Hi meiden, @moi, ik ben ook een stuk minder hier idd ook door de tel dan is fb toch wat makkelijker, maar vergeten doen we jou niet heJe bent hartstikke druk en dat kletsen kont steaks wel weer als jet seizoen minder is.. Zo lin dan had jij ook een korte nacht..hier was het ook echt bagger...danique was om half 1 wakker en wilde niet meer slapen tot 3 uur en Devon draait constant op zijn vuil en begint dan te huilen wn. Moet ik m weer draaien...al met al een uurtje of 2 geslapen denk ik...ik merk nu wel hoe verwent dat ik ben met normaal goede nachten.. Vanavond ga ik met een vriendinnetje uit eten, we zouden daarna nog even naar de kroeg gaan maar dat sla ik over, want Matt moet morgen werken dus dan is het sowieso weer vroeg dag Die tijd komt wel weer een keer
@Suze gezellie meis Ik ga toevallig ook vandaag met een vriendinnetje uit eten en dan naar de bios Ter ere van onze verjaardagen, zij gisteren en ik maandag Nu eerst nog ff werken Fijne dag ladies!!!
Hoi meiden! Hoe is het hier? Morgen ben ik alweer jarig hihi Lekker een dagje vrij genomen en dan nemen we Dano mee naar Phantasialand. Jill blijft lekker bij oma, vertroeteldagje 's Avonds past mam ook op en dan kunnen Jeroen & ik lekker uit eten en naar de bios! Heerlijk ff...lang geleden ook.. ff saampjes de hort op Jullie nog plannen? Hoe gaat het met de beebjes? xxx
Hi, @kellox, wat leuk fijn om er even met z'n 2tjes uit te kunnen!! Fijne dag morgen!! Hier verder alles goed
Goedemorgen meiden, hoe gaat het met alle ukkies bij jullie????? Lukas heeft het rollen helemaal door, en rolt de box door, stoot natuurlijk elke keer zijn koppie, want het ontbreekt er aan ruimte... Dan maar onder de babygym, hoppa, op de buik, en de benen gaan dan spartelen... Ben erg benieuwd wanneer hij doorheeft om te kruipen, maar gaat niet lang meer duren... Eten gaat heel goed, gisteren had hij pompoen met aardappels... Na een half potje kokhalzen. Gestopt, en lekker om kwart voor 10 in badje gedaan, het is in zijn eigen kamertje al 27 graden.. En daarna een lekkere papfles volledig naar binnen gelurkt! Vannacht zonder dekbedje laten slapen, en hij lag vanmorgen helemaal in een hoekje bovenin het bedje... En in de ene hand blauwtje, en in de andere hand een witte knuffel hihi!!! Dan besef je je, dat je de gelukkigste mens op aarde bent... Zo, en nu weer over tot de orde van de dag... WERKEN! Het is nog steeds om de 30 graden... Vandaag 3 kamers poetsen, je moet bezig blijven!
hahaha ik las je berichtje moi en ik dacht die heb ik al gelezen maar dan op fb. Ik heb dat ook dat ik als ik hier ben soms dubbelop reacties plaats
Haha dat heb ik ook, vandaar dat ik het hier nog weleens 'vergeet' Maar hier alles goed! Devon heeft vanmorgen voor het eerst een halve appel op hij vond het erg lekker, zijn flessen gaan steeds moeilijker en hij is volgende week 6 mnd dus maar rustig aan beginnen... Volgende week donderdag hebben we de KMA test in het zh, ben benieuwd!
