Eind januari 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Caruli, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden.

Hier moet Casey vandaag nog naar school en dan is het een week vakanitie.
    Gaan jullie iets doen aan carnaval?
    Wij niet, geef er niks meer om.

Mitch is nu even naar mijn schoonouders en net nu ik even wat meer vrijheid heb is Ziva onrustig..
    Ze ruikt weer heel zuur en heeft last van oprispingen :(

2. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat Ziva weer zo onrustig is :(
    Hoe wil Quinn niet echt meer haar bedje in, alleen als ze heel moe is. Dus nu ligt ze weer in de wandelwagen bak. Ik heb ook helemaal geen ruggengraat :(

Nog even een vraagje over de regelmaat rond het naar bed gaan. Doen jullie dezelfde routine elke keer? Ik vraag me nu af of ik elke keer als ze gaat slapen een verhaaltje of slaapliedje ofzo moet doen.

Wij zijn normaal wel fervente carnavallers maar dit jaar heb ik er ook een zin in. Ik ga met Quinn zondag de optocht bij mn moeder kijken. Daar komt de optocht langs de deur dus dan kunnen we ook vanuit binnen voor het raam kijken. Ik moet nog wel een bedenken welke outfit ik ga aandoen. (m'n schoonmoeder heeft een outfit voor Quinn gemaakt)

3. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen meiden,

@curali, vervelend dat ziva onrustig is, devon is ook onrustig, ligt op de arm te slapen...sneu als ze ergens last van hebben! devon heeft volgens mij krampjes

@choco, ik heb zon muziekdingetje die ik aandoe als hij naar bed gaat,maar soms heb ik het idee dat ie dr alleen maar van schrikt, ik wrijf el altijd over zijn wangetje en geef een kusje,dat herhaal ik als ik terug moet voor de speen.

hier dus ook een onrustig mannetje, hij kan ook helemaal niet poepen, vanmorgen wat keutels met bloed, hij zal wel een adertje kapot hebben ofzo...
    verder wel een goede nacht gehad,dat is wel fijn!

4. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    wij gaan ook alleen zondag even kijken bij de optocht.

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier heeft Ziva trouwens na 5 dagen weer eens gepoept.
    Had gisteren iets meer lactulose gegeven..

Choco: hier doe ik eigenlijk nog niet echt iets voor het slapen behalve even knuffelen..

6. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @curali, fijn dat ziva weer heeft gepoept! heeft ze er niet heel erg last van als ze zolang niet poept?

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jawel, veel persen en krampen.
    Dacht al een paar dagen dat ze elke keer aan het poepen was.
    Maar nu wist ik het zeker, de zure lucht kwam me tegemoed haha

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ps hoe gaat het met Devon en de lactulose?

9. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    hij heeft gisteren en vanmorgen 1,5 ml lactulose gehad, hij heeft vanmorgen wel wat gepoept,maar dat was echt heel hard...
    nu ligt ie met krampjes op de arm, hopelijk kan hij straks nog wat kwijt.

10. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat is zo sneu! Hopelijk gaat de lactulose snel werken!

11. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Januari 2012 mama's lijst

12-12-2011: Sofia dochter MamaT
    20-12-2011: Elyano zoon Nadesy
    29-12-2011: Hayden dochter Princess
    02-01-2012: Ties zoon Kaloo
    06-01-2012: Ziva dochter Caruli
    10-01-2012: Keano zoon Engeltje1
    11-01-2012: Devon zoon Suze
    12-01-2012: Jack zoon Supi
    14-01-2012: Nick zoon Lt20
    17-01-2012: Quinn dochter Chocochick
    22-01-2012: Rosan dochter Bianca87
    24-01-2012: Femke dochter Jannie1980
    24-01-2012: Jill dochter Kellox
    25-01-2012: Naomi dochter Doortje25
    26-01-2012: Lucas zoon Jodi1981
    30-01-2012: Alyssa dochter P1982
    30-01-2012: Tim zoon Roosje01
    01-02-2012: Chevano zoon Kly073

