Eind januari 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Caruli, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden ik reageer morgen langer als ik de laptop heb maar ik was wel benieuwd naar de uitslag van de foto Caruli..

2. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Caruli zo dat is veel nee totaal niet verslaafd hahaha top toch:D. Super dat mitch zijn eigen lijntje volgt. En Ziva doet het ook goed meid groet lekker. Maar balen dat ze iets achter loopt is het heel erg dan?? Ja dat overstekken is goed nee wat balen zeg. Zo dus lekker naar de Efteling geweest woon je daar dichtbij.

Sorry ben er een weekje niet geweest manlief had vakantie dus heerlijk van het gezinnetje genoten nu allemaal weer druk aan het werk. manlief zit weer in stein:( dat is ff minder maar ja is niet anders. Merel probeert te praten zo schattig en op de knietjes zitten maar echt kruipen nee wel met de kont schuiven:D

3. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Haha, Caruli, dan mag de vlag uit! :D Gefeliciteerd.

Vonnie, lekker een weekje vrij! Is hij nu weer de hele week in Stein?

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden,

Hoe gaat het met jullie en de kids?

Hier gaat het zijn gangetje, mitch is nu even bij schoonouders spelen met zijn neefje. En ziva ligt hier op de grond te spelen :)
    Morgen moeten we met ze naar de oogarts voor controle.
    En donderdag ga ik om 8u met mitch mee met de taxi, zet hem dan af op het revacentrum en ga daarna nog ff bakkie doen met mijn broertje die komt naar het zh om mijn gezelschap te houden. En om half 11 heb ik een gesprek met de psychologe van Mitch.
    En eind van de dag belt de genetica en de kinderarts als het goed is. Ben heel benieuwd wat de genetica te melden heeft.

Het weekend hebben we nog geen plannen, maar denk dat ik dan mijn ongi laat komen ;)

Jullie nog plannen?

5. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

@curali, gezellig even naar de Efteling :D ideaal als je daar 'even' heen kunt
    Zo drukke dagen dus nog voor de boeg!

@vonnie,lekker dat jullie even een weekje van elkaar hebben kunnen genieten! Alleen jammer dat hij nu dan weer in de kost is..

Hier alles z'n gangetje, Devon loopt te klooien met z'n oortjes, nu het 2e kuurtje en dan hopen dat hij vanaf is en blijft!!
    Anders zullen het sowieso buisjes worden met een jaar, heeft bij danique ook erg goed geholpen toen!

Hoe gaat het met de rest?

Oh ja en zo om half 5 naar het Cb ben benieuwd!

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He Suze hoe was het bij het cb? En hoe gaat het met zijn oortjes nu?

Nick weegt alweer 9910 gram & 73 cm, hij groeit als kool!

Zijn sommige van jullie al over op een autostoel ipv maxi cosi?

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Lt: wow hij groet goed!
    Hier zit Ziva nog in de maxicosi en dat past nog wel.
    Ze is nu 72cm ;)

8. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Toen hij was geboren en korte tijd daarna (toen hij een maand oud was zat hij nog onder zijn geboortegewicht) was hij zo klein en fijntjes.. Tegenwoordig noem ik hem Dikke Nick :D, echt hij is echt flink hoor!

De maxi cosi zit niet echt fijn meer dus weet niet zo goed wat ik moet doen..

9. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi meiden..

Lt20 merel is al uit de maxi cosi zit nu heerlijk in de autostoeltje en dat vind ze geweldig.. de maxi cosi zat niet meer fijn voor haar en het werd me ook veelste zwaar dit is 10x keer beter.

Suze balen dat Devon zo last heeft van zijn oortjes hoop dat de kuur snel aan slaat en niet meer terug komt sterkte.

Hier ook nog geen plannen voor het weekend weet ook niet wat het weer gaat worden maar weet wel lekker genieten van het gezinnetje. Denk als het droog is op zaterdag lekker ff over de markt lopen:D

10. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Hoi!

Joes heb ik sinds een week uit de maxi cosi, hij paste nog wel maar ik vond het veel te zwaar worden. Dat gesjouw van en naar school!
    Hij vind het super leuk, kan goed kijken zo!

Joes is niet fit, beetje jengelig, niet willen slapen of heel eventjes. Geen koorst. Misschien weer een tandje!?

Hier een lekker rustig weekend, manlief gaat met zijn vrienden een weekend weg. Hij gaat zaterdagmorgen en komt zondag avond thuis. Bleeh, niks aan. Maar goed...
    En vrienden van mij nemen de bakker Bart hier over en hebben zondag open huis. Ik weet alleen niet of ik zin heb om met 3 kids daar alleen heen te gaan!

Verder niets op de planning.

11. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @lt, bij het Cb was alles goed, 9750 Gr. En 75 cm dus groeit ook lekker door;) heeft Nick een goede inhaalslag gemaakt:D
    Met de oren gaat het nu redelijk, hij heeft nog wel PCM nodig anders huilt hij bijna alleen maar. Devon zit ook al een poosje in de autostoel, sindsdien huilt hij gelukkig niet meer in de auto:D
    Gaat het verder goed nu met de gewone melk dingetjes?

