En hoe ging dat? Ik ben ook wel in die Methode geïnteresseerd en ben wel benieuwd naar je ervaringen!
hahaha veel uitspugen omdat hij het kauwen nog niet goed doorheeft, maar hij vond het wel lekker! Het word natuurlijk een kliederboel, maar dat heeft juist zijn charme vind ik. De ervaringen zullen met de dag groter worden grin, vanavond een stukje appel proberen en misschien morgen wat banaan. Officieel mag het pas als ze zelf kunnen eten en pakken, maar ja zo slim is Jack nog niet dus tot hij het doorheeft geef ik hem gewoon hapjes.
Werd een halve banaan gisteren, dat ging er goed in. Heerlijk als hij zo zit te eten hahaha, al heeft volledige borstvoeding ook wel wat maar goed hij moet toch aan wat anders gaan beginnen eens. Morgen Jack een paar uurtjes naar opa en oma toe. Wel handig om even het huis goed te kunnen schoonmaken want zaterdag hebben we geen tijd ervoor en zondag zit het huis vol visite i.v.m. mijn verjaardag!
Leuk die methode Supi! Laat je maar lekker verwennen zondag en ook veel plezier bij de toppers meid! Hier lekker een dagje xtra vrij genomen morgen. Morgen kijken we wel ffies wat de dag breng... heerlijk Fijn weekend vast dames!
Supi: klinkt grappig! Ik wil Quinn pas met 6 maanden aan de hapjes, maar ga die methode zeker overwegen Kel: lekker genieten van je vrije dag meid! Ik ben morgen ook vrij, vaste vrije dag op werk, en ik ga met een vriendin naar de sauna. Relaxed! Oh... En Ons meisje is vandaag 4 maanden.
Choco: oh lekker naar de sauna. Daar ben ik al heel lang niet meer geweest. Geniet ervan. 4 mnd alweer, gaat snel he Kellox: en plannen voor vandaag? Geniet van je lange weekend. Hier nog geen plannen, als het goed is belt de KA vandaag. Die probeer ik al vanaf Maandag te pakken te krijgen en iedere keer zeggen ze hij belt.. Jaja.
Vervelend dat er niet terug gebeld word caruli! Ja dat verwennen zal zondag wel lukken. Met fruit/groente hapjes, doen jullie dat 1 maal per dag of meerdere keren? Zelf geef ik alleen nog maar een hapje tijdens het avondeten.
Ik geef nog geen fruit of groente. Maar als ik dat ga doen dan is het wat fruit in de ochtend en de groente in de na middag, ligt eraan hoe ze het doet kwa tijd die dag
Ik doe het ook puur op gevoel. Vanmiddag pikken mijn ouders Jack even op om te gaan winkelen, dan heb ik even tijd om door het huis te gaan om goed schoon te maken. Zaterdag en zondag weinig tijd ervoor dus dan maar alvast vandaag.
Supi: ik poets tegenwoordig niet uitgebreid meer voor een verjaardag, savonds is het een hele bende en kan alles weer overnieuw Maar wel even fijn dat ze Jack dan komen halen en jij even je gang kunt gaan. Fijne verjaardag alvast mocht ik het vergeten
Ach ik ook hoor. Alleen kwam iedereen bij mij er automatisch in. Het is een stuk rustiger hier? Iedereen alvast een fijn weekeind
Ja het is idd een stuk rustiger hier.. Allemaal druk denk ik door de vrije dagen tussendoor en het werk. Met de vrije dagen gaat iedereen toch wat leuks doen ofzo Hier heeft de KA zoals verwacht niet gebeld!
Caruli: Wat frustrerend dat de arts weer eens niet heeft terug gebeld. Supi: ik doe nog geen hapjes maar ik meen wel gehoord te hebben dat wordt aangeraden om te beginnen met per dag of fruit of groente te geven. Of is dat inmiddels achterhaald? Ik ben even 'lekker' aan het kolven in de zonnebank ruimte van de sauna. Hihi. Wel heerlijk relaxed!
Zo..weer lekker wat uurtjes @ the gym geweest Blijft lekker. Heerlijk choco! Je zult inmiddels wel warm en voldaan weer uitgebadderd zijn En Caruli; Omg wat een eikels weer! Toch slecht dat ze ALTIJD vergeten terug te bellen.... @Weekend; nog niet echt wilde plannen. Bekijken we met de dag waar we zin in hebben hihi. Zondag wel visite van zwager+schoonzus. Verder lekker chill.
Kellox: zo dus weer lekker aan het sporten geweest Relax weekendje dus. Wij ook niet echte plannen, ik ga alleen morgenvroeg om 09:00u met Casey voor de deur van de kapper liggen die heeft alleen inloop en dan zijn we tenminste snel aan de beurt. Weet nog niet wat ik ga doen. Knippen+verven of knippen+permanent. Casey alleen knippen. Fijn weekend meiden, ik kom vast nog wel even langs hier
O hihi plannen gewijzigd. Morgen gaan we naar Tivoli. Attractieparkje hier in de buurt. Dano lekker verwennen Gezellie en daarna lekker pannenkoeken eten daar aan de overkant O ja! raar maar waar... na een typische pcos-cyclus van 86 dagen ben ik nu na 27 dagen ongi geworden hoe is het mogelijk! Zou t dan toch nog 'normaal' kunnen worden. Nog nooit zo'n korte cyclus gehad. Moet niet veel gekker worden hihi
Hihi Caruli; succes met het waken voor de deur v.d. kapper Lijkt me zoo leuk om dat later ook met Jill te doen. Van die meidendingen Enne wij willen wel een foto zien van hoe het geworden is he