Eind januari 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Caruli, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Kellox, gefeliciteerd wijffie met de nieuwe aanwinst!! Fijn dat alles goed is gegaan, je zit flink tussen de beebjes in :D

2. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    hihi erg he :p En t volgende neefje/nichtje is ook onderweg , april ongeveer :p

Wel kei gezellie :D

Thanx ladies ;)

3. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh dat is zeker gezelli!! :D

Wij hebben van mijn zussen en schoonzusje in het totaal 14 kids:D en daar komen er nog wel wat bij (denk ik)
    Mijn vader heeft van zijn 4 dochters dus 12 kleinkinderen, gezellig hoor:D

4. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    O leuk zoveel!! Hier staat de teller momenteel op 8 maar er komen er nog wel bij haha :D

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden )

Hier ben ik weer.
    Het was heel leuk in cp maar ook vermoeiend.
    Kids slecht geslapen.. Ben nu wel weer blij om thuis te zijn en ze weer normaal in hun eigen bedje liggen.

Nu zo Ziva eten geven die is al wakker.
    Casey kwam net lijkbleek naar beneden, ze heeft buikpijn, hoofdpijn en denk ik koorts.
    Maar de thermometer ligt bij Mitch en die slaapt nog.

Hoe is het met jullie?

6. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Fijn dat je het naar je zin hebt gehad Caruli!
    Is Casey nog ziek geworden? Beterschap in ieders geval!

Hier gisteren met Joes bij de ka geweest ivm. de koemelkallergie. Ik zelf had het idee dat het over was, en na mijn verhaal te hebben gehoord concludeerde hij dat ook! Erg fijn dus!!

Moet allen zijn waterbreukje in de gaten blijven houden, hij verwacht er geen gekke dingen mee aangezien het kleiner is geworden en het nooit heel erg geweest is.

7. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Zwaai zwaai!

Ben jullie niet vergeten hoor meiden.. Vind het erg jammer dat ik hier niet meer klets maar de thuissituatie is nog steeds erg moeilijk dus heb weinig tijd om jullie bij te houden + vindt het lullig om steeds te moeten inhaken.

Maar ik ben wel erg benieuwd hoe het met jullie kindjes gaat!

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hey meis,

Jee wat is er allemaal?

Geeft niks dat je in moet haken hoor, echt super druk is het hier niet ;)

Ps: ik zie dat jullie trouwplannen hebben, wat leuk :D

9. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Wil je de lange of korte versie? ;)

Nick heeft dus de stempel 'huilbaby', huilt met gemak nog 3 uur per dag.

Er komt een kinderpsycholoog aan huis maar tot op heden doen we alles goed dus helaas nog geen tips gehad.

Ik loop nog steeds bij de POP poli en ga binnenkort starten met EMDR (traumaverwerking) dus ik heb nog een lange weg te gaan.

Werk nog steeds op therapeutische basis, wisselend tussen de 5 en 7 uur per dag, meer trek ik nog niet.

En zo kan ik nog wel eventjes doorgaan.....

Dank je wel, jaja alweer 2 maanden verloofd :D ;).

=============================================================

Hoe gaat ie met jullie? Ziva wordt ook al een grote meid, zag laatst nog een foto op fb voorbij komen.

Het is inderdaad niet zo druk meer, kletst iedereen op fb met elkaar?

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Jee meis je krijgt het idd flink voor je kiezen zeg!
    Hoop dat het snel wat beter gaat.

Ik klets niet zo op fb, kan met mijn foon er niet meer opkomen en de ipad is meestal bezet door de kids ;)
    Dus ik kom hier nog wel :)

Ziva word echt al groot ja.. Alleen kwa ontwikkeling heeft ze nog weinig zin ;)
    Morgen op controle bij de kinderarts samen met Mitch. Ben benieuwd wat die gaat zeggen. En of hij een provocatietest wil doen.

