Eind januari 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Caruli, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Ik kan je de hand schudden Caruli ;) Hier ook een ziek spokend meisje vannacht. We eindigden ook met 4 in bed :D Dano wordt er ook steeds wakker van. Arme kids ;)

Nu thuis aan t werk, Jill ff onder zeil met een zetpilletje...

2. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Haha leuk is dat he, als ze gek doen met de tong. Heb er ook wel wat grappige foto's van :p

3. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Tijdje terug dat ik ben geweest *bloos*

Weer even inhaken dus.

@fotoshoot ja dat wil ik ook nog een keer doen met Jack!
    @vonnie leuk dat tongetje haha
    @nachten Jack word ook een aantal keer per nacht wakker waarvan minimaal 1 maal nog met drinken. Voor de rest brullen en in mama's armen slapen en in bedje weer brullen, uiteindelijk maar laten brullen want ik wil ook slapen!

Voor de rest alles goed hier. Jack kan sinds afgelopen weekend kruipen (nah ja vooruit komen komt nog wel) in ieder geval op handen en knieen zitten.
    Cb komt maandag de 15de weer

4. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

@zondagskind, oh wat leuk een fotoshoot! Is idd wel een heel wat om alle kids op de foto te krijgen, mij zelf likt het iig niet ;)

@vonnie, leuk dag ze met d'r tongetje speelt :D
    Veel plezier met de visite! :)

@curali, balen die nachten...hopelijk slaapt ziva snel weer door! Dat is iig dan 1 minder in de nacht...

@supi, haha grappig, die 'vooruit' vind hij idd wel;)

@kellox, beterschap met je meissie! Wat sneu dat ze zo beroerd is:( hopelijk knapt ze snel op!!

Hier ook alles z'n gangetje, Devon zit in een sprong en ik heb met mijn stomme kop fruit geven uit een potje met koek erin en dus ook melk..ik geef altijd vers dus nu eentje uit de schappen geplukt omdat het al vrij laat was... Resultaat uitslag en spugen..:(
    Maar goed gaat wel weer over, volgende keer wat beter opletten dus..

5. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Suze, wat balen zeg! Dat betekend dus wel dat hij er nog niet overheen is! Ik geef Joes bewust zo af en toe iets met melk erin en tot nu toe geen gekke dingen gemerkt!

Supi, leuk is dat he, Joes zit al een tijdje op zijn knieen, maar kruipen doet hij nog niet. Wel sinds afgelpen weekend optrekken tot staan en hij gaat de hele tijd op handen en voeten staan. En dan gaat hij springen, voetjes van de vloer! Geen gezicht!

En de nachten... heel af en toe er een keer uit voor een tut en een knuffel maar verder niet... kloptffaf!

xx

6. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    HAha dus jij hebt een klein kikkertje zondagskind :D
    Hier is het meer een rups. hihi een soort tijgeraar met speciale moves. Geweldig gezicht. :D

Jill is gelukkig weer wat aan de betere hand. We hebben ook weer redelijk mogen slapen vannacht :)

@Suze; gaat het nu weer een beetje met Devon na dat melkdrama? Wat vreselijk irritant lijkt me dat dat je zooooo op moet letten... :(

Knuffel aan iedereen!

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Kellox: wat fijn dat het wat beter gaat met Jill ;)

Suze: arme Devon weer last van zijn oren..
    Arm ventje.

Vonnie: hoe gaat het daar?

Hier naar de kno geweest met Mitch.
    Zijn buisje is er zoals gedacht uit maar het oor was nu rustig. Over 6 mnd nog een keer terug om de andere kant te checken of het buisje er dan ook uit is.
    En mocht er eerder klachten zijn eerder terug komen.

8. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Caruli Merel woog voor het laatst 9970gram op 4-09-12. Ja ze liepen eerst helemaal gelijk op:D. Hopen dat de buisje niet meer terug hoeven.

Kellox gelukkig gaat het al weer beter met Jill.

Suze wat balen zeg weet je dat ook gelijk weer kan gebeuren meid je pakt iets snel en kijk niet of er melk in zit.

Supi Jack is dus lekker druk bezig.