CB, KA, HA bezoekjes enzo:

22-02-2012: Jill controle cb
    01-03-2012: Ziva controle cb + 1e inenting
    16-03-2012: Devon controle cb+enting
    19-03-2012: Nick controle cb[/I]
    19-03-2012: Jack controle cb + 1e inenting
    20-03-2012: Quinn controle cb
    21-03-2012: Rosan controle cb + 1e inenting
    05-04-2012: Ziva & Mitch controle cb

Weer aan het werk/ einde verlof:(:

02-04-2012: Chocochick
    05-04-2012: Kellox
    18-04-2012: Suze

Wat vervelend dat de meesten zo onrustig zijn s'nachts.
    Hier ging het voor de tweede nacht goed op zijn eigen kamertje. Het eerste kwartiertje huilt hij, soms iets langer en daarna word het stil.
    Hij heeft wel een muziekje van de babyfoon aan voor 15 minuten.
    Vannacht heeft hij van half 10 tot 1 geslapen, nog een tweede keer voor voeding gekomen, maar daarna doorgeslapen totdat ik het wakkker maakte om kwart over 7.

Wat werk betreft weet ik nog helemaal niets, behalve dat ze niet mee willen werken. Ik ga rechtsbijstand maar inschakelen denk ik.
    Jammer dat het zo moet, maar ja soms moet je voor jezelf kiezen.

12. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen!

@supi, vervelend dat het zo moet op het werk he...

@all, hoe gaat het bij jullie??

hier gisteren de hele dag een huilende baby en de 2e helft van de nacht ook,nu is hij ook nog erg onrustig, ik hoop dat ie zo even in slaap valt...

13. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Supi: super vervelend dat het zo moet op werk :( niet echt motiverend (of echt niet)

Suze: wat klote dat je zo'n onrustige dag en nacht achter de rug hebt.

Wij zijn gisteren voor de tweede keer met Quinn wezen wandelen. Heerlijk dat ik weer kan lopen! We zijn de stad in gegaan, misschien een beetje te ver. Is het normaal om dan weer het gevoel te hebben dat er iemand je even flink heeft geslagen met een honkbal knuppel daar beneden? Vandaag maar eens rustig aan doen.
    Verder zijn we gisteravond bij m'n zwager op verjaardag geweest. Ze wonen drie deuren verderop dus dat is wel makkelijk. Quinn was mee en ze heeft na nog een keer te hebben gedronken lekker bij papa in de draagzak gezeten. Gelukkig maar want ze heeft 's avonds vaak een clustermomentje en anders had ik de hele avond in de slaapkamer gezeten met haar aan de borst... ;)
    Toen we thuis kwamen was het na het drinken even hysterisch huilen maar m'n man heeft haar toch in slaap gekregen en daarna heeft ze 5 uur bij ons in bed liggen slapen.

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Giedemorgen meiden

Hier een onrustige nacht "gaap"
    Straks even naar de stad met de hele bups, verder geen plannen.

Meiden die carnaval vieren : veel plezier :D

Suze: hoe is het nu?

Choco: wat fijn dat quinn toch een paar uur geslapen heeft.
    Handig dat je zwager zo dichtbij woont ;)
    Misschien heb je toch idd wat te veel gelopen,

15. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden,

@curali, en lekker geshopt? was niet echt lekker weer he...

@choco, lekker dat ze toch nog even een paar uurtjes heeft gepakt! fijn dat je weer wat mobieler bent! maar idd oppassen dat je niet teveel/tever wilt gaan, kan het onderkantje nog iet goed aan..;)

hier vandaag een betere dag gelukkig weer!
    demi had vanmorgen haar eerste paardrijles, ik heb me kapot gelachen, wat een eigenwijs paard zeg,maar goed zij vond het helemaal geweldig, dat is het belangrijkste;)

16. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suze: wat fijn dat je een goede dag hebt gehad :)
    Ik merk inderdaad dat ik wat te enthausiast ben geweest. Dat had ik niet voorzien! Ben nu weer terug geschoten in standje schildpad.

