Eind januari 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Caruli, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Vonnie, ik had je al gemist! Jammer, maar ieder zijn keuze, we zijn nog gezellig fb vrienden en kunnen hier ook kletsen over grote Merel en kleine Joes, haha! ;)

Fijn dat je mannetje weer thuis is, moet hij volgende week ook weer weg of zit het er nu op?

Hier zijn geen bijzonderheden Joes is een heerlijke vent, lekker tevreden! Slaapt goed, drinkt op het moment wat minder van zijn flesvoeding. Eet verder wel goed, en vul het vocht aan met wat water of iets diksap. Het is een lekkere lachebek, en vooral in de avond als Eef en Siem in bed liggen heeft hij de rust om lekker te spelen! :D

Hier het weekend lekker vrij!
    Fijn weekend allemaal!

2. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

@zondagskind, fijn dat het goed gaat met Joes! Is wel fijn dat hij gewoon lekker sap drinkt als hij minder flesvoeding neemt weet je iig zeker dat ie genoeg vocht binnen krijgt

@vonnie, fijn dat je man weer thuis is, geniet ervan:D ik had gemist of er iets was gebeurd op fb? Maar als dit voor jou beter voelt, dan is het goed! Wel leuk dat we nog vrienden zijn en ik zo toch nog kan genieten van de foto's van merel:D

@de rest alles goed verder?

Hier alles goed, ik twijfel alleen of Devon oorontsteking heeft.,als ik het morgen nog denk bel ik denk ik ff met de hap, kunnen ze even voor de zekerheid controleren

3. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Suze, soms zou het zoooo makkelijk zijn als ze konden zeggen wat er was...
    Beterschap voor Devon!

4. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zondagskind, ja idd!! Hij was straks helemaal overstuur wakker en zat niets anders dan aan het oor, hij slaapt nu wel weer met zetpil..maar even aankijken. Hij heeft geen koorts ofzo..

5. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen Meiden..

Zondagskind natuurlijk blijven fb vrienden wil kleine Joes ;)ook volgen he zo leuk om te zien. Wel lekker dat hij gewoon water en sapdrink krijg hij toch genoeg vocht binnen. Merel drinkt ook soms de fles niet leeg ook goed voor de rest eet ze en drink ze ook genoeg water of diksap. Nee volgende week is hij gewoon weer hier gelukkig:D.

Suze30 zeker in de gaten houden jammer dat ze niks kunnen zeggen mama ik heb last van me oren of dat we moeten het allemaal zelf uitzoeken hhhahaaa..

Nee er is niks voorgevallen ik zat er al een maand om over nadenken om we te gaan en die besluit heb ik nu genomen. Kijk vind het hier leuker ik had daar helemaal niks mee al vanaf het begin niet toen het gemaakt werd vond het jammer omdat we hier ook al een groepje hadden vandaar. En ja die gene die me geblokt heeft snap ik niet maar ook goed boeit niet leg er niet wakker van zeg maar.

6. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

Vonnie: omdat je hier mee kletst en op je eigen FB kan ik gelukkig je grote kleine meid wel blijven volgen. Ik was al bang dat ik een rel had gemist (ik ben een enorme ramptoerist hihi :)) maar je had het inderdaad eerder ook al aangegeven dat je daar over nadacht. Het moet natuurlijk wel leuk zijn want daar doe je het voor toch?

Suze: wat vervelend dat Devon niet helemaal fit is. Hopelijk is hij snel weer helemaal beter!

Zondagskind: geniet maar lekker van je lachebekje dit weekend :)

Caruli: alles goed met jou en en de kids?

Kellox: alles goed met mooie Jill?

Hier gaat het z'n gangetje. Quinn heeft al twee keer gedronken vandaag (half 3 en 7 uur) en heeft ze net een boterham met banaan op. Of wat er niet van op de grond is beland dan, haha. Omdat ze vandaag vroeg wakker was zal ze zo ook wel weer naar bed gaan. Ik laat haar steeds iets van 2,5 of 3 uur wakker zijn. De dagindeling is natuurlijk nogal afhankelijk zo van hoelaat ze wakker wordt.

7. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Choco, "wat er op de grond is beland...!"
    Dat zal bij Joes niet gebeuren, als ik een stukje brood op de vork heb dan pakt meneer de vork in de hand en stopt die in zijn mond! 2 keer slikken en het stukje brood is weg! Klein vreetmonstertje!!!

Ik laat Joes ook lekker in zijn bed slapen als hij moe wordt, en ook hij "regelt" zijn eigen dagritme!

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden ;)

Hier ook een die zelf haar ritme mag bepalen.

Vonnie: idd gewoon doen waar jij je goed bij voelt.

Suze: arme Devon, anders echt het hap bellen misschien krijgt hij er dan iets voor.

Choco: hoe gaat het met de patienten? Hopelijk knappen ze beiden al wat op.

Hier heb ik gisteren gebeld voor een proef rijles, daarin gaan ze kijken hoe snel je dingen oppikt enzo en kunnen ze inschatten hoeveel lessen je ongeveer nodig hebt. Ben benieuwd.
    Heb nu al maagkramp als ik aan Maandag denkt :)

kids gaan vanavond logeren, dus echt even eigen tijd!
    Zal vast wel weer opruimen enzo worden ;)
    Morgen halen we ze dan eind van de middag op en moeten we uiteten met schoonouders en zwager met aanhang. Sma is jarig.
    Dus zal wel weer laat worden.
    Maandagmorgen komt ze de kids ophalen zodat ik kan gaan rijden..