Zo hier gaat alles goed druk druk druk maar dan gaan de dagen wel snel voorbij. Dacht nu eerst ff weer hier schrijven. Merel is al weer wakker zo uit bedje halen ze slaapt tegenwoordig op de buik hihi wel een leuk gezicht. Voor de rest is ze druk bezig met spelen tijgeren en kont schuiven hahaha

9. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @zondagskind, oh fijn dat Joes verder niet reageert als hij iets met melk binnen krijgt! Jullie hebben binnenkort ook weer de test of niet?

@kellox, fijn dat jill weer wat aan de betere hand is! Van betere nachten knap je zelf dan ook weer wat op he;)

@vonnie wat leuk het dat billenschuiven.:D ik vond dat bij dinand zo leuk!!! Echt een komische en lief gezicht!

@curali, fijn dat het oor van mitch nu rustig is! Heeft het buisje biet lang gezeten he?!

Hier gaat het verder wel, het spugen van Devon is over, heeft alleen nog wat uitslag van de melk maar dat trekt wel weer weg..
    Ook idd 1 oor nog of weer ontstoken..ik geef nu 3 zetpillen per daf om de pijn te onderdrukken en hopelijk heeft hij geen 2e kuur nodig!

Meer beebjes last van de sprong??

10. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Welke sprong!? Hier weinig van te merken... ff afkloppen!

Suze, ik heb nog niets van de ka gehoord over de test. Hij zei toen bij de 9 maanden. Volgende week eens bellen.

11. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik denk dat Ziva bij het volgende ka bezoek ook een test gaat krijgen..
    Zie er nu al tegenop, maar wie weet valt het mee bij dr.
    Merk niet zulke heftige reacties dan bij Mitchell.

12. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hey ladies! Heerlijk WEEKEND! joehoe :D
    Hoe gaat het hier met iedereen?

Hier is vannacht een lief klein neefje bijgekomen. Levi, echt een knapperd :) Blijft elke keer weer geweldig om tante te worden. Volgende maand staat er wéér 1 op de planning en daarna in april. haha arme mama (die past vanaf nu op 6 kleinkids en straks op 7 in de leeftijd 0-4 jaar haha) We fokken er aardig op los in de family :p

Fijn weekend schatjes! :)

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Kellox: gefeliciteerd met je neefje :D
    Wow die ma van jou krijgt het druk!
    Wel leuk hoor.

Mijn schoonma hoopt van harte dat er geen meer bij komen.
    Maar dat zal ook wel niet hihi ook niet bij mijn zwager.

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ps, vandaag is het boodschappen, rommeldag.

Morgen gaan we naar een oud begeleidster van het internaat van mij.
    En maandag alles inpakken en op naar Centerparcs.
    Ben benieuwd, word weer een hele volksverhuizing hihi

Fijn weekend meiden,
    De ipad gaat mee maar weet niet of we internet hebben en anders heb ik mijn foon nog ;)

15. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Kellox, gefeliciteerd met je neefje!

Caruli, fijne vakantie!

En hier... druk, druk!
    Morgen groot feest Eef wordt maandag 7 jaar. Vieren we morgen. De taart en de slingers zijn gehaald nu nog even aan de poets.

Maandag gaan we naar de dierentuin in Emmen, 2 uur heen.... 2 uur terug. Joes blijft bij pap en mam, dat kunnen we dat mannetje niet aan doen!

Fijn weekendn allemaal! xx

16. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    caruli hele fijne vakantie.

Zd nog gefeliciteerd en mooie fotoshoot hoor!!. Zo vandaag heerlijk in de dierentuin aardig eindje rijden gelukkig kan Joes bij opa en oma terecht.

Kellox gefeliciteerd met je neefje Levi

17. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hi ladies!

Hier weer een spannend dagje, want het neefje dat pas over ruim een maand zou komen dient zich aan. Schoonzusje ligt met gebroken vliezen + inmiddels weeënopwekkers in het ziekenhuis. Weeën waren gisternacht begonnen. Hoop dat alles goed gaat en dat het kindje niet (lang) in de couveuse hoeft!

spannend!!! :$

18. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Ooooh, dat is wel heel spannend! Zal vast en zeker goed gaan! :) Knuf!

19. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hij is net geboren in goede gezondheid. Blijft nog 2 weekjes daar om aan te sterken. Lucas, 2.4kilo. :D
    Morgen lekker ff kijken bij ze.

Slaap lekker ladies!

20. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Gefeliciteerd, nog een knuffel neefje erbij! Leuk, leuk!!
    Enne... fijn dat alles goed is met het manneke.

Deel Deze Pagina