Goedemorgen!! Escal, gefeliciteerd met Lize! Vonnie., ik zou ook bellen! Caruli, sterkte vandaag met Casey!
Hoi meiden we zijn er weer. Bloedprikken was even een drama, ze viel bijna flauw erna.. Moest overgeven. Arm schaap. Gewoon van de spanningen denk ik. De huisarts gaat overleggen met een kinderneuroloog wat het beste is. Hij wil ons niet doorsturen omdat hij eerst wil weten of het nut heeft, anders moeten we en heel lang wachten en worden we miss nog niks wijzer. Dus hij gaat eerst zelf rond bellen. Als het goed is word ik vanmiddag door hem terug gebeld. Hij wil gaan pleiten voor betere medicatie voor haar ipv ibuprofen of pcm. Daar word het zelfs erger door. Ben benieuwd. Ze is nu naar school, maar de juffen zijn op de hoogte en willen aan alle kanten meewerken/helpen.
Ach arme meid niet leuk vind dat de juffen mee willen helpen. ja kan niet bellen helaas je staat op zo operatie lijst en ja hij zij al kan ff duren dus dat is balen. Moeten maar geduld hebben.
Balen vonnie dat het wachten zo lang duurt. Zo hier ook weer eens komen buurten na mijn vakantie in Oostenrijk Jack is enorm vooruit gegaan, 3 kiezen erbij gekregen in die 2 weken, hij loopt al ruim 5 stappen los en soms meer. Met woordjes gaat het ook hard, mama, papa, ete, ba(l), booi he (mooi he bedoelt hij dan) broem, toet toet en zijn favoriete woord op het moment auto! en af en toe probeer hij ook opa te zeggen en eedy (van onze cavia speedy) Hoe gaat het met de rest van de meiden en kids natuurlijk?
Hey supi, Hoe was de vakantie? Wat zegt Jack veel zeg! Leuk he hihi Hier krijgt Ziva volgende week ontwikkelingsonderzoek, ben benieuwd
@carulli, och arm ding weet je al meer? spannend voor ziva, wat gaan ze allemaal onderzoeken? @vonnie, nog steeds aan het wachten? duim dat je snel gebeld gaat worden! @supi, wow die gaat snel zeg! ook al goed aan het praten dus, leuk is dat he, @hier, lize zit nu in een versnelling ofzo haha, ineens zekerder stappen (aan de tafel, soms een pasje of twee los) staat los erg stevig en brabbelen begint steeds duidelijker te worden, echt zo leuk he
Escal: casey heeft volgens de neuroloog wel degelijk migraine.. Nu heeft ze zwaardere medicatie gekregen en moet ze het proberen. Het ontwikkelingsonderzoek houd in dat ze naar motorische ontwikkeling kijken en naar de spraak/taal. Het word gedaan door fysio, kinderarts/neuroloog. Wat knap van Lize zeg, nog even en je kunt erachteraan rennen
o meid dat is niet niks hoor hopelijk werken de medicijnen goed zonder rare bijwerkingen. wel fijn denk ik zo een uitgebreid onderzoek, maarja van de andere kant zul je veel zelf ook wel zien (als in, heeele grote voor of achterstanden) en dat rennen zie ik nog niet zo snel gebeuren hoor haha, is toch erg voorzichtig tot nu toe
Caruli heftig hoor hoop dat de medicatie werken want is ook niks voor haar. Escal wat goed van Lize gaat opeens snel he hier nog zo eentje lopen achter de loopwagen en lol dat ze heeft. Mijn meisje is vandaag ziekjes mama gaat ook ziek worden zucht!! Maar vind het voor Merel erger niet eten wel drinken dus dat is goed kijken of straks avond eten wil.
@carulli, hoe is het allemaal gegaan met de onderzoeken? @vonnie, weer allemaal fit? hier ook flink ziek geweest (dames en man, gelukkig ik (nog??) niet) was pittig dit keer vond ik, erg lange nazwier eraan... @hier, alles rustig, ofja, in hoeverre dat gaat met een van 1 en een van 2 haha. lize staat steeds meer los (zelfs klappen en dansen ) en durft af en toe onder veel aanmoediging weer wat stapjes te zetten. kruipen en om de tafel/ overstappen blijft uiteindelijk wel favoriet. aaah zo een zin in de zomer/lente!!! lekker naar buiten met de dames, gelukkig gisteren en vandaag al iets van het zonnetje mogen proeven. op naar blote voeten in het gras en ijsjes weer
Hoi Meiden. Escal nou het was zeker een rot griep wat een drama zeg pff. gelukkig is vriendlief thuis gebleven was rustig op het werk dus baas vond het goed. Ik was erg blij nu ben ik eindelijk weer opgeknapt en Merel ook. Wat goed van Liz zeg gaat hard he haahah Merel staat nog niet los maar wel lopen langs de tafel bank loopwagen is de favo. Nou heb ook erg veel zin in de lente en zomer heerlijk ik ben dit weer zo beu lekker fietsen met Merel in het zonnetje ijsje halen ohh wat kijk ik er naar uit hahaaha. Hoe gaat het met de andere dames is behoorlijk rustig hier!!
@Vonnie, wat fijn dat jullie weer op zijn geknapt! erg fijn als je man dan kan helpen zeg. inderdaad ook zin in ijsjes hier hihi @hier, Hele toffe schoentjes voor lize gekocht staat er ook echt heel stevig op. zilveren met een grote ster van shoesme. helemaal blij mee @all, hallo o o o, bijna een echo hoorbaar hier zo rustig
Escal: die schoentjes hadden wij ook voor Ziva in gedachten Maar eerst maar eens gaan lopen he. Vonnie: fijn dat het wat beter gaat. Hier straks weer rijles. Hier is Ziva verkouden, jengelig en hangerig.
Escal Ja die wil ik ook voor Merel kopen als ze echt gaat lopen zijn leuke schoentjes ga van de week wel ff kijken natuurlijk. Caruli leuk weer rijles succes. Beterschap voor Ziva moet echt snel lente worden. Nou eindelijk vandaag gebeld door het ziekenhuis 11 maart word Merel traanbuisjes doorgeprikt spannend!!!
@carullie, beterschap! hoe was de rijles? @vonnie, oee spannend, eindelijk een datum. hoelang duurt het? is het gewoon een dagopname? Lize begint nu steeds meer los te stappen dus denk dat de timing met schoentjes hier goed is ze kan nu al vier stappen stevig los lopen wel echt het idee dat de schoenen haar helpen, staat ineens veel stabieler
Escal ohh wat goed van Liz mooi dat de schoentjes nu goed van pas komen. Nee geen dag opnamen het is in 10 minuten gebeurd als het goed is. Moet s,ochtends vroeg dus zal wel uur of 12 weer thuis zijn
Even maar omhoog is wel; erg rustig hier Joehoee meiden waar zijn jullie. Hier alles goed merel weer hoge koorts arme meisje. Hopen dat het snel over is.
Hi Vonnie: ah sneu, hou maar goed in de gaten. Beterschap voor je meissie. Ik zag dat Naara bevallen was op fb. Hier vandaag een verjaardag, zo ff kids badderen en dan Casey van scouting halen en dan weg. Woensdag met Ziva naar het cb, ben benieuwd Hoe gaat het met de rest?