Ze was niet enthousiast toen ze het hoorde en vroeg zich af waarom ik een rijbewijs wilde hebben en wat dan??
    Duh...

Alleen die theorie zie ik tegenop, heb ik savonds nog wel energie om te leren en pik ik het dan wel op. Want dan ben ik meestal moe.

Maar goed eerst eens Maandag afwachten en dan kijken welk pakket enzo.

Fijn weekend alvast, zal vast nog wel komen spieken hier :p

9. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zondagskind: haha zo was het hier eerst ook hoor. Eten is een serieuze zaak! Maar sinds een paar dagen vindt ze het ook machtig interessant om vanuit de kinderstoel naar beneden te kijken en je moet dan wel iets op de grond hebben liggen om naar te kijken hè? ;)

Caruli: wat goed dat je je rijbewijs gaat halen! Dan wordt je wereldje opeens toch een stuk groter! :) Als ik je een tip mag geven voor je theorie: doe heel veel oefen vragen! Ik had destijds een boek met voorbeeld examen vragen en daarmee oefen je je kennis en erelid je jezelf voor op je examen. Grote kans dat ze vragen uit zo'n voorbeeldbundel gebruiken!

Chocoschoonmoeder is inmiddels thuis. Ze gaat elke dag weer wat vooruit maar moet er aan wennen dat ze niets mag en dat haar grenzen verlegd zijn. Chocoman heeft erge last van zijn darmen. Dat komt vast door de operatie mar het is wel vervelend. Gelukkig doet zijn nieuwe niet het goed!

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Thanks voor de tips!
    Wat fijn dat het met je sma goed gaat, tis niet niks geweest..
    Hopelijk worden de darmen van chocoman snel rustiger.
    Is er een evt uitzicht op wanneer hij naar huis mag?

11. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat hangt er van af hoe het met hem gaat, hoe goed ze de medicijnen ingeregeld krijgen en of hij afstotingsverschijnselen krijgt (hopelijk niet dus ;)). In het meest optimale geval woensdag.

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden :D

Leuk weekend gehad?

Choco: hoop dat hij snel naar huis mag.
    Hoe gaat het met Quinn en jou?

Vonnie: hoe was jou weekend?

Suze: hoe gaat het nu met Devon en zijn oortje?

Hier komt om 9u mijn sma de kids ophalen.
    Ik stik al van de zenuwen en dan is het nog regenachtig weer ook :(

Wish me luck :D

13. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Caruli, komt goed meid! :D

Vonnie, was je zaterdag nog de hele dag alleen!? Heb je wel een leuke zondag gehad?

Hier een heerlijk weekend, veel opgeruimd. Ook wel weer lekker...
    En gisteren tussen de slaapjes door lekker het bos in geweest! Heerlijk!

Vanavond weer werken!

14. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @curali, je hebt het overleefd:D;) vond je het leuk? Ik was na mijn eerste les echt super enthousiast :)

@zondagskind, oh fijn als alles weer een beetje is opgeruimd hè! Werkse!

Hoe gaat het met de andere meiden?

Ik ga morgen even naar de Ha om de oren te laten checken, ik twijfel nog steeds, maar mijn gevoel zegt dat het geen oorontsteking is, maar goed, toch maar even na laten kijken, hij heeft er nog wel last van..

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Suze: beter een keer te veel laten checken dan niet ;)

Ik ben nu idd ook dol enthousiast.. En vroeger riep mijn man altijd: als je een rijbewijs mag halen dan krijg je het gelijk.
    Maar nu lijkt hij minder enthousiast..
    Zal misschien door de prijs komen??

16. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Caruli leuk he autorijden zal straks super zijn als je je rijbewijs heb is toch een stuk vrijheid. ja de prijs zal niet goedkoop zijn ik weet nog en dat is 12 jaar terug dat ik voor 45 gulden ging lessen daarna werd het 55 gulden spotgoedkoop als nu denk ik.

Suz kan nooit geen kwaad om het te laten nakijken toch je weet maar nooit.

Zd hij was om 16:00 thuis dus best een lange dag maar ja was niet anders. Heerlijk door het bos wandelen.

Ben vandaag wezen babyzwemmen ze vond het geweldig volgende week weer. Morgen werken en donderdag dan weer lekker weekend!!

17. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoi! Zo, weer terug van vakantie! Wat een heerlijke vakantie heb ik gehad, zeg! T is wel een hele organisatie met zo een kleintje!

Anyway, ik ben er weer, hier in huis ook de rust weer wedergekeerd, af en toe een paar kamers, maar vrijwel rust...

Ik zal meer tijd vrij maken om meer hier te zijn!

18. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Moi welkom terug meid. heb de vakantie foto's gezien zag er erg leuk uit. Lekker dat het nu ff wat rustiger is voor jullie zelf ook fijn toch.

Vanavond heerlijk sushi eten zo trek in kijk er nu al naar uit. Met merel gaat het allemaal goed druk bezig met tijgeren leuk om te zien.

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden ;)

Vonnie: oh lekker!
    Geniet ervan. ;)

Moi: welkom back :D

Hoe gaat het met de rest?

Hier morgen een dagje efteling, hopelijk is het droog.
    Zondag nog geen plannen.

Fijn weekend alvast.

20. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Caruli morgen word het mooi weer daarna minder. Maar ja is altijd afwachten ach buienradar volgen hihihi.. maar veel plezier morgen echt leuk wil er ook wel weer een keer naar toe zolang geleden.

Deel Deze Pagina