Oha, chevano's eerste tandje was 2 weken geleden, en tandje 2 is ook bijna door.. Wat gaat het snel hè.. Als ik de geboorte foto's terugkijken kan ik wel janken... Maaaaarrrr het word steeds leuker vind ik hihi deze week is het kermis bij ons in den Bosch. Gaat ie weer mee hij heeft al zoveel kermissen gezien en vind het prachtig.. Touwtje trekken draaimolen.. Heb er alweer zin in!!
Quinn is ziek. De arme meid nu al voor de tweede dag koorts. M'n man is vanavond naar een verjaardag in (z'n) vriendengroep. Omdat Quinn ziek is blijf ik thuis. Ze is pas om half 11 in slaap gevallen. Daar gaat weer een avond wat anders doen. Net zoals als de meeste van m'n doordeweekse avonden. Maar... Gelukkig slaapt ze!!! En hopelijk zakt de koorts snel. Sorry voor de ego post. Ik reageer snel weer hoor... Dikke knuffel meiden!
Kly: leuke foto's meid Choco: ach arme quinn, heb je wel een pcm gegeven? Zorgen dat ze goed drinkt hoor ze,er met koorts en deze hitte! Beterschap voor je meissie.
Thanks! Ze heeft om 21u een PCM gekregen in de hoop dat ze daar lekker op zou slapen. Dat doet ze nu ook, maar ze heeft eerst nog anderhalf uur aan de melkbar gehangen. Ik geef haar inderdaad extra bv en ze heeft ook mangohapje en komkommer op.
Hopelijk is de koorts morgen minder, hoe hoog zit ze nu? Goed op uitdrogingsverschijnselen letten. Baby's mogen eigenlijk maar 3 dgn koorts hebben, zeker met deze warmte kan het snel gaan. Maar wie weet helpt de pcm nu wat
Gisterenavond zat ze op 38,6C. Op zich had ze nog best goede plasluiers. Geen bomvolle maar ook zeker geen kurkdroge. Wat zijn dat precies uitdrogings verschijnselen waar ik op moet letten? Ik had gisteren ook met de hap gebeld, daar zeiden ze dat baby's 3-4 dagen koorts mogen hebben. Maar dat ik goed moet opletten of ze alert is en op ons reageert. En ik moest ook direct contact opnemen bij benauwdheid, vlekjes en luierpijn.... of als we het zelf niet meer vertrouwden.
Verschijnselen kunnen zijn, niet meer plassen, geen tranen bij het huilen, droge mond, huidje vastpakken op de buik en dat blijft te lang omhoog staan, en idd alertheid. Ps jij bent er ook vroeg bij Ziva is hier ook al wakker (gaap)
Als Quinn wakker is geef ik haar altijd te drinken en daarna slaapt ze gelukkig weer in. Ze was om iets over half 5 wakker en toen sliepen we allebei weer om half 6. Ik zal extra op uitdrogingsverschijnselen letten en haar extra vaak laten drinken. Veel meer kan ik nu toch niet doen. Om 9 uur was ze 37,4 graden. Nu even zonder PCM kijken waarde temperatuur doet... Nu ligt ze weer te drinken, ze gaat zo slepen en vanmiddag naar m'n moeder waar ze in een badje kan afkoelen. Hoe gaat het met jullie beebs? Houden ze het een beetje vol met deze temperaturen? Kelly: leuke foto's! Dat ziet er super leuk uit!
Goedemorgen! Hoe gaat het met Quinn? Is de koorts over, ik hoop het voor jullie en de kleine meid! Hier een lekker nachtje, imoest werken en mocht op het werk slapen, ik baalde er een beetje van maar we hebben airco en het is daar 20 graden. Dus achteraf geen straf om daar te zijn, heb heerlijk geslapen! Joes doet het erg goed in deze hitte. Hij heeft het wel warm, drinkt en eet wat slechter. Maar drinkt wel goed water met een beetje diksap. Komt dus goed aan zijn vocht. Als hij erg bezweet is voor het slapen gaan ff in een badje, heerlijk afkoelen. Slapen gaat prima!
Goeiemorgen! Hoe gaat het met kleine quinn? Zo maar weer gaan werken, heb geen zin vandaag hihi fijne dag meiden!
Hoi meiden Kly; werkse meid. Choco: hoe gaat het nu met Quinn? Suze: hoe gaat het met Devon en de neocate?
Goedemiddag Meiden. kyl: wat een leuke foto,s!! Choco: hoe is het met je kleine meid is de koorts als weer gezakt?? Zd: ohh dat is wel erg lekker zo koel dan is het geen straf nee gisteren met die hitte. Merel eet ook wat minder met de hitte maar drinkt wel sap dus ik ben daar blij mee voor de rest slaapt ze ook goed gelukkig. Nou ga weer verder werken hier ook lekker airco ideaal.
o stelletje stiekemerds haha nee hoor snap het wel , topic gevonden abbo .. zal alleen niet heel veel posten omdat het nog steeds heel dubbel is allemaa
Hi meiden, Het gaat wel beter met Quinn. Gisteren had ze geen koorts meer maar stond ze opeens helemaal onder de bultjes. Ziet eruit als warmte bultjes. Misschien straks even naaf de huisarts om te checken of het de 6e ziekte of een andere kinderziekte is.
kunnen ook waterpokken zijn...heb je meerdere kinderen die naar een kdv gaan?? hoop dat het meevalt! zo hier zijn ze aan het heijen achter bij het bos , en daar aan die kant slaapt nien...dus die begon op tijd met kletsen ...net een paar ongelukjes gehad met de melk, eerst probeerde ik hem aan te drukken, toen liet de sonde los , daarna viel de spuit van de muur vol melk pffff, dus nieuwe gemaakt ,kortom de dag begon goed
Joyce leuk meid dat je ons gevonden heb helaas hebben de andere moeten sluiten en schreef er te weinig mensen en zo gaat het beter en gezelliger, maar begrijpelijk dat je niet veel komt schrijven hoor geen problemen is ook geen moet he.. Maar jou dag ging goed dan hahaaaha pff lijkt me wel lastig met de sonden maar daar ben jij vast al aan gewend. Hoelang moet Nienke dat gebruiken meid?? Choco: ach arme meid ben benieuwd wat het is ik zag wel de foto op fb dacht eerst ook de 6de ziekte maar ja ik weet het ook niet succes.
Choco: jee wat.lastig voor je meissie. Kan 5e of 6e ziekte zijn aangezien ze eerst koorts had. Joyce: lastig af en toe he die sonde.. Ik ben blij dat wij er vanaf zijn. Hopelijk hoeft Nienke niet lang meer. Vonnie: leuke foto's zag ik weer voorbij komen op fb. Hier komen de kids zo thuis en natuurlijk word Ziva nu wakker en wil eten. Fijn dat altijd alles tegelijk komt..