Hier ff een berichtje van mij. Kheb steeds weinig tijd om alles te lezen en te reageren. Supi: wat een mooi ventje zeg! Die kleertjes heeft Lucas ook. Hopelijk gaat het bij de baby's met het poepen gauw wat beter. Sinds gister zit m'n partner weer op de vrachtwagen dus ben ik de hele week weer alleen en nu met 2 kids. Maar het gaat gelukkig allemaal goed. Zit aardig in het ritme. Lucas doet het super. Slaapt lekker tussen de voedingen door hij zit op 120cc waar hij soms 10cc laat staan om de 4 uur en 's avonds krijgt hij de laatste fles om 23 uur en slaapt hij tot 5.00 uur. Lekker genieten dus! Huilt alleen als hij honger heeft. Vanmiddag bij het cb geweest voor het weeguurtje vorige wk woog hij 3740 gram en nu 4085 gr hij is in 1 wk 345 gram gegroeid. Begon dat mens te zeuren dat hij nog lang niet op bijna 5 voedingen kon hij was te jong en hij kwam teveel aan. En vorige wk had ik iemand anders en die zegt dat ik om de 4 uur voeden en 's nachts wanneer hij komt. Het is ook echt nooit goed.
@jodi,fijn dat alles goed gaat bij jullie! @choco,fijn dat je meisje goed is gegroeid! @supi, lekker ventje zeg! @curali, ik gebruikte niets meer op de pepti poepte hij goed,maar denk dat het door de zantac komt,daniue kreeg toen ook problemen met poepen,ik ben nu weer begonnen met de olie,morgen wordt ik gebeld door de ka,dan kan ik even overleggen. Ik kom morgen weer uitgebreider,zit op de foon. Alvast welterusten allemaal!
Jodi: fijn dat het goed gaat. Zolang je kleine goed aankomt en alert is mag je best 5 voedingen geven, hij is er idd wel snel bij.. Choco: wat weegt je meissie nu? Wel fijn dat ze het goed doet verder en al zo sterk is Suze: kan idd ook de zantac zijn ja, maar even overleggen of je misschien anders toch een kleine dosis lactulose erbij moet/mag geven. Truste
Ons meisje weegt nu 3840 gram. Ze is nu al de hele avond super jengelig. Heb haar maar extra veel aangelegd en dat is de enige manier in haar stil te krijgen. Ben bang dat het een lange nacht gaat worden...
Oh jij ook een onrustig kindje.. Netjes gewicht! Hier ben ik ze echt even beu... Ziva is de hele dag al onrustig en wil sinds begin middag niet meer liggen of slapen, behalve op de arm.. En mitch ligt ook nog steeds te roepen en huilen in bed en wil niet slapen. Pff dit zijn heel even momenten dat ik denk, waar ben ik aan begonnen hihi. Ach morgen weer een nieuwe dag, hopelijk niet vannacht al
@chco, dat is een mooi gewicht hopelijk wordt ze zo rustig zodat ze lekker rustig de nacht ingaat! ik duim voor je! @curali, ja ik dacht er ook al aan om even te overleggen over lactulose, danique heeft dat wel even gehad en ging later over op die zakjes. hopelijk kan hij vanacht of morgen wat poepen van de olie. vervelend dat de kids zo onrustig zijn,vooral als er meerdere onrustig zijn he, ik heb ook al wel gehad dat devon onrustig was en danique heel de tijd overal om huilen....pffff,lastige dingen!! hopelijk een goede nacht! hier gaat het vandaag verbazingwekkend goed, ik heb hem nog niet gehoord, alleen met het poepen dan, verder alleen maar tevreden en slapen...vanavond heb ik hem zelfs niet meer gehoord nadat ik hem in bed had gelegd, normaal oet ik nog een keer of 2-3 de speen brengen... dus ben benieuwd wat de nacht dan gaat brengen ik hoorde net dat ik morgen geen laptop thuis heb,vandaar dat ik nog even snel kwam loeren baal ervan dat ik dan de hele dag niet op zp kan komen, erg he... nou meiden, welterusten en op naar een goede nachtrust!!
Caruli: dat klinkt erg vermoeiend inderdaad, kan me goes boors teller dat het je soms wat veel wordt. Hoe is je nacht geweest? Suze: hoezo verslaafd aan zp, hihi. Hopelijk heb je een goede, rustige nacht gehad! Ik heb eigenlijk tegen de verwachting in toch een rustige nacht gehad. We zijn eigenlijk maar direct nadat ons bezoek weg was naar bed gegaan. Toen bleef ze weer huilen waarbij alleen aanleggen hielp. Maar nadat ik haar had afgetankt is ze toch tot drie uur in slaap gevallen. En na de nachtvoeding heeft ze zelfs in haar wiegje geslapen zonder morren.
