Mitch en Ziva zijn nog steeds beiden van slag vooral snachts! Kellox: gezellig meid. Donderdag belt als het goed is de ka en dan ga ik nogmaals met hem overleggen over Mitchell. Pff hoe krijgen we hem nu aan het doorslapen??? Suze: hoe is het met Devon? Choco: wanneer moet je naar het cb? Ik ben echt moe.. Als ik maar durf te gaan zitten vallen mijn ogen dicht.. Man is thuis maar daardoor heb ik nog meer te doen! Zal blij zijn als de kids weer eens een nacht doorsliepen.
@Caruli; knuffie meis... je zult er wel helemaal doorheen zitten Hopelijk gauw weer wat betere nachten en vooral betere (vakantie)dagen met zon!
@curali, he bah meid nog steeds van die nachten...knuffel meid! Ik heb het 'geluk' dat Devon vooral overdags onrustig is, maar ik herken hem zo wat niet terug hoor, zoveel hij nu huilt...maar goed als ik zo jouw nachten lees mag ik helemaal niet klagen.. Daartegen kan hij wel alweer nieuwe dingen, dus het is voor een goed doel
Ik klaag niet gauw, maar kan je vertellen dat het idd na jaren op breekt. Zeker nu met Ziva erbij... In elke sprong komt ze snachts... En dat hoort erbij weet ik. Maar Mitch komt daarna.. En dan is het wel pittig, ondanks dat hij medicatie krijgt voor t slapen..
Hoi meiden, wat een nacht. Chevano kan eindelijk rollen, maar nu rolt ie ook in z'n slaap.. Gevolg 4x eruit omdat meneer lag te krijsen op z'n buik.. Sjee.. Iemand tips hiervoor, hij ligt al in een slaapzak, maar zou die Miss te klein zijn?? Ik hoop dat het eenmalig was...
@curali, ja kan me voorstellen dat het opbreekt!! Knuffel! @kly, hier hebben ze dat allemaal gedaan, Devon moet ik nu ook nog een paar keer per nacht draaien, op een gegeven moment doen ze het zelf, Devon kan makkelijk terug draaien maar als hij wakker wordt en nog half slaapt dan heeft hij mss de kracht niet ofzo?! Dus helaas geen tips, wel herkenning Vastleggen mag niet, hopelijk is deze fase snel weer over!
Thnx! Nee vastleggen was ik ook niet van plan, maar vind het ook een beetje eng, gelukkig hebben we een matras gekocht wat geschikt is voor Buikslapen maar ben zo bang dat ie stikt Ofzo. Lekker overbezorgd hihi. Ik hoop inderdaad dat ie snel terug draait!!! Maar als ie daar net zo snel mee is als met rollen duurt dat nog wel even haha!!
Nou ladies..t hangt wel in de lucht hè?! hihi hier ook een zwaar beroerde nacht, pas rond 4:30 'mocht' ik ff slapen om vervolgens om 8u alweer gewekt te worden En dat precies op de enige dag in de week dat ik tijd heb voor het huishouden/administratie/boodschappen en daarbij nog voor de kindjes wil kunnen zorgen. Ach ja het meeste is inmiddels gedaan.... Knuffel voor alle mede vermoeide mammies Hoest verder met iedereen?
Kly: heb ook geen tips, Ziva is een buikslaper en draaid ook weleens om en word dan wakker omdat ze dan niet terug draaid zelf. Kel: jij ook al zo beroerd geslapen, knuffel! Hier gaat Ziva straks logeren bij vrienden voor t eerst. We hebben vanavond een 40 jarige verjaardag van schoonzus. En als suprise moeten we met heel de fam in een tapasrestaurant staan om half 7. Dus dat word laat voor de kidd. Man wilde alle kids meenemen.. Hij snapt er niks van
@caruli: spannend meis... Mannen snappen echt niet dat je met zoiets de handen vrij wilt hebben (voor zover mogelijk) Tja.... t komt vaak ook niet op hun aan hè? En n klein beebje doe je er nog geen plezier mee hihi. Hopelijk gaat t logeren van Ziva straks goed, en hebben jullie een fijne avond! Smakelijk!
@thnx meiden, weet Iig dat ik niet alleen sta! @caruli hoe is het gegaan meis? Vandaag voor het eerst wezen zwemmen met Chevano, hij heeft genoten!!
leuk Kel! Dat wil ik gauw met Jill ook eens gaan doen. Lijkt me zo schattig weer dat spartelen @Caruli; ben ook heel benieuwd hoe het gegaan is gisteren? Ging het logeren goed en was het feestje nog gezellig? xxx
Dames waar zijn jullie toch! hihi Caruli; ben nog steeds benieuwd hoe het gegaan is vd week? Gaat het wel met je meis? Je zult ook wel druk zijn nu met de vakantieperiode... Nou hier heerlijk wat daagjes vrij genomen. Ik dacht ik laat me deze keer niet neppen...eindelijk zéker van wat goed weer. Dus we zijn al een paar dagen leuke dingen aan het doen. Heerlijk! Morgen laatste dagje.. ff strandje pakken of zo. Hoe is het verder met iedereen? Allemaal van het mooie weer aan het genieten hoop ik
Hoi meiden Het is idd druk zo met de kids, gelukkig een paar dagen mooi weer gehad en lekker naar de Efteling geweest en kunnen ze hier buiten spelen. Het logeren is goed gegaan, ze was ook bij een stel dat gek is op kids mar helaas zelf niet kunnen krijgen.. Feestje was niet zo bijzonder. Nu is man sinds vandaag weer aan het werk. Ik vind deze vakantie nu langer duren.. Zal wel door meer drukte zijn hihi. Ach nog 3 weken en dan kan het gerace smorgens weer beginnen Kel: geniet van je laatste dagje vrij. We moeten maar weer eens een keer een datumpje prikken, kunnen we bijkletsen.
Kly: jij woont niet zo ver bij mij vandaan Ik heb helaas geen vervoer dus.. De vorige minimeeting was bij mij. Wel eens leuk om jullie in het echt te zien
Zo ben ik weer eens een keertje! Hier alles goed, Jack groeit goed en slaapt ook lekker door. Hij draait soms wel s/ nachts maar kan nu ook weer terug draaien. Speen erin als hij gaat huilen en dan is het weer goed. @kly het duurt even maar als ze zelf terug kunnen draaien is het krijsen s'nachts over. Hier afgelopen weekend meeting gehad met een paar van facebook, erg gezellig en een hotelovernachting erbij gepakt in Duiven. Met zwembad, Jack vond het helemaal geweldig en wij genoten weer van hem! Oh en ik plaats hier iets en bewust niet op fb grinn. Gisteren is er een klein ongelukje gebeurd, condoom bleef in mij hangen dus ja het kan zomaar raak zijn. Ben nu 3 keer ongesteld geweest na de zwangerschap en elke keer zat er zo'n 4 weken tussen. De laatste keer was 10 juli dus volgens mij zou mijn eisprong ook rond deze tijd zijn zo'n beetje. Had al wat last van kramp wat ik de afgelopen paar keer ook had rond de eisprong 2 weken na ongesteldheid. Pff ben benieuwd hoe het afloopt. Moest het gewoon even kwijt....