Hoe gaat het buiten het huilen van Nick om met de kids?
    Lijkt me wel erg naar als je kind zo huilt en je niks kunt doen..
    Dikke knuffel meis.

Ps wanneer is de grote dag?

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja het is niet makkelijk, maar het gaat wel al stukken beter dan weken geleden hoor dus ben positief.

Ieder kind ontwikkelt zich op zijn eigen tempo dus daar kun je niks aan doen. Jaimy was echt traag qua ontwikkeling, rolde pas van buik naar rug met 9 maanden terwijl bij Nick nu al niks meer veilig is.

Hoelaat moet je naar het ziekenhuis? Mitch nog steeds last van zijn kma? Ziva zit ook nog op dieet voeding of heb ik dat verkeerd gelezen?

Nick heeft een paar weken geleden zijn test gehad en die was positief, sinds afgelopen dinsdag zijn we over op standaard voeding :).

Buiten het huilen om, is het genieten hoor! Ze spelen zo lief samen, reageren echt op elkaar. Heel leuk om te zien.

Het was de bedoeling Aug'2014 maar dat gaat hem waarschijnlijk niet worden. Heb nu echt geen tijd/ energie om dingen uit te zoeken en we hadden een super locatie op het oog, en jawel die wordt in de zomer van 2014 verbouwd. Ach, we zijn 5 jaar vriend & vriendin geweest, dus ga nu denk maar eerst genieten van 5 jaar verloofd zijn ;).

Hoe gaat het met rijlessen? Daar was je een tijdje geleden toch mee begonnen.

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Wat fijn dat het beter gaat!
    Oh dus Nick is er vanaf, das mooi.
    Lief he als ze zo lief spelen ;)
    Ach trouwen heeft dan idd geen haast he, maar het zal vast heel mooi worden als het zover is.

Mitch is over zijn kma heen sinds hij anderhalf is en Ziva nog niet.
    Als ze nu iets met melk krijgt reageert ze nog.
    We moeten om half 4 er zijn.
    Ziva heeft idd nog steeds dieetvoeding, heb deze week weer 12 blikken gehad dus kan even vooruit. Ik wil nu ook nog geen test als het kan, het is nu net rustig. En waarom moeilijk doen als de meeste kids er met 1 jaar vanaf zijn. Dat duurd nog maar 2 maanden.

Met Mitch gaat het best goed, buiten het slapen om dan.
    Eten gaat iets beter gelukkig, dus hopelijk komt de sonde er nooit meer in!
    In november belt de dietiste nog voor overleg over zijn drinkvoeding.

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ps rijlessen: ik heb een intakeles gehad om te kijken hoe snel ik dingen oppikt enzo.
    Ik heb 2 weken geleden een ogentest gehad bij de oogarts en heb ik mijn eigen verklaring en die test opgestuurd naar het cbr en nu is het afwachten op de uitslag of ik toestemming krijg om te rijden ;)

14. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja als de arts het prima vind dan zou ik ook geen provocatietest willen doen hoor. Inderdaad waarom moeilijk doen als het niet nodig is?!

Je geeft dus nog echt alles op melkvrije basis (brood enz), dat vond ik echt zo lastig. Overal rekening mee houden enz.

Ik loop nog wel steeds bij een dieetist voor Nick maar hij krijgt steeds meer melkproducten.

Schud me de hand, hier is het ook iedere nacht groot feest. Hij is niet meer ziek geweest? Ik weet idd nog dat hij een sonde heeft gehad.

Spannend, hoelang moet je op die uitslag wachten? En hoe vond je de intake?

15. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hey ladies,

Ben ik ook weer ff vanuit t werk ;)

@Lt20; jeetje meis, je zit er nog middenin dus... Weet nog van een vorige keer dat je postte dat het allemaal niet vlekkeloos verliep. Huilbaby lijkt me héél moeilijk.. is er een gemiddelde wanneer die periode over is, of kan dat echt heel erg verschillen?
    Dikke knuffel meis, en je haakt maar lekker in wanneer t je uitkomt hoor! En leuk dat je (een keer ;)) gaat trouwen hihi! Maar is idd ook een stressvolle periode dus kan me voorstellen dat je ff wacht voordat je vol in de planningen gaat ;)

@Caruli; wat een gedoe om te mogen beginnen met lessen. Wist niet eens dat ze daar wat ogen betreft een stuk strenger in zijn. Leuk trouwens dat jullie t naar je zin hebben gehad in CP, maar snap dat het aan de andere kant ook vermoeiend is. Vind altijd dat in- uitpakken met al die zooi die je meeneemt zo'n gedoe :p

@ZDK; Fijn als Joes niet hoeft te worden geholpen aan de waterbreukjes. Bij alleen waterbreukjes kunnen ze vaak idd afwachten en komt het vanzelf meestal goed. Heeft ie er geen last van verder?
    Dano had dubbelzijdige water- en liesbreukjes dus die moest met 3 mnd onder t mes :( Maar dat kwam bij hem ook doordat ie prematuur was dus dat was nog niet zo goed ontwikkeld in de buik. (gebeurt normaal in de laatste weken zwangerschap)

Hoest verder met iedereen?

Hier goed maar wel druk. Vent met hoge koorts in huis ;) Dus nu 3 kleine kids haha. Die was te snel weer gaan werken vorige week.
    Weekenden voorlopig allemaal vol, veel werken, verplichtingen, verjaardagen, sporten etc etc. De dingen die ik iets rustiger aan 'zou' kunnen doen ga ik denk ik maar ook eens rustiger aan doen ff :p

Bijna alweer sinterklaas he! Voor Dano kan ik makkelijk wat verzinnen maar zit nog hard te denken wat sint Jill gaat schenken :p

Have a nice day ladies!

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Lt: ja ze krijgt alles nog koemelkvrij.
    Ik ben het gewend, mitch had ook kma en nu weet ik welke produkten wel en niet kunnen ;)
    Hij is gelukkig niet zo ernstig ziek meer geweest, heeft nog wel wat terugvallen gehad maar geen sonde nodig gehad.

Kel: ah sneu mannetje ziek, hopelijk knapt hij snel weer op.
    Voor jou ook een zorg minder :p
    Druk heb je het zeg hihi.

Hier ook bezig met sinterklaas, vind het voor de kleintjes en de grote heel lastig. Voor Mitch zijn we er al uit.

Wij vieren het 25nov al bij mijn schoonouders en de week erna thuis en de week erna mitch verjaardag ;)

17. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He Kellox hoe is het meis?

De periodes verschillen heel erg, bij de één is het met 4 maanden voorbij en bij de ander met 11 maanden.

Ga dinsdag met hem naar een 'soort van Derek Oglive' om te kijken op aanraden van het cb, ben benieuwd.

Dus je bent momenteel fulltime verpleegster met 3 zieke in huis, allemaal de griep te pakken?

Ik ben ook al druk bezig met Sinterklaas maar mijn lijstje is nog maar erg kort. Dus als jullie nog ideetjes hebben dan hoor ik het graag!

@ Caruli; ja dat scheelt omdat je het al gewend was. Ik moest er echt aan wennen om etiketten te lezen.

Fijn dat Mitch geen sonde meer heeft gehad!

Dat is al snel 25 november, hier wordt het 1,2 en 5 december gevierd.

Jaimy mag vanavond 'haar schoen zetten'. Ik heb gezegd dat ze haar tutje erin moet doen zodat zwarte Piet hem mee naar Spanje kan nemen en dat zij dan een cadeautje krijgt. Krijg het nu al warm maar ik wil nu eindelijk weleens van die tut af *duim duim*

18. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden:D

@curali, succes bij de ka, hopelijk geen provocatie test dan!