Caruli: hoe was het in de stad?

Quinn was net weer ontzettend onrustig, maar in de draagzak bij papa was ze zo weer rustig :D
    Wij gaan morgen carnavallen: Quinn en ik bij ons mam, daar kunnen we binnen zitten en de optocht kijken als we willen. M'n man gaat in een ander dorp kijken daar doet z'n broer met de optocht mee.
    Gaan er nog andere meiden carnavallen?

17. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @choco, wat heerlijk dat ze die draagdoek dan zo fijn vind! ideaal he!
    wij gaan morgen alleen even bij de optocht kijken, mijn vriend geeft er helemaal niets om dus die blijft thuis met devon.

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden ;)

Gisteren naar de stad geweest, hele volksverhuizing haha.
    Kleding gehaald voor Casey en een broek voor mij.
    Gelijk ook weer luiers ingeslagen voor de kids, had nog een kortingsbon van de etos.

Gisteren de kaartjes opgeruimd voor de geboorte van Ziva.
    Valt tegen deze keer, niet eens de helft van wat we verstuurd hebben, hebben we een kaartje van terug gehad...
    Ook kwa kraamvisite valt het echt tegen, net of dat het nu niet intressant meer is??
    Herkennen jullie dat?
    Bij onze eerste zoveel mensen die kwamen kijken en nu...

Straks de ooievaar nog een keer opblazen en op het raam terugplakken en snel foto's maken en dan kan alles van het raam af, dan is de kraamperiode voorgoed voorbij :(

Verder ga ik niet verl doen vandaag, mitch badderen en luieren hihi

19. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

@curali,heel herkenbaar, wij hebben ook bijna geen visite of kaartjes gehad...erg jammer want dit kindje is toch even bijzonder als de 1e en of 2e ....
    Toevallig komt er zo een oom van mijn vriend,valt mee want bij dani hebben we ze helemaal niet gezien!

Wij gaan vanmiddag even bij de optocht kijken en verder ook rustig aan!
    Devon ligt in de draagdoek te slapen,was wat onrustig.

Fijne dag meiden!

20. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @caruli; meissie toch, is idd niet leuk he, als er zelfs geen kaartje vanaf kan... Hoor het wel echt van iedereen, dat er bij ieder volgend kindje minder 'belangstelling' lijkt te zijn. Ach ja.. je moet het maar zo zien...het is hun gemis. Wat is er nou mooier en puurder dan zo'n lief klein pasgeboren baby'tje. Ze worden al zo snel groot!
    Wel gek he meis... dat de kraamtijd ineens voorbij is... En voor jou ook extra beladen, definitief laatste keer. Heeeeeeeele dikke knuffel!

Hier is er in principe wel meer visite geweest tot nu toe (maar dat komt omdat Dano de 1e weken in de couveuse lag) maar kaarten ook ong. iets meer dan de helft dan van wat we gestuurd hebben.
    Na het weekend hebben we weinig afspraken staan voor visite maar ik vind dat stiekem wel lekker, ff rust:)

@Carnaval; aan mijn lijf geen polonaise! :p whaha. Erg he, wordt hier wel volop gevierd maar vind er stiekem zelf geen R**t aan. ;) Vind het wel leuk om te kijken, en voor de kids later ook... Dano gaat morgen wel lekker vieren op het kdv.

Verder vandaag rustig dagje. Dano is met manlief en vrienden mee naar de dierentuin. Ik met Jill alleen thuis, vanmiddag kraamvisite.

@Draagdoeken; kunnen jullie me tips geven wat een fijne stevige draagdoek is? Die Lodger Shelter is niks, daar 'hangt' ze helemaal scheef onderuit gezakt in. Maar die gebruik ik eigenlijk ook voor in de MC. Liefst een buikdrager denk ik...

@nachten; hier ook nog steeds een beeb die d'r huiluurtjes 's nachts heeft;) Maar ooit komt er een dag.... hihi

Fijne carnaval/zondag allemaal!!!
    xXx

Deel Deze Pagina