Goedemorgen meiden Kreeg weer geen melding van de berichten.. Maar gisteren dus naar de huisarts geweest en Mitch heeft toch een hersenschudding. En waarschijnlijk een klein breukje in zijn neusbotje maar daar doen ze toch niks aan. Zijn vermoeidheid en prikkelbaarheid moet vandaag 50% minder zijn zei ze. Het kan nog toenemen maar dan moest ik gelijk bellen. En sowieso vanmiddag haar even bellen om te laten weten hoe het gaat. Pff ik moet veel bellen vandaag.. Huisarts, kinderarts, apotheek en cb afspraak verzetten. We hebben een brief van het revacentrum binnen gekregen dat we die ochtend de KRAP bespreking hebben. Dus dan het cb maar een andere keer
Ja hij is echt hard gegaan.. Maar gelukkig ging het vanmorgen beter, stond actiever op. Blij hem weer normaal te zien. Vind het maar niks als ze zo vallen, en hij zeker niet met zijn hoofd. Maar gelukkig valt het mee en komt het wel goed
caruli gelukkig gaat het vandaag beter is toch niet niks pfff. Zo maandag weer werken dat was de vakantie wel heerlijk gewoon ff niks doen genieten van je gezin heerlijk nu ergens weer met de herfst vakantie misschien.
Succes maandag weer Vonnie! Heerlijk he vakantie! Mijn laatste was 'zwangerschapsverlof' dus kan t ook wel weer gebruiken hihi. Komt wel weer Pff ik zit me toch gaar op t werk. Vannacht (weer) amper geslapen Dano was flink aan t spoken en dan doet Jill op een gegeven moment ook gezellig mee natuurlijk En zo gaat t vaker afgelopen weken. Heb t idee dat ie toch onrustig wordt van school. Hoop dat we er gauw achter komen wat er precies aan de hand is en dat de rust voor iedereen weer wat terug komt. Hoe is t verder ladies??
Kel: tis ook een hele verandering om ineens naar school te moeten. Hopelijk komt hij snel weer tot rust Hier had ik van het cb een verwijzing gekregen voor de logopedie, nu moet ik een nieuwe bij de huisarts aanvragen omdat cb aanvraag niet vergoed word. Blijkbaar mogen hun geen verwijzingen uitschrijven??? Moet ik om half 5 naar de huisarts bellen, moest toch al bellen over Mitchell. En zit nog te wachten op een telefoontje van de ka, die zou terugbellen over de slaapmedicatie van Mitch. Moest 1 week ophogen en kijken hoe dat zou gaan. Sinds de val slaapt hij snachts door. Maar de huisarts denkt dat het door de val komt en niet door de verhoging.. Ppff en zo blijven we maar bezig he
Nou hier ook wéér de héle nacht in de weer geweest... pff gebroken/onderbroken nachten zijn we wel gewend (Jill t/m 5 mnd haha) maar dit is wel heel extreem de afgelopen weken.... Dano bleef deze keer overigens wél netjes liggen. Jill is ziek, ze was echt aan t krijsen (doet ze normaal echt nooit) Arm meisje. Ze is tevens strontverkouden en kreeg af en toe amper adem. Denk dat ze flink pijn aan dr keeltje heeft. (had ik zelf vorige week) Heb haar veel omhoog proberen te houden en met dr rond gelopen. Klote dat nu de winkels dicht zijn. Heb dr maar pcm gegeven en had wel neusspray voor baby's liggen gelukkig. hier niet zo'n geweldig weekend dus MAnlief ook aan t werk.. Ach ja t kan alleen maar weer beter worden hihi Binnenkort maar ff een dagje vrij nemen of zo... Hoe is t met alle ladies en beebjes verder? xxx
Hi meiden, Oh wat balen kellox.. na zoveel nachten is het niet leuk meer hè...sneu dat jill zich niet zo lekker voelt! Beterschap voor je meissie!! Hier alles wel goed, ook een zware nacht gehad met 3 wakkere kids maar mag niet klagen want het gebeurt eigenlijk bijna nooit.. Verder raakt Devon denk ik weer in een sprong of hij heeft laat van tandjes, hij is iig niet zichzelf
Ja breekt aardig op. Onderbroken nachten prima..maar helemaal niet of amper slapen hou je nooit erg lang vol Zeker niet met fulltime job. Gek he,,had afgelopen week ook zo'n sprong gevoel....(al kan t achteraf dus ook dat ze ziek aan t worden was) Ff kijken of er weer 1 aankomt... Ze lopen wat dat betreft altijd wel aardig gelijk op he hihi
