He meiden! Hoe gaat het hier? @ Suze; volgens mij zit Nick sinds 2 dagen weer midden in een sprong maar ik dacht dat er met 11 maanden pas weer een zou komen..
Hoi Meiden.. lt nog gefeliciteerd met je ouders. Ja met 11 maanden komt er ook weer een sprong kan ook iets eerder komen. Suze dat si wel erg fijn dat hij over de sprong heen is. Hier probeert Merel ook te staan wat niet lukt natuurlijk help haar wel zij helemaal blij. En volgens mijn komt haar eerste tandje er aan als ik het goed zag moeilijk te zien.
He Vonnie; dank je wel ! Leuk dat ze nu van alles proberen he.. Nick klimt sinds eergisteren op de salontafel, erg handig... Ziet er wel heel leuk uit om hem zo bezig te zien. Schattig dat ze nu ook tandjes krijgt ! Meiden... onze moppies worden alweer bijna 1 jaar! Het jaar is echt voorbij gevlogen zeg..
Lt20. Leuk om te zien he hoe druk ze bezig zijn en ja af en toe ook vallen iets minder maar hoort erbij.. Het gaat nu echt hard 6 december is Merel als weer 11 maanden en volgend jaar haar 1ste verjaardag vieren fff krijg er al tranen van hahaha
Hoi meiden Het jaar is idd snel voorbij gegaan zeg! En kijk eens wat ze allemaal geleerd hebben in 1 jaar. We vieren Ziva's verjaardag samen met die van Casey, ze schelen maar 3 dgn Hoe gaat het met jullie? Al ontzwangerd? Hier gaat het gelukkig weer, wel druk geweest met afspraken enzo. Nog even en dan kan ik mijn nieuwe agenda voor volgend jaar weer gaan vullen
hallo dames, jullie kletsen hier ook nog vrolijk verder zeg, zal kijken of ik het vaker kan komen bijhouden. Ja het gaat hard hier zeg, het jaar is veel te snel voorbij gegaan!
@suze, wauw loopt devon nu al! wow, hier alleen nog om de tafel en aan de loopwagen soms wat stapjes... los lopen loijkt nog ver weg @lt20, leuk he al die capriolen! @carulli, ontzwangerd, check trouwens echt fijn, nooit gedacht dat het werkelijk zo lang zou duren maar merk inderdaad steeds meer van ow he wacht, ik ben terug haha. tussen sem en lize zo weinig verschil dat ik dus het ontzwangerd gevoel nog niet kende @hier, drukke maar leuke weken gehad en voor de boeg. lize is steeds drukker aan het worden met bewegen en brabbelen, zelf al wat echte woordjes alhoewel ik me afvraag of ze ook weet wat ze zegt hier sneeuwt het trouwens! bij jullie ook al?
Zo Ziva en Mitch zijn weer goedgekeurd door het cb. Ziva is nu: 8500gram en 73cm Mitch is nu: 14.8kg en 96.5cm Ben benieuwd of ze last krijgt van de prikken. Nu over 3 mnd weer met Ziva en Mitch over 9 mnd de laatste keer alweer, wat vliegen de jaren voorbij zeg! Hoe is het met jullie en de kids?
Super Caruli, je kanjers doen het goed! Ben met Joes afgelopen dinsdag geweest, 9300 gram en bijna 72 cm. Verder alles prima, ontwikkeld zich goed dus wat willen we nog meer! De sinterklaas was ook erg gezellig gisteren, kids lekker verwend maar gelukkig niet te. Ik had voor beide 5 cadeautjes en dat was ook prima! Vandaag een studiedag dus ze hebben heerlijk kunnen spelen! En hoe gezellig ik de sint ok vind kon het niet laten om vandaag al te beginnen met kerst!
Hoi Meiden.. Caruli Ziva en Mitch doen het goed zeg en heb ze veel last gehad van de prikjes?? Zd Joes doet het ook super mooi gewicht en heeft hij ook zijn prikken gehad?? Ik moet met Merel donderdag om 12uur voor de prikjes en ben benieuwd hoelang ze is en weegt.
Ja, ook de prikken. Erg zielig.... Heeft er gelukkig niet zo heel veel last van gehad. Succes donderdag!
Hoi meiden Vonnie: ben ook benieuwd, of Merel en Ziva nu weer bij elkaar in de buurt zitten kwa gewicht en lengte. Succes met de prikken. Hier is het even hectisch geweest, weekend feestje van Mitch gehad. Zometeen naar de fysio en morgen ga ik mee naar het revacentrum en vieren we daar zijn verjaardag. Zondag gaan we naar Doornroosje de musical, ben benieuwd of Mitch het leuk vind en blijft zitten hihi. Hoe gaat het verder met iedereen en de kids?
@Caruli, nog gefeliciteerd met Mitch en alvast veel plezier zondag! @prikjes, hier volgende week woensdag, ben benieuwd hoe lize reageerd aangezien ze op de vorige altijd best hefig reageerde.. wel erg benieuwd naar lengte en gewicht aangezien de laatste keer met 6 maanden was. @hier, alles rustig, lize begint steeds meer te stappen achter de kar er om de tafel, hoe gaat het "lopen" bij jullie kids? wel benieuwd wat ze allemaal al kunnen fijn weekeind alvast allemaal!
Caruli, wat balen dat Liz zo heftig reageerd op de prikken. Bij Joes nog niet gemerkt. Hoop dat het deze keer meevalt! En wat lopen betreft, Joes loopt op en neer langs de tafel, bank. Hij kan nog niet de hoekjes om, en laatst pakte hij wel van mijn knieen over naar de tafel. Verder gewoon een heerlijke vrolijke vent!
Hihi, dacht ik al ja Lize reageerd inderdaad flink (sem daarintegen nooit!) wanneer moet je met joes?
Joes is al geweest! Had het ff lastig, er kwamen 4 tanden door en hij was flink verkouden en toen nog de prikjes, was wel zielig! maar geen echte last.
gelukkig! ik zou eigenlijk morgen moeten maar Lize heeft oorontsteking (de bijbehorende AB) dus ga zo even afbellen is zo sneu...
Ah sneu dat ze oorontsteking heeft zeg Beterschap! Hier gaat het zijn gangetje, net eerste echte rijles gehad, pff dat was peentjes zweten hihi. Eindelijk hebben we ook bericht van de slaapkliniek, Mitch moet op 7 febr zich melden en blijven we een nacht slapen. Ben benieuwd of het gaat lukken. Een week later is dan de uitslag. Hopelijk vinden ze wat en kan er wat tegen gedaan worden. Want als zelfs medicatie al niet werkt om door te slapen wat dan wel?? Nu moet ik vollop theorie gaan leren, hoop dat ik het erin krijg, ben savonds vaak moe en dan onthoud ik niks