Hier een onrustige nacht. Ziva kwam om kwart over 2 en daarna toen ze net weer terug de wieg in ging werd Mitch wakker.. Tot 5 uur met hem bezig geweest en eer dat ik weer sliep lwam Ziva weer om kwart over 6. En daarna moet ik er toch uit voor Casey. Pff wil graag weer een nachtvoeding minder.. Choco: wow super dat ze in haar wiegje heeft geslapen
Hè bah. Dat klinkt als een zware nacht, Caruli. Hopelijk kun je vandaag overdag nog wat slaap meepikken...
Helaas niet, casey is vrij vanmiddag en als Mitch naar bed gaat word Ziva wakker. Ze wisselen elkaar mooi af hier hihi
hey meiden, hoe is het hier?? allemaal een goede nacht gehad? hier wel een goede nacht gehad, hij is nu wel wat onrustig,maar ook flink verkouden... @curali, ik heb nu lactulose gekregen,maar durf het niet zo goed te geven, er staat dat ze er buikkrampen van kunnen krijgen en die hebben we al zoveel.... hoeveel moet jij geven? bij mij staat op de fles 2x 2ml
Suze: 2 x 2 is veel om mee te beginnen zeg. Hier mag Ziva van de ka tussen de 2 en 4 ml per dag. Maar ik zit nu op bijna 2 per dag en het gaat redelijk, ben nog aan het zoeken voor de goede dosis en wil haar niet gelijk de maximale hoeveelheid geven als het met minder ook kan Ja helaas reageren de darmen vaak nog op iets nieuws, maar dat went snel. En als het poepen makkelijker gaat worden de krampen ook weer minder.
@curali, dan is meteen met 4 ml per dag beginnen wel veel ja! geef jij 1x per dag of ook 2x? anders begin in gewoon met 2x 1 ml...kijken hoe hij reageert hoe gaat het verder met ziva? @choco, hoe gaat het meid?
Ik geef het in 1 keer, het effect blijft hetzelfde zegt onze ka. Dus doe ik het lekker makkelijk haha. Ziva was gisteren redelijk, vanmorgen heel de morgen wakker geweest en wilde na de fles niet liggen. Maar nu ligt ze hier weer in de reiswieg te slapen. Pff ik weet dat ze echt een keer naar haar eigen kamer moet maar ik wil nog niet... Andere kids nooit geen moeite mee gehad maar nu wel??
@curali, mss omdat je weer dat het de 'laatste' keer is?? en als zij geen last heeft van alles om dr heen, dan laat je dr toch lekker beneden liggen als de ka zegt dat het effect hetzelfde is dan ga ik ook maar 1x geven, dan begin ik denk ik met 1,5....wat een onzekere muts he..
Haha nee je bent geen muts hoor Ja overdag staat ze beneden, maar ik doelde meer op de nacht. Dan staat ze nog steeds naast mijn bed in de reiswieg.. Ja je kunt het proberen om met 1.5 te beginnen. Hier alles in een keer omdat als ze er last van heeft dat het dan maar 1 keer is ipv 2 keer per dag.. Hoop dat het voor Devon ook genoeg is en hij snel beter gaat poepen. Hier heeft Ziva nu sinds gisteren last, ze is constant scheten aan het laten en aan het persen maar tot nu toe nog geen poep. Misschien vandaag nog en anders straks even een keer ietsje meer geven denk ik Ff de boel doorsmeren hihi
oh de nachten devon slaapt sinds 3 nachten op zijn kamer in zijn bedje en dat heeft heel veel rust gebracht! hij slaapt veel beter en mama ook! ik bleef het speentje maar pluggen,maar schijnbaar is/was dat helemaal niet nodig,want nu hoef ik er helemaal niet uit voor de tut... maar als je dr graag bij je hebt s'nachts is dat toch prima? of slaap je daardoor ook slechter? vaak hoor je mensen toch wel dat ze de kleine tot een maand of 6 bij ze op de kamer hebben. ja ik ga vanmiddag 1,5 geven om te beginnen, nou ik dacht ook toen jij aangaf 1x dan hebben ze er ook maar 1x last van, ze hebben al zovaak krampjes en ongemakken nog,dus als je het kunt verlichten op een of andere manier... hopelijk gaat ziva straks lekker poepen!
Hi meiden. Hier gaat het goed hoor. Quinn en ik zijn samen in slaap gevallen na de half 12 voeding op bed. Oeps Daarna heeft ze ookde rest van de nacht in bed geslapen. Ik moet zeggen dat ze meestal wel in de wandelwagenwieg slaapt maar nu vond ik dit ook wel best. Ik heb ook geen idee wat nou een goed moment is om haar in haar eigen bedje op haar eigen kamertje te laten slapen. Als ik had geweten dat ik zo'n sentimentele zou zijn dan had ik wel een mooi wiegje aangeschaft. En je hoort/leest ook zoveel tegenstrijdige dingen... De een zegt dat een eigen bedje goed is maar ik lees ook weer dat het lichamelijke contact goed is voor de hechting...
Het maakt niks uit hoor choco, casey is wel gelijk naar haar eigen kamer gegaan Maar het is gewoon te fijn om lekker te knuffelen he Nu kan het nog, later willen ze het niet meer haha