Hoi! Veel te lang niet meer hier geweest... Joes flink ziek geweest, dubbele oorontsteking en ( weer) een infectie op zijn longen. Dus voor de 2e keer in 2 maanden een kuur gekregen... Hopelijk de laatste voorlopig! Verder gaat het lopen steeds beter, hij heeft er echt lol in ! Joes moet ook woensdag naar het cb, alleen moet ik werken! Ik baal er wel een beetje van maar nu gaat mam met hem mee. Er zijn toch geen gekke dingen, hij krijgt alleen de spuit- (en?). Maar ik vind het zelf altijd wel ff leuk! Hoe gaat het met Merel Vonnie? Is de koorts weer weg? xx
@zondag, hoe is het nu met joes? slaat de kuur een beetje aan? Idd hopelijk de laatste want is nooit goed (en absoluut niet leuk) wat knap van het lopen! leuk hoor! en idd alleen de spuitjes op CB, de 14 mndn spuitjes zijn wel niet zo'n leuke, kunnen er flink ziek van worden na een paar dagen, maar hopelijk blijft je dat bespaard @hier, Lize is flink ziek geweest, is vorige week opgenomen in het ziekenhuis met uitdrogings verschijnselen. hebben drie dagen daar gelegen was erg schrikken. gelukkig gaat het nu weer wat beter maar is nog wel veel te winnen. ze is nu erg snel een veel moe en eet nog bijna niet. krijgt nu weer flesvoeding en heeft nog moeite met flesjes van 120cc leeg te krijgen maar gelukkig drinkt ze wel zelf, in het ziekenhuis deed ze dit namelijk niet en moest daarom een sonde, zo naar Hopelijk is het ziekte gebeuren nu eens uit de lucht want ben er helemaal klaar mee..
Escal meid dat is ff schrikken zelf hoop dat ze snel weer goed drinkt sterkte. Merel is weer beter gelukkig en nu houden zo hahahaa. ja de 14mnd prik ik heb die van Merel ff afgebeld ze moest woensdag maar aangezien ik volgende week maandag met haar naar het ziekenhuis moet en onder narcose. Vind ik dat niet zo fijn dus verzet naar 26 maart stomme prikken ook. Zd gaat ook niet super met Joes he arme mannetje hoop dat hij snel weer opknapt
Heej! Met Joes gaat het nu weer prima, heeft alleen al 2 keer een infectie van de longen achter de rug en daar baal ik wel van. Eind vorig jaar was zelfs een longontsteking!! Maar goed, het is niet anders... Bah, wat schrikken Escal! Hopelijk knapt ze snel goed op! En die Merel, spannend hoor onnie! Hoop dat alles goed gaat maar dat zal vast wel! Joes mag morgen naar het bureau, samen met oma Nel. Die heeft er wel zin in, haha!
Escal: jee meis das schrikken zeg... Hopelijk knapt ze langzaam aan toch weer wat op! Hier vandaag naar het cb, ben benieuwd. Iedereen die vandaag ook moet, veel succes.
Hey meiden, Hoe gaat het met jullie en de kids? Escal; je meissie al wat beter? Hier vandaag met Ziva naar het cb geweest. Ze is nu 9500gram en 76.5cm. Prikjes zelf ging ze niet van huilen maar toen de vloeistof erin ging was het raak. Zo sneu he De rest van de dag jengelig geweest, ben benieuwd of ze er over anderhalve week ziek van gaat worden. Over 3 mnd even een extra controle ivm oogjes en spraak.
Hoi! Joes weegt nu 9950 gram en is 73,9 cm. Hij groeit lekker door op zijn lijn! Tuurlijk even huilen bij de prikjes maar oma was erbij dus het was snel over... ik ben ook benieuwd, het kon 7 - 10 dagen duren voor hij evt. er last van ging krijgen. Komt goed uit want dat is volgend weekend en dan moet ik werken, haha! xx
Haha zondagskind, nou hopelijk krijgt hij er geen last van Mooi gewicht en lengte meid, scheelt niet veel met ziva. Ik ga zo mitch in de taxi zetten, ziva uit bed halen en dan mezelf maar eens doen. Om 11:00u heb ik weer rijles.
even stil alweer hier, hoe is het met alle kids en mama's? alles weer beter? met lize gaat het nu weer goed, was flink schrikken en heeft ook nog wel een kleine week naweeen gehad. nu alleen ineens verlatingsangst, niet gek natuurlijk hoewel ik maar 1 keer weg ben geweest uit het ziekenhuis om kleren te halen. verder was lize in het ziekenhuis 8.4 kilo en 77 cm, ben benieuwd hoeveel ze weegt op het cb volgende week hoe reageerde de kids trouwens op de prikken bij jullie?