@von, oh lekker een rustig weekend voor de boeg dus! Ook wel lekker he!

@zk, ah sneu, hopelijk zit hij snel weer beter in zijn velletje!

En verder ben ik het vergeten :)

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

@ Zondagskids; Nick is precies hetzelfde, volgens de kinderpsycholoog echt tekens van de 9 maandensprong.

@ Autostoel; welke hebben jullie? Ik heb een Tobi voor mijn dochter maar ik vind hem niet zo heel fijn.

@ Suze; wat sneu hopelijk is hij er gauw vanaf. Nick zit sinds vorige week volledig op melkvoeding en we merken gelukkig niks.

Gisteren met hem naar 'Jomanda' geweest, hij viel gewoon in slaap op schoot. Ik wist niet wat me overkwam haha. Moeten over 14 dagen weer terugkomen.

13. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    Hallo dames, ik lees hier af en toe nog mee zoals jullie misschien wel hebben gezien. heb in het begin ook meegeschreven maar niet heb/ had echt tijd om alles bij te houden ;)
    wilde even laten weten dat er dus geen vreemde mee kijkt maar een eind januari mama.

hier gaat trouwens alles goed, lize kruipt flink door het huis, trekt zich op en maakt eerste stapjes aan de hand en om de tafel/ bank. overpakken probeert ze maar lukt nog niet altijd.
    ze zit ook nog lekker in de maxi cosi, is nu schat ik zo'n 8 kilo (cb pas weer met 11 maanden maar laat haar 20/11 weer wegen wanneer de grote zus gaat :) )

ik ga weer proberen in te haken als ik welkom ben :)

x escal

14. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Escal, fijn dat alles goed gaat meid! Natuurlijk mag je altijd weer inhaken!

Lt, ik heb een maxi cosi, volgens mij een priori ofzo :) danique is nu over na een vervolgstoel, dus kon Devon weer in die stoel
    Devon zit ook volop in de sprong, tenminste dat denk ik..hij zal ook niet lekker zijn ivm de oren, maar hij vertoont echt 'sprongen gedrag'

Oh wat zal dat apart zijn als hij dan zo in slaap valt..merk je er nu ook wat van nog? Hopelijk gaat het na die behandelingen dan beter met hem!

Hier danique nu ook ziek, denk keelontsteking, ze kan bijna niet meer praten en hoest zich een breuk..en heeft dus keelpijn ;)
    Met Devon lijkt het qua oren beter te gaan, maar is op het moment nog verre van tevreden, zal idd een sprongetje zijn

15. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden!

@ Escal; Lize dus ook druk bezig met ontwikkelen! Tegenover mijn zoontje is ze maar een spinnetje qua gewicht..

@ Suze; Vind je het een fijne stoel? Zat ook over die stoel na te denken.

Hij was dinsdag en woensdag echt niet te genieten, continue jengelen. Normaal is hij al vermoeiend (sorry!) maar die dagen kon je me echt opvegen. Sinds gisteren is hij heeeeel vrolijk, jengelt amper maar de nachten blijven een drama. Als je het over de boef hebt, begint ie nu te huilen.......

Hoe gaat het nu met Danique, is ze alweer wat opgeknapt? En met Devon zijn oren?

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Escal: leuk weer eens iets van je te horen :)
    wat fijn dat het goed gaat met je meissie.

Suze: hoe is het met de ziekenboeg?

Lt; balen dat de nachten nog zo slecht gaan.. Breekt je op.

Hier gaat het de laatste paar dagen beter met Mitch, moet hem smorgens wakker maken om naar het revacentrum te gaan. Maar nu eens zien hoe het blijft gaan. Is niet de eerste keer dat we denken dat het goed gaat ;)

17. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

@lt, ja ik vind het wel een fijne stoel! Ze zitten er ook goed in!
    Balen van die nachten joh...:( ik moet er wel tig keer per nacht uit meestal, maar loop over het algemeen geen uren op...vermoeiend hoor!
    Wel fijn dat het overdag's wat beter gaat!
    Devon jengelt ook de laatste weken heeeel veel, maar nu ook koorts, dus tanden of ziek denk ik...

@curali, nou nooit te hard roepen als het ff goed gaat he ;)

Hier gaat het met Devon dus wat minder, hoge koorts en helemaal niet in zijn hum, met Dani lijkt het wat beter te gaan en dinand is weer de oude;)
    Nu afwachten of wij en demi nog aam de beurt zijn..;)
    Fijn weekend meiden!

18. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    leuk dat ik weer wat mee mag buurten dames :)

wat vervelend van de ziekenboeg zeg! veel zieke kindjes hier :( gelukkig Lize nog niet maar dat spoken snachts is wel erg herkenbaar! hier vierde tandje onderweg dus komt denk ik daar van.

@suze, hopelijk krijgen jullie er geen last van samen!

19. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    owja, lize maar even gewogen en weegt nu 7.8 kilo :) zat dus vrij goed met mijn schatting van 8 :p

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Mooi gewicht, dat was Ziva ook met ruim 9maanden ;)

Suze: hoe gaat het nu met de kids?

Deel Deze Pagina