Oh sprong? Zou Ziva daarom ook ineens weer snachts wakker worden? Wat dat betreft lopen onze kids vaak gelijk op he Hopelijk voor ons alle een goede nacht! Iedereen die morgen moet werken: werkse. Wij hebben een aantal afspraken staan deze week Tandarts ben als de dood ervoor.. Fysio voor Mitch en daarna nog een keer voor Ziva En donderdag komt de logopediste voor Ziva En vrijdag moeten we weer naar het revacentrum voor weer een interventiegesprek
Ons arme meiske Jill is in t weekend ziek geworden. Tja eens moet de eerste keer zijn he Dus goede nachten zitten er hier (nog steeds) niet in hihi. Dus werk vandaag thuis. Morgen half op kantoor en half thuis. @Caruli; brrr ik heb ook een hekel aan de tandarts... slaat eigenlijk nergens op want heb al járen niks geks gehad. Hihi maar alleen die geluiden al brrrr Had de laatste afspraak in feb afgezegd Maar MOET echt weer eens gaan want Dano moet ook maar eens kennismaken... oops. Succes met alle afspraken. Oh komt de logopedist toch thuis joh? Hoe is t verder dames! xxx
Goedemiddag Meiden.. Caruli je heb het er maar druk mee zeg pff hoop geregel. Ik vind de tandarts ook nooit leuk. Maar jij heb een gevulde week zo te lezen. Kellox ja dat gaat opbreken he pfff balen is dat ik zeg snel een paar dagen vrij nemen als dat kan klein beetje bijtanken. Suze lastig is dat soms he konden ze maar praten dan wisten we het hahaa. Merel was gisteren ook uit haar doen veel slapen wakker na een half uur weer moe jengelen zo niet merel ze is altijd vrolijk. Vanaf vrijdag wilde ze ook al geen groentenhapje meer en fruithap hoesten spuitluiers vandaag wel weer de fruithapje op straks maar weer proberen voor de groenten en zo net dan maar de fles ga niet dwingen.. Morgen naar de cb om 09:45 ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
Kel: arme Jill, hopelijk knapt ze snel op. Wel fijn dat je vanuit thuis kunt werken, zo kan je toch bij je meissie zijn. Beterschap! Ja de logo komt toch thuis gelukkig. Ga ff heel wolluk door om bij haar te komen.. Ben benieuwd of ze nog wat nuttigs te melden heeft.
Vonnie: oh Merel ook uit haar doen. Ben benieuwd morgen met het cb Hier slaapt Ziva sinds eergisteren slechter, wakker worden. Vannacht kreeg ik ze alleen stil met een fles. Ze zeggen dat het sprongentijd is.. Gezellig!
Heej meiden! Kel, beterschap met je kleine meid! Wat fijn dat je thuis kunt werken, krijg je wel wat gedaan? De tandarts, ook niet mijn beste vriend. Tot ik een heel fijne tandarts tegen kwam! Mijn angsten zijn overwonnen en ik geef er niets meer om! Gelukkig maar... Vonnie, leuk weer even naar het cb! Wij hoeven pas 3 oktober, ze slaan hier de 7,5 maand over og je moet perse wilen. Of op het cb willen ze je wel zien. En die sprongen..... dat ze hier maar langs springen!!!
Hi meiden, @curali, zo druk weekje! Wel fijn dat er ook wat afspraken aan huis zijn! @kellox, beterschap met je meisje! Sneu als ze ziek zijn.. @vonnie, ja zou idd fijn zijn als ze konden vertellen wat ze dwars zitIk mag morgenmiddag ook weer naar het Cb, ben ook benieuwd! @zondagskind fijn dat de tandarts angst overwonnen is! Hier ook een tandarts fobie, ben toevallig afgelopen donderdag geweest en hij heeft me weer flink te pakken gehad...Maar was al 2 jaar niet meer geweest nu moest ik wel weer want de kids moeten ook, demi gaat wel elk half jaar want zij gaat naar een speciale kinderangst tandarts.. Sprongen Pfff hier ook duidelijk aanwezig, ook s'nachts slecht slapen en iverdag's is hij helemaal niet zichzelf, veel huilen en hangen terwijl hij normaal zo goed lachs is...eigenlijk is het heel sneu voor ze hè..
Oh gezellig zijn onze kids toch he, ze gaan wel weer mooi tegelijk op. Zeker allemaal Januari beebjes
@curali, je zou het wel denken hè dat ze allemaal van januari zijn Hier vandaag naar het Cb geweest alles was goed verder, hij weegt nu 8940 Gr. En was 70,2 cm