Haha geweldig De ontwiwkkeling is idd leuk om te zien. Hier knikt Ziva ja als ze iets wil en veel wijzen, ie ie zegt ze dan. Verder is het nog brabbelen en kan ik er nog geen echt woord uithalen
wat een stilte weer hier dames, allemaal genoten van het lekkere weer gisteren? Hier loopt Lize eindelijk was al zo lang bezig met los wat stappen zetten maar nu heeft ze het echt door en loopt ze eigenlijk alleen nog maar! zo leuk! ze begint ook steeds meer te verstaanbaar brabbelen, ze zegt nu papa mama koek paard klaar koke poep bal lize eend koe Baba (ete of drinken, is volgens ons afgeleid van banaan haha) en dan nog een paar dieren geluiden echt zo schattig ook veel wijzen inderdaad en dan proberen om de klanken na te maken. echt een sprong in een keer hoe gaat het bij jullie?
Wauw, die Lize. een echte meid, hihi! Kwebbel, kwebbel... Joes die praat ook wel, maar niet zoveel. Alle dieren zijn Dabo ( dat is onze hond) Verder veel papa en mama en dat is tevens ook opa en oma. Hoe makkelijk, haha! Titte = zitten Ee= Eef Bumba Taator= tractor Die! Oek= dat kan koek zijn of boek, ligt eraan of opa in de buurt is. Joes leest nm. alleen maar boekjes met opa. Gisteren voor het eerst echt de tuin ontdekt, wat een lol! We hebben zo'n klein glijbaantje, geweldig! Hij had de smaak te pakken! Schommelen ook helemaal geweldig! En de trampoline is het leukste Verder begint meneer weer te hoesten :x, ben benieuwd waar eht deze keer toe leidt, de 2 vorige keren eindigde in 2 keer een kuur en die ben ik wel een beetje zat!
Hoi Meiden!!! Sow ben ik weer tijdje niet geweest druk druk hier.. Merel kwebbelt ook lekker veel amp is lamp en die en nog wat dingen zo leuk. Hoe gaat het met de andere meiden
Hey meiden. Ik zit op dit moment in Dubai Wat leuk dat jullie kindjes echt al dingen gaan zeggen Ziva nog niet echt iets, da da en aaaah. Maar goed we houden het in de gaten, komt goed
Wauw Caruli!! Ben je er al! Hoe ging het met de kindjes achter laten? Zal wel spannend zijn geweest. Geniet, geniet, geniet van jullie tijd samen!
wat een rust hier zeg... @carulli, hoe was dubai???? leuk dat alle kindjes nu echt beginnen te babbelen he
Hi escal Ja was wel aardig, lekker warm Hier praat Ziva nog steeds niet.. De arts geeft haar nog even de tijd omdat ze nu net een maandje begint met lopen enzo. Niemand hier maakt zich druk behalve ik Mama en papa had al gemoeten .. De arts zegt dat ze nu bijna 8 mnd achterloopt op spraak. En dat dit dus weer een aandachtspunt is. Maar goed haar motorische ontwikkeling lag eerst ook stil en is ineens gekomen dus wie weet. In juni moeten we weer naar de arts en bekijkt hij het verder.
Caruli dat is niet leuk meid, ik hoop dat ze toch eerdaags gaat praten en mama gaat zeggen of iets anders. Maar brabbel ze wel dan? Nou succes meid.
hoe komen ze aan die acht maanden? ik heb altijd gehoord dat ze het eerste woordje (mama of papa meestal idd) rond het jaar zeggen, dat is geen acht maanden geleden.. brabbeld ze wel wat? gelukkig gaat de motoriek nu wel lekker! en kunnen maar 1 ding tegelijk dus als ze daar nu mee bezig is zal het praten wel even op zich laten wachten inderdaad. ben benieuwd hoe het gaat in juni. succes
Heel erg rustig!! Alles gaat hier zijn gangetje, Joes krijgt in de gaten dat hij steeds meer dingen kan..... haha! Erg leuk om te zien! Kletst je de oren van de kop! Is laatst weer ziek geweest, kuurtje nr. 3 dit jaar maar goed... Het gaat nu weer stukken beter met hem.
sttttt er rustig hier. Kom er zelf ook niet vaak op eigenlijk. Maar hier gaat alles goed Merel klets er lekker op los ze weeg al weer 13 kilo en is 86 cm bij de cb zelf thuis gedaan was ze toch wat langer maar ach wat maak het uit.
hey hier woog ziva vorige week 10,5 kilo en was 81 cm morgen naar de kinderarts met alle kids en smiddags moet Mitchell naar het audiologisch centