Goedemorgen Meiden.. Gelukkig hier nog geen last van een sprong houden zo hahaha. Suze Devon doet het zeker goed mooi gewicht. Kellox hoe is het met Jill al weer wat opgeknapt. Zo gisteren naar de cb geweest verhaal staat op fb denk dat jullie het wel gelezen hebben.. Maar zat daar met mijn oren te klapperen en heb er ook wat van gezegd hoor stom mens. Maar ze weegt 9.970 gram dus gaat lekker.. Voor de rest ben ik ff aan het rommelen met haar warme hap gisteren om 16:00 wakker had ik haar geprakte banaan gegeven niet een hele banaan met wat water en om kwart over 5 groentenhap gegeven nou dat gaat er elke keer niet er in omdat ze dan zo moe is half 6 in bed gedaan weg was ze.. Dus zit nu te denken om de warm eten eerder tegeven voorlopig om 16:00 want dan is ze aardig wakker. De laatste tijd slaapt ze erg veel snel moe.
Vonnie, ik had je bericht inderdaad al op fb gelezen. Niet te geloven zeg! Goed dat je er wat van hebt gezegt, ben trots op je !!! Merel doet het toch super, wat willen ze nou!? Gewoon lekker zo door gaan... Lastig he dat eten en slapen. Hier krijgt Joes s'morgens een fles, tussen de middag 2 sneeen brood en nog wat eigen melk. Dan eind van de middag of fruit of groenten met wat diksap en dan voor het slapen gaan nog een fles melk. Straks met Eef naar de dokter, die had afgelopen zondag een klein beetje uitslag rond haar mond. Maandag was dat hetzelfde en toen ik gisteren thuis kwam van het werk zat haar hele kin onder de uitslag. Het lijkt op puistjes. Wilde in eerste instantie er niets mee doen maar bedacht me later dat het misschien wel iets besmettelijks kon zijn. En met Joes in huis en op school..... dus toch maar ff gebeld. Ze wilde het toch even zien. Ben benieuwd!
Hoi meiden Zd: en wat zei de ha over de uitslag? Vonnie: had al op fb gereageerd, laat je niet gek maken hoor! Kel: je meissie alweer wat opgeknapt? Suze: hoe gaat het daar? Hier gaat het wonderbaarlijk goed, mitch heeft nu 3 nachten doorgeslapen pff nu voel ik me helemaal schuldig dat ik een aanvraag heb gedaan. Weet niet wat me overkomt!
Caruli ooh wat super meid dat hij 3 nachten heeft doorgeslapen voor jou ook erg lekker. Ach kan toch nooit geen kwaad zo onderzoek je kan als je moet komen altijd nog afzeggen toch
Ja dat is ook wel zo. Maar toch voel ik me dan gelijk weer lullig.. Eerst dat hij niet slaapt ondanks medicatie en nu sinds de aanmelding ineens wel?? Maf toch hihi. Hoe gaat het met Merel?
Caruli, zo werkt het toch meestal, als je iets gaat regelen dan is het altijd of minder of over... Maar fijn dat hij doorslaapt! De dokter kon me niet zeggen wat voor uitslag het was. Dacht in eerste instantie aan krentebaard maar daar leek het eigenlijk niet op. Waarschijnlijk een soort herpes virus. Heb Fucidin gekregen om het mee in te smeren. En verder ff afwachten. Verder er goed voor zorgen dat ze Joes geen kus geeft, heb haar goed uitgelegd waarom en dat snapt ze wel! Het was vanmorgen niet erger geworden... Enne.... gefeliciteerd met de 8 maanden van jullie pracht kids!!!
Zd: ja zou het dan toch ineens over kunnen zijn bij Mitch ondanks dat de ka denkt van niet Oh nou gelukkig snapt ze het en kust ze Joes niet. Hopelijk word het snel minder met de creme.
Goedemorgen meiden Bijna weekend! Hier vandaag naar het revacentrum weer voor een interventiegesprek. Morgen de boodschappen doen enzo. En zondag naar een verjaardag, en dat was ons weekend dan weer Jullie nog plannen?
Zeker plannen.... het is kermis in het dorp!! Altijd goed voor een paar dagen feest, tenminste zo ging dat vroeger, haha! Nu zaterdag avond een 25-jaarse bruiloft, zondag uit, maandag iets leuks met de kids ( twan gaat normaal op maandag rond 13 uur de kroeg in om te toepen maar dit jaar niet...) , en dinsdag mogen de kids weer naar school en gaan wij boven verder met de speelkamer. Opruimen, breken, vloer eruit, enz.
Oh gezellig kermis Die periode mis ik best wel, zeker als het hier in de buurt kermis is. Veel plezier
Goedemorgen meiden.. Denk zaterdag ff naar de Markt en beetje fietsen en wandelen voor de rest weinig eigenlijk misschien zondag ff naar strand. Van af maandag ben ik hele week alleen thuis Vriendlief moet werken in Limburg.