Escal: wat een lichtgewichtje is lize dan zeg hihi Ik vond ziva al licht Fijn dat het weer beter gaat met haar. Hier moest Ziva even huilen bij het inspuiten van de vloeistof en de rest van de dag jengelig maar verder valt het me mee. De andere 2 kids zijn er na anderhalve week ziek van geworden. Dus ben benieuwd of dat nog gebeurd bij ziva.
inspuiten is inderdaad altijd sneu, hopelijk dat je deze keer na 1.5 week niets merkt aan ziva. ik ben benieuwd hoe het hier gaat... en lize is inderdaad een lichtgewichtje, was sem ook dus ben niet anders gewend hoewel lize uiteraard wat lichter is omdat ze met het ziek zijn nog wat is afgevallen, denk dat ze anders ook rond de 9 zou zitten.
zijn bij het cb geweest en is 9 kilo! is dus goed aangekomen na de griep volgt haar lijntje verder goed en ook mooie ontwikkeling. wilde alleen niets doen met de blokken, niet interessant hihi. moest dus van onze muts, jij wij hebben een muts, wel doen want anders kon ze het niet ?! gezegd dat ze het wel kan maar daar had ze dan niets aan (muts) naja, met sommige dingen kan ik goed begrijpen dat onze kleintjes het niet doen, blokjes in en uit een doosje kan ze al zo lang dat ze liever torens bouwt (en dat krijgen we dan met de controle van 2 jaar ) altijd grappig vind ik, dat soort dingen hoe is het verder met jullie? ook al toe aan zomer (hier sneeuwt het nu flink)
Escal, fijn dat alles goed was!! Jammer dat ze zich soms zo blind staren op deze dingen, je zou je als moeder helemaal onzeker gaan voelen als je er ook maar een beetje gevoelig voor bent. Goed dat ze kindjes in de gaten houden maar soms lichtelijk overdreven! Maar goed, Joes bouwde ook liever een toren en dat vonden ze hier wel erg knap!! Verder gaat hier alles zijn gangetje, heb gisteren de box opgeruimd. Beetje raar, want die komt niet meer terug... Joes heeft het woordje "die!" opgevangen! Hij loot nu de hele dag te wijzen, die, die! Haham erg grappig en soms ook wel makkelijk. Hij wijst aan wat hij wil! Slimmerd!! Verder heb ik het ook wel gehad met dit weer, ik hoop dat er vandaag geen sneeuw gaat vallen. IK WIL LENTE!!! Vanmiddag met de kids naar circus Renz, zin in! Fijne dag vandaag!
@zondagskind, gaan inderdaad soms wat te ver met kindjes in de gaten houden ja haha. naja ik weet dat ze het kan en het goed gaat dus dat vind ik het belangrijkste. wat leuk dat joes zo aan het wijzen is! lize doet het ook sinds kort en inderdaad echt ideaal. hoe was het bij het circus? @hier, wilt ook lente!!! bah, ben de kou zoooooo moeehoeeee *ligt stampend op de grond als een twee jarige*
Hoi Meiden.. Escal ach hier ook het zelf met blokjes geeft ze het al aan je ik zeg ja nou laat maar zien nou dat deed ze nu mooi niet maar ja vind het zijun ook maar moment opnames. Ik wil ook graag de lente hebben ik ben dit toch zo zat pfff.. Nou Merel heb eindelijk geen last meer van traanoogje dus het goed gelukt. Vandaag naar de cb geweest was wat afgevallen maar ja is nu ook druk bezig met lopen snel kruipen. Zd, Leuk dat doet Merel ook aanwijzen en die zeggen geweldig en nog wat woordjes de rest is allemaal in brabbel taal hahaha
Vonnie, wat fijn van de oogjes van Merel. Super dat het goed gelukt is! Het circus was leuk, vorug jaar vond ik de show mooier, indrukwekkender. Maar goed, de kids hebben genoten dat telt!!
Vonnie: wat fijn dat ze geen last meer heeft van haar oogje! En afvallen kan idd gebeuren he, zeker nu ze actiever worden Zd: precies als de kids het leuk vonden is het goed he Hier gaat het zijn gangetje, mitch gaat sinds 2 weken smiddags naar het revalidatiecentrum ipv smorgens. Das goed te merken aan hem ppfff. Maar goed misschien is het allemaal even wennen.
Weer te lang niet hier geweest! Ik vind het toch zo leuk om te zien dat Joes steeds meer dingen begint te snappen! Als ik aan hem vraag ga je mee Eef en Siem uit school halen pakt hij zijn jas vast "die!" Ook een duidelijke nee als hij iets niet wil!! Gaat ook steeds meer woordjes leren, super leuk! Hoe is het met de andere kids en hun mama's!