Eind januari 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Caruli, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    @choco je hebt een lekker spinnetje!!!! ik zou gewoon doen wat jij denkt wat goed is, het is jouw kindje....

@caruli ik zou het uitstrijkje wel doen... ik moet in januari ook weer....

@kly ik las idd dat het niet zo goed ging met chevano...

@kellox spokende kindjes... beetje bij kunnen slapen???

@hier eindelijk weer aan de betere hand! sinds gisteren geen keelpijn meer en vannacht weer door kunnen slapen en voel me stukken beter!!

sinds 2 dagen krijgt Lukas nieuwe melk, opvolgmelk 2, en hij drinkt weer melk!!!!!!!!!!!!!!!!! Joh, wat kan je als mamma blij zijn zeg! Hij heeft vannacht dus gewoon doorgeslapen, geen tut kwijt, geen mug in de kamer, geen gedraai, gegil of iets.... Goddelijk!!! En nu, nu ligt ie lekker in slaap te vallen naast mij in de kinderwagen...

2. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    #2462 kellox, 29 aug 2012
    Laatst bewerkt: 29 aug 2012
    @Choco; ik zou me er ook niet teveel van aantrekken. Al lijkt t me wel lastig als mijn moeder daar zo stellig in zou zijn. pff moeders af en toe hè...
    Zou ook niet goed worden als anderen Jill van alles gaan geven waar ik zelf niet achter sta. MAar dan bedoel ik zelf meer met bv zoete rommel etc. En bij twijfel kun je altijd nog met CB overleggen hoeveel groente/fruit ze nu binnen zou moeten krijgen. (meer voor je eigen geruststelling ook) Dan kan je evt. altijd nog iets aanpassen. Volgens mij is het prima als je je probeert te houden aan dezelfde hoeveelheden als in 1 potje fruit en 1 potje groenten. knuffel en niet gek laten maken he!!!

@Moi; fijn dat de keelpijn weg is, hier bijna ;)
    heb vannacht gelukkig ietsje beter geslapen. Nog niet helemaal geweldig maar dat komt wel weer hihi (Dano is een beetje onrustig...zullen wel wat spanningen van de 1e schoolweken zijn)

Hoe is t verder vandaag ladies?

Fijne dag allemaal!

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jeej eindelijk een foto van Ziva met haar tandjes :D
    Net naar de fysio geweest met Mitch, nu komt vanmiddag de fysio thuis voor Ziva.
    Familieabonnement!

4. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    caruli tis een poepie

5. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hoe ging het met de fysio meid? Wat doen ze nu precies met Ziva?
    Haha geweldig hè, die bekkies met kleine tandjes <3

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    De fysio ging goed.
    Ziva doet het op zich goed alleen varieert ze niet, dus houd haar romp heel stijf. En dat kan de motorische ontwikkeling in de weg zitten.
    Dus nu wil ze nog een paar keer komen om haar even opgang te krijgen zeg maar ;)

7. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Caruli, wat fijn dat ze dan langs komen! Krijg je korting?? Haha!

Choco, maak je niet te druk meid. Onze Siem heeft nooit boven de ondergrens gezeten! Nu nog niet...
    Hij doet het verder prima. Het is alleen even afwachten hoe hij over 2 jaar gegroeid is. Het kan zijn dat hij te weinig gegroeid is en door wordt gestuurd naar een ka. Dan kunnen ze aan de hand van een foto kijken hoe groot hij zal worden, evt. groeihormonen zijn een optie als hij te klein zou blijven.

Maar goed, ieder kind groeit verschillend ( gelukkig) en met jullie meid zak het vast en zeker goed komen!

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Zd: haha ik denk dat de verzekering hun goed betaald :p

9. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    Hè meiden, vandaag nog steeds verhoging. Om 7 uur 38,3. Zo al vanaf zaterdag hè.. Alleen zaterdag zat ie op 40.. Om 7 uur een zetpil gegeven en hij sliep.. Maar hij is sinds vandaag ook heel hees.. Zou het echt een onschuldig hoestje zijn??? Niemand die me wil helpen qua dokters dus ik weet het ook effe nie meer eigenlijk!! Hij blaft nog zo erg en ik maar neusdruppelen hoestsiropen en luuf smeren het helpt echt Nijs!!!!!

10. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien de huisartsenpost bellen?

11. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    goedemorgen meiden.

Choco: je meisje zit er goed uit elke kind is anders toch maar kan best begrijpen dat je je er soms druk om maakt maar niet doen hoor je doet het goed.

kyl: ik zou toch de dokter bellen en anders pas na 17:00 huisartsenpost.

Caruli: Nou dan zal het helemaal weer goed komen hihihi. En die tandjes geweldig gezicht.

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Kly: ik zou idd ook erachter aan gaan.
    Wie weet krijg je er een puffertje voor ofzo.
    Arm ventje..

Mitchell had ons gisteren laten schrikken..
    Onze tafel die achter ons huis staat kunnen we uitschuiven. We hadden mee eters dus dat hadden we gedaan. Nu had Mitch daar blijkbaar geen erg in en kwam vanuit de keuken naar buiten gerend. Knalt tegen de tafel en viel met een klap terug op de grond... Dat ging echt kei hard. Gelukkig huilde hij gelijk.
    Maar toen ik hem getroost had en met een koud nat doekje gezeten had viel hij ineens in slaap..
    Even laten liggen toen weer wakker proberen te maken maar dat lukte niet echt. Dus wij begonnen hem al te knijpen... Maar na een half uur de derde keer wakker maken werd hij wel goed wakker!
    Na even gehuild te hebben ging hij weer rondlopen enzo.
    Nu is zijn neus rood/ beetje blauw maar gelukkig op de plek waar de neusbrug van zijn bril zit. Was eerst even bang dat hij blauwe ogen zou gaan krijgen, onder een oog zat al een verkleuring.
    Ppff ik hoor de klap nog steeds van zijn hoofd op de grond bbbrr tegels geven niet mee

13. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @Kly; nog naar de ha of hap gegaan meis? Klote zeg... hoop dat je menneke gauw opknapt!

@Caruli; oeh dat is schrikken zeg pffff. Brrrr Gelukkig kwam hij weer bij kennis. Is ie vandaag gewoon alert als normaal?

Knuffie dames! Ik reageer ff vanuit het werk ;)

kly073 vindt dit leuk.
  14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hij is heel moe, snel geirriteerd. Maar hij kan me niet vertellen als hij hoofdpijn heeft.
    Hij heeft een flinke bult achter op zijn hoofd, dus kan me voorstellen dat hij wel last heeft.

15. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Jeetje, dat is ook wat! Wat akelig, kan hij geen hersenschudding hebben? Vooral omdat hij in slaap viel. Ik persoonlijk zou toch even contacten met een arts hierover.

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Zd: heb net gebeld met de arts, man was vanmiddag hier en vond hem ook niet "normaal"
    Ze willen Mitch toch even zien. Aangezien hij lastig te beoordelen is..
    Hij is zelf al wat wankel, kan niet aangeven als hij pijn heeft enzo.
    De ass dacht al idd aan een hersenschudding. Elk uur wakker maken..
    Ja en normaal krijgt hij slaapmedicatie om te slapen??

17. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Caruli: jemig meid dat is wel heel erg schrikken goed dat je de huisarts gebeld heb denk ook aan een hersenschudding sterkte

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    15:50 kunnen we komen. Is wel het spoedplekje maar gewone spreekuur zat vol :)

19. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Goed dat je gebeld hebt!
    Hopelijk valt het allemaal mee, dikke knuf voor jullie kanjer!

20. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kly, ik zou ook de Ha nog eens bellen vooral als hij zo benauwds blijft, hopelijk kunnen ze wat voor m doen! Hier hebben de kids ook puffertjes gehad

Curali, oeh dat is schrikken!! Goed dat je de Ha hebt gebeld, succes en een dikke knuffel!!

Deel Deze Pagina