Vonnie, ah bah, niks aan een hele week alleen thuis. Twan moet soms voor een week naar Duitsland, ben altijd zo blij als de week weer om is. Waar moet hij heen in Limburg? Geniet van je weekend, het wordt mooi weer. Lekker naar het strand, heb ik ook aan gedacht om dat maandag te doen met de kids maar dat is toch een 2 uur rijden. Te ver.
Oh dat is ook niet leuk, Vonnie Meiden wat is het een heerlijk nazomers weekend! Vandaag een vriendinnetje met haar man op bezoek gehad en op het balkon gekletst, Quinn heeft net gegeten en krijgt nu de borst. Als ze zo op bed gaat gaan wij op het balkon stokbrood met kaasjes en worst etc eten. Lekker!! Morgen zouden eigenlijk een oom en tante van Chocoman langskomen, maar we vinden het te lekker weer voor kraam(!)bezoek dat we anders ook nooit zien... En met Chocoman's operatie over anderhalve week we lekke met z'n drietjes wat leuks gaan doen en 's middags bbq of bakplaaten op het balkon
Hallo Meiden! Denk dat Lukas 2 sprongen tegelijk heeft genomen, want nu is het toch zo een heeeeel ander mannetje! Al 3 dagen lang drinkt en eet ie super, 3 flessen van ca 200 cc per dag drinkt ie nu op . En dan gewoon zijn bijvoeding! Hij is heeeeel vrolijk, heeft momenteel last van de slappe lach elke keer, en een heeeeeeeel fijn bijkomen... HIJ SLAAPT Snachts!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hihi! Even een dikke kus aan jullie allemaal!
Choco: groot gelijk heb je, lekker genieten van elkaar Moi: wat fijn dat het nu beter gaat Zo snel douchen, dsn de kids in bad en eten en daarna naar de Makro een dan door naar een verjaardag. Lange dag zo. Fijne zondag meiden
Choco: meid geef je groot gelijk nu ff lekker van elkaar genieten voor de de operatie komt. zd: Dat is wel een eindje rijden naar strand. Hij moet morgen naar Stein bleeehhh zie er tegen op hoop ook dat de week gauw voorbij is. Caruli leuk makro kan je lekker shoppen hihi veel plezier.
Goedemorgen meiden Fijn weekend gehad? Weer een nieuwe week begonnen, deze week niet zo heel veel op de planning. Vandaag Casey naar de fysio, woensdag Mitchell fysio en vrijdag met Mitch en Ziva naar de KNO arts. En de genetica belt vrijdag in de ochtend ook als het goed is, ben benieuwd
Hi ladies! Jill is gelukkig weer helemaal beter. Vandaag is ze lekker een dagje bij ons thuis want we hebben vrij genomen. ff dagje bijtanken..waren pittige weken. Weekend hebben we familiedag gehad. Was leuk, op een soort kinderboerderij hier heel dichtbij. Kinderen hebben allemaal heel de dag lekker rond gebanjerd. Ff met de huifkar mee geweest. Super! En wij allemaal lekker chillen en BBQ-en. @choco; heerlijk zo'n dag/avondje he! Geniet maar lekker ff met z'n drietjes voordat de spannende periode aanbreekt... @Vonnie; succes deze week meid..hopelijk kom je hem een beetje door! @Moi; super dat Lukas een paar van zulke goede dagen had, heerlijk toch! @Caruli; succes bij de fysio + KNO arts! drukdrukdruk Wij gaan ff genieten van ons vrije dagje hihi!
Hi meiden, @curali, zoo geen drukke week hoe gaat het verder? @vonnie, de eerste nacht zonder man goed doorgekomen? Hopelijk is deze week zo om voor jullie en is hij weer lekker thuis! @kellox, fijn dat jill weer id opgeknapt! Lekker even een dagje chillen! Weer een beetje bijgetankt?? @choco, nog maar even lekker genieten met z'n drietjes!! Hier is verder alles goed, Devon zit niet helemaal lekker in zijn vel, denk een sprongetje, ook de nachten gaan erg moeizaam maar we slaan ons er wel doorheen Op het kdv gaat het wel hartstikke goed en hebben ze er geen kind aan
Hoi Hoi meiden.. Suze balen meid kan best een sprongetje zijn of groeipijn is ook niet leuk. Gelukkig gaat het op de kvd wel goed. Kellox fijn dat Jill weer beter is en lekker zo dagje vrij he. Caruli nou vind dat je het nog wel druk heb. Zo eerste nacht zonder vriendlief geslapen nou dat was waardeloos heb denk ik maar 3 uurtjes geslapen en voel me behoorlijk brak maar goed zal ik vast vanavond beter slapen. Volgende week moet hij ook naar stein toe ach ja is niet anders