nog niet tussen vinden.
    Wel leuk om zoiets uit te gaan zoeken hihi :)

13. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Je moet idd echt naar je eigen kindje kijken. Bij Dano mocht ik absoluut niet eerder dan 6mnd beginnen (die was prematuur) en die was er ook zeker niet eerder aan toe. Jill kan denk ik wel makkelijk aan t fruit zometeen. Ben erg benieuwd hoe ze erop reageert. Ik laat haar in ieder geval lekker rustig beginnen met oefenen. Gaat het goed..dan mooi..zo niet dan kan ze lekker lang oefenen tot ze het écht nodig heeft vanaf 6mnd.

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Kellox: jij ook van het goud en de bling bling?
    Mocht je leuke dingen tegen komen ergens geef mij dan een hint. Ik ben ook zoekende hihi.

15. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hihi blingbling is my middle name :D
    Doe ik, jij ook hè als je iets moois tegen komt ;)

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Haha me too :D

Ja ik laat het je weten ;)
    Ik ben overn2 weken toch jarig dus kan ik sparen voor iets moois ;) krijg je he als je niet werkt.. Moet dan dit jaar wel kiezen tussen een tattoo of een armband. Ik ga denk ik als ik iets leuks vind voor de armband, tattoo kan later nog wel ;)

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden :D

Vandaag nog 1 dagje school en dan is Casey weer vrij. Wat een maffe week zo en dat net na de vakantie..

Hier vandaag niet veel in de planning, behalve de kids en het huishouden doen. Misschien komt er vanmiddag nog een vriendin haar nieuwe kapsel laten zien ;)

Choco: werkse meid!

Ps, normaal krijgt Ziva tussen 19:30-20:30 de laatste fles en slaapt ze de nacht door. Maar gisteren had ze om 19:30 de laatste fles en toen kwam ze weer om 23:00 en vanmorgen om 05:30 was ze weer niet te troosten en heeft ze weer een fles gehad. Ppff vond het net zo fijn dat ze doorsliep.
    Wel is ze de laatste week steeds vroeger wakker. Is het nu weer sprongentijd? Normaal let ikmdaar niet op, maar vind het zo maf dat ze ineens weer zovaak komt voor de fles.

Of misschien een groeispurt en heeft ze daarom meer behoefte?

Jee wat kan elk kind toch anders zijn zeg. Bij de andere niet echt last van zulke momenten gehad en nu bij haar...

18. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Ik heb aan een ketting zo'n kinderhoofdje van een jongetje met aan de achterkant Jack erin gegraveerd.
    Deze heb ik van mijn schoonouders gekregen, vet lief!

Gisteren voor het eerst een stukje peer gegeven (een kwart), in kleine stukjes niet gepureerd dus.
    Wel tijdens het avondeten zodat Mark er ook bij kon zijn.

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Supi: ging dat goed niet gepureerd?

20. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    geen idee, ik heb weer eens wat gelezen, de methode van rapley en dat leek me wel een goede methode.
    Het komt er op neer dat de kinderen meer intresse hebben in stukje eten als ze het (uiteindelijk want nu gaat dat nog niet) zelf in hapklare brokjes kunnen oppakken en zelf kunnen gaan eten.
    Gepureerd word het allemaal zo voorgekauwd en saai.
    Vind ik opzich wel een logische gedacht, want gepureerd vind ik het ook minder lekker eruit zien dan in stukjes.

Deel Deze Pagina