Suze: oh ben benieuwd wat er uit de test komt. Hier moeten we volgende week naar de ka, ben benieuwd of hij over de kma test begint. Ik zeg niks
Zo aangezien ik toch wakker ben even een update plaatsen. Eerst even klagen haha Welke idioot zet om 4 uur s'nachts het terras buiten??? Niemand komt een bakkie doen op dat tijdstip hoor! Jack wakker, ik wakker, Jack slaapt weer na wat gedronken te hebben en ik niet.... Nu zitten ze buiten zelf een bakkie te doen, pfff straks als ik klaar ben met oppassen (van half 8 tot half 1) even langs lopen om een klacht in te dienen. Het is warm dus iedereen slaapt met de ramen open en dan met tafels en stoelen lopen slepen is gewoon te gehorig! klaagmodus uit. Met Jack, Mark en mij gaat het goed. Jack groeit als kool, we hebben hem zelf even opgemeten en hij komt nu tussen de 70 a 72 cm en ik vrees al over de 9 kilo. Hij eet als een dijker, ben benieuwd wat hij vanavond lekkerder vind spinazie of spruiten haha (ik kook twee groentes want ik lust geen spruiten en Mark geen spinazie) Spruiten lust Jack wel spinazie heeft hij nog niet gehad. Voor de rest genieten we volop van zijn geblaas haha. Net alsof hij poepjes nadoet haha (komt vast omdat ik hem elke keer op zijn buik blaas). Draaien kan hij al goed op zijn buik, alleen terug nog niet. Hij is erg rustig en lacht veel. Slapen kan hij ook nog goed (behalve vannacht dan) Meestal slaapt hij zo tussen 22 en 7 wel door. Overdag heeft hij vaak nog 2 slaapjes. Voor de rest even vandaag door zien te komen en dan weekend!
Hey Supi! Wow heerlijk toch dat het zo lekker met Jack gaat! Echt een stoere beer al he! Hollands welvaart <3, sowieso aardig wat lekkere stevige januari beebjes die al rond of over de 9 kilo zitten zag ik Jill volgt de 'middenmoters' netjes hihi. Vind dit toch wel veeel fijner als toen met Dano die altijd achter de feiten aan liep. Zo klein en kwetsbaar... Haha wat een mafkezen die buren van jou...midden in de nacht lopen schuiven... die vergeten zeker dat niet iedereen vakantie viert @Caruli; Yay Ziva 6 maanden vandaag! Gefeliciteerd!! Wat gaat het toch hard he meid! <3 Zo ff dit werkdagje uitzitten en weer lekker weekend vieren! Heerlijk. Hoe is het verder met iedereen? Hier alles prima, Jill gaat ook super vrolijk door het leven hihi, zit af en toe ook al los die gek ... (alleen s'nachts wat onrustiger)
Hey meiden! @supi, fijn zulke buren...je zou ze toch wat hè.... Jack gaat echt super hè!! Lekker mannetje, wij mogen vgende week, ben benieuwd! @kellox, als het een beetje mee zit heb jenu weekend of moet je tot 6? Fijn dat het met jill ook goed gaat allemaal, vlotte tante!! Hier zijn de nachten ook wat onrustig, ik denk een sprongetje, want overdags in slaap konen gaat ook erg moeizaam Geniet van je weekend meid! @curali, ja een half jaar alweer...gaat eigenlijk veel te hard hè.. Hier verder alles goed, Devon heeft wel iets last van een sprongetje (denk ik ) maar verder doet hij het super!
Hey Dames, Hier al heel lang niet meer geweest. Hoe gaat het hier? Niet ernstig veel gekletst de laatste tijd zie ik . Bij mij gaat het wat minder. Ik zit met een postnatale depressie en me relatie is verbroken. Met me meisje gaat het gelukkig goed. Is een kleine dondersteen. Al voel ik me verschrikkelijk schuldig naar haar toe.
Meiske toch...wat enorm shit!!! Je had t er laatst al over dat het nie lekker liep allemaal, maar toen had ik nog zoiets van dat je dat heel veel hoort in het eerste jaar met een 1e kindje. Vaak is het een kwestie van doorheen komen en t wordt vaak stukken beter als je samen gewend bent aan het nieuwe leven. Jeetje wat heftig dat jullie relatie echt verbroken is... want het is natuurlijk altijd even wennen he met een kleintje in huis. Zéker bij een PND. Stond je er zelf wel achter of? Dikke knuf meis...dit moet wel heel moeilijk zijn allemaal. En voel je aub niet schuldig...jij kunt er niks aan doen dat die rothormonen met je aan de haal gaan
@Suze; hihi hier ook alweer een poosje sprongtime Precies zoals bij jou vooral 's nachts te merken qua onrust. Merk ook weer dat ze nieuwe dingen heeft opgepikt. leuk he <3
nee, ik weet dat ik er ook niks aan kan doen. Maar het is zo verdraaid moeilijk. Manlief neemt het me ook wel kwalijk, ook al weet hij dat ik er niks aan kan doen. Is voor hem ook wel enorm zwaar. Hij is er ook wel van overtuigd dat het niet mer goedkomt al ben ik weer de oude. Hij kan mijn gedrag/ziekte niet los zien van mij als persoon. Dat is erg frustrerend, want ik ben zo helemaal niet. Ik ben niet de agressieve, zwaar geirriteerde en sombere persoon die ik nu ben. Zit compleet lusteloos op de bank en moet me werkelijkwaar van de bank sleuren om enigzins wat in het huishouden te doen. Ik vind het huis ook gewoon smerig, maar ik trek het gewoon niet. Valt ook niet mee als je nu het volledige huishouden in je eentje moet draaien met een 5,5 maand oude baby. Ben in ieder geval ziekgemeld op me werk, dat geeft wel rust. Morgen neemt het crisisteam contact met me op en woensdag start de therapie eindelijk. Hoop dat ik me snel weer beter voel. Al zie ik nu al op tegen de zomervakantie (start voor mij 20 juli). Ouders weg, manlief en kind weg. Vriendin aan het werk. Daar zit ik dan.... In me eentje...
Pfff echt heftig meis... Goed dat je eindelijk hulp krijgt, want zo te lezen heeft t al veels te lang geduurd. Blijft je meisje bij dr papa in de vakantie en voor hoe lang? Misschien is het hoe raar dat het ook klinkt wel ff goed, om ff vanuit een heus dieptepunt (zometeen als je alleen bent) weer naar boven toe te werken en die put uit proberen te krabbelen. Hopelijk houd je de hoop en weet je in je achterhoofd dat het weer (véél) beter gaat worden. (al kan ik me voorstellen dat het al helemaaaaaaaaal extra zwaar is in je uppie) Hele dikke knuffel en heel veel sterkte! Als je wat kwijt wilt dan gewoon lekker spuien he meis! xxx
@bianca, ach meisje toch...ik moest laatst nog aan je denken omdat we al ff niets hadden gehoord en de laatste keer had je het idd over je relatie..wat heftig allemaal....ik wens je heel veel sterkte en een hele dikke knuffel!! En idd je kunt hier alles kwijt!!
Hoi meiden Hier weer een teken van leven van mij. Het valt me best zwaar alle kids thuis.. Maar goed morgen weer een rustigere dag, dan gaan Mitch en Casey bij oma en opa spelen Bianca: jee meid wat heftig allemaal zeg Een pnd en dan ook nog een verbroken relatie. Heel veel sterkte en kracht! Hoop dat de therapie wat kan verlichten. Dikke knuffel meid! Ik zit op dit moment even niet lekker in mijn vel... Maar komt ook wel goed.. Dinsdag moeten we met Mitch en Ziva naar de KA, ben benieuwd. Mitch moet nuchter mee omdat hij vantevoren nog een gehel buikecho krijgt op verzoek van de genetica.. Arm ventje, hij is gewend te drinken als hij wakker word enzo. En na de echo nasr de KA en daarna door naar het revacentrum, hij zal smiddags wel gebroken zijn denk ik.. Hoe gaat het met de andere meiden en de kids?