@kellox, beterschap met je (grote) vent;)

@lt, hey meis wat leuk om weet wat te horen! Wat balen dat je nog steeds zo zit...:( het is toch wel te hopen dat Nick snel stopt met het (vele) huilen, zwaar hoor! :( wel fijn dat je ook kunt genieten als ze lekker samen spelen enz!
    Fijn dat je nu ook melkproducten kunt gaan geven, ik vind het een heel gedoe...ben al een paar keer de mist in gegaan, echt heel stom en sneu voor Devon!
    Ik las idd op fb dat he gaat trouwen( een keer ;)) maar je hebt gelijk hoor, lekker rustig aan doen, jullie hebben alle tijd :)

Hier gaat verder alles wel goed, Devon heeft erg last van verlatingsangst, overdags en s'nachts;)
    Wel sneu voor hem, als een minder bekende tegen hem praat, zie je de angst in zijn ogen...

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Suze: oh wat sneu dat hij verlatingsangst heeft.
    Ik merk wel aan Ziva dat ze wat eenkennig word bij vreemde dan begint ze te huilen en zielig naar mij te kijken :(

Gisteren dan bij de KA geweest, Mitch was goed gegroeid 95cm en 14.5 kilo :D hij zit weer terug op zijn lijntje, nu maar hopen dat het zo door gaat.
    Verder moeten we in Nov zelf aangeven bij de slaapkliniek dat hij op epilepsie nagekeken word.dat was de arts vergeten op de verwijzing te zetten! Hij heeft de Dandy Walker site nagekeken en het kan kloppen dat Mitchell idd verschillende soorten aanvallen heeft zoals ik beschrijf ppff.
    Ook hebben ze nu een aantal nieuwe cafe o lait vlekken gevonden die we in de gaten moeten houden.

Ziva was nu wat beter opgemeten als bij het cb zoals gedacht, ze is nu 72 cm en 8kilo en hoofdje was 44cm dus ze groeit gewoon haar eigen lijntje. Wel maakte de arts zich zorgen over haar ontwikkeling :(
    Ze overstrekt nog steeds en dat mag blijkbaar maar tot 6 mnd de manier waarop zij het doet iig. En is ze slap in dr spieren. Hij heeft gelijk nog eens de hoofdecho's erbij genomen maar gelukkig echt geen teken van Dandy Walker. Maar nu moeten we Maandag naar de zh fysio en die moet haar nakijken en beslissen of zij ook een ontwikkelingsonderzoek wil gaan doen bij haar..:(
    Verder heeft ze nog flinke reflux en moeten we met de medicatie omhoog. Gelukkig doet het spugen niks tegen het groeien want ze groeit gewoon door dus dat was goed. Kma heeft hij het niet eens over gehad, ik heb zelf gemeld dat we wel eens wat melkprodukten geven en ze daar nog op reageerd en dat was blijkbaar voldoende om gewoon door te mogen gaan. Ze willen ons toch blijkbaar zoveel mogelijk ontlasten ivm Mitch.

Dus mijn kriebels die ik had over Ziva die zijn niet helemaal ongegrond en wil hij daarom even verder kijken. Maar wat eng zeg hoe hij deed en zij dat hij haar in de gaten wilde houden en twijfelde.. Bbrr. Weer een kind met zorgjes.
    Ook hebben ze nog een foto gemaakt van haar arm omdat ze alleen bij die arm met het omkleden in eens gaat huilen..
    Ik moet vandaag de poli bellen want de uitslag moet ik van hem krijgen en we hebben niks met hem erover afgesproken..

Dus dat was me even een consult, mitch moet strenger in de gaten gehouden worden ivm zijn armen en vlekken en Ziva met dr ontwikkeling en reflux.

Volgende week moeten we nu elke dag naar het zh behalve de vrijdag, dus we hebben weer even wat te doen!

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden,
    Hoe gaat het met jullie en de kids?
    Hier gisteren nog even naar de Efteling geweest en vandaag naar de stad handschoenen enzo voor de kids gehaald.

Ps dit is mijn 30.000e bericht :p :)
    Maar ben niet verslaafd :)

Deel Deze Pagina