Eind januari 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Caruli, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Even een goedemorgen vanuit huize snot!

Alles en iedereen loopt hier te snotteren en te hoesten!
    Ben met Joes al bij de dokter geweest, hij hoest inderdaad behoorlijk maar alles zat goed los en de longen waren schoon. Helaas ook een gevalletje bronchitis waar ik al bang voor was....
    Gisteren zo druk met spelen, springen, schreeuwen, kruipen dat hij daarna een flinke hoestbui kreeg en van het hoesten moest spugen!

Verder alles goed hier!!

XX

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Zd: krijgt hij er puffers voor?
    Vreselijk als ze zo hoesten he..
    Mitch had vroeger puffers, dat verlichte wel wat.

3. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @zondagskind, beterschap, is niets he, zo'n ziek mannetje :(
    @caruli, dan gaan lize en ziva mooi samen op :) zie in je banner staan dat ze 2920 was bij geboorte, lize was 2975 en 49 cm, ook dicht bij elkaar al :)
    @hier, Lize loopt aan de loopwagen!! wow gaat zo snel ineens! hoe gaat het met jullie kindjes trouwens met brabbelen, kun je er al iets uithalen? hier nog eigenlijk niets :p hihi

4. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi meiden..

Escal gaat hard he meid hier loopt ze nog niet hoor zie het voorlopig ook nog niet gebeuren ze is aan het kontschuiven hihihi. En brabbel doet ze behoorlijk veel kan er alleen niks van uit halen wel eentje ze zegt de hele tijd jajajajaja.

Zd, beterschap daar allemaal ziekjes bleeh heerst ook wel krijgt Joes nu ook pufjes??

5. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Escal, wauw! Dat gaat zeker super snel!

Joes heeft nog geen puffers gekregen, eerst maar eens kijken of het zo over gaat. En wat brabbelen betreft, nee-nee ( en dan ook met het hoofd schudden) mama, ete, en hij gaat bij de bank staan en wil opgetild worden om naar de paardjes te kijken, dan zegt hij aaa-t.
    Leuk he! Laatst was er een paard op tv zei hij het ook :D

6. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    gaat dan snel met praten zeg, staat me wat te wachten over een maandje, vind het nu nog wel lekker rustig whahaha :p
    wel makkelijk als ze aan kunnen geven wat ze willen lijkt me

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Escal: oh das grappig onze dames die gelijk op gaan ;)
    Wat leuk dat ze al begint te stappen enzo.

Vonnie: dat kontschuiven vind ik altijd zo grappig om te zien :D

Brabbelen: hier niet zo heel veel, bababa of papapapa lijkt het en nee schudden. En veel geluidjes meer kieren en gillen.
    Met de fysio zijn we het in kruipstand en vooruit komen aan het oefenen en zelf zitten. Tenminste blijven zitten als we haar neerzetten.

Mitch en Ziva zijn nu ook snot verkouden.. Het heerst pff

8. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @carulli, leuk zeg! hoe gaat het tot nu toe? wilt ze al vooruit?

9. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ze gaat dr eigen nu ineens optrekken en op de knieën zitten.
    Alleen weet ze nog niet hoe ze terug moet dus valt ze steeds met haar gezicht tegen de grond of rand van de box :(

10. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    kijk! dan werkt het zeker! goed hoor! wel sneu dat ze elke keer valt :( hier geoefend op het grote bed bij ons met vallen/ zelf gaan zitten (had ik haar aan de handen vast) omdat het zacht is was ze niet bang maar was het juist grappig. misschien zo eens oefenen?

11. vonnie32

vonnie32 Bekend lid

7 jun 2011
    810
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi meiden..

Hoe gaat het allemaal met de kleintjes??

nou de ledikant is naar beneden gezet ze ging elke keer zitten dacht moet ik voor zijn voordat ze gaat staan. Maar owwhh wat vond ik het moeilijk zeg niet leuk gaat zo hard allemaal.. Voor de rest een vrolijke meid geniet er echt van. Vandaag ff op de fiets weg geweest naar de kinderboerderij maar brrrr wat was het koud buiten zeg wel ff een frisse neus op gehaald.. Ben zelf wel ziek maar goed als je een kind heb kan je niet ziek thuis liggen helaas.

12. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Zwaai zwaai!

Kom morgen weer kletsen, ben nu druk op werk xx

13. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Heej ladies!

Hier Joes nog steeds flink aan het hoesten, ben woensdag weer ff langs de dokter gegaan maar die kan weinig voor hem doen. Het is alleen zoooo zielig, hij heeft gewoon pijn als hij hoest. Het is net een zeehond, en zo op zijn tijd komt er een hoop slijm uit. ;)

En verder last van een sprongetje??? :( Hij wil niet meer slapen, in de morgen gaat het nog wel, maar smiddags met moeite een uurtje. En dan tot een uur of 7 wakker, slapen toe een uur of 9 om dan nog iets te drinken en te huilen tot een uur of 11. Uiteindelijk leg ik hem maar huilend in zijn bedje :( en valt hij uiteindeljk doodmoe in slaap.

Van het huilen weer ontzettenden hoestbuien, spugen, enz/ enz.

Maar verder is en blijft een een heerlijke vent!! :)

14. zondagskind

zondagskind Bekend lid

9 mei 2011
    857
    0
    0
    Ik klop ff af.... maar vandaag ging het super met slapen! Het hoesten is ook minder, gelukkig!

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Zd: oh wat fijn dat het beter lijkt te gaan :)

Hoe gaat het met de rest?

16. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @vonnie, hier het ledikant ook al een hele tijd naar onder, inderdaad ineens het echte baby bay eraf dan he..
    @zd, duim dat het zo blijft!

hier eigenlijk niet spannends :) alles gewoon goed

17. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

@vonnie, hier is het bedje ook al een poosje helemaal naar beneden, nu gaat het echt snel he...ze zijn bijna 'baby af'

@zk, oh fijn dat het wat beter lijkt te gaan! Houden zo, zo sneu als ze zo moeten hoesten...

Hier volgens mij ook sprongen tijd...veel huilen,niet slapen (overdags) en veel, heel veel bij mama hangen;)

Hoe gaat het met de rest Vd meiden?

18. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Alohaa!

Eindelijk tijd naar een onwijs druk weekend..

Ouders waren van het weekend 25 jaar getrouwd dus gingen een dagje weg, en zondag ben ik met Jaimy naar een Sinterklaasfeest in Limburg geweest. Konden ze allerlei spelletjes spelen dus was helemaal geslaagd.

Jullie nog iets meegemaakt van het weekend?

19. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Hoe gaat het met jullie??

Hier alles goed, sinds Devon loopt lijkt hij over de sprong heen:)
    Verder is het 1e tandje helemaal door!

20. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @lt, nog gefeliciteerd met het 25 jarig huwelijk van je ouders!

Deel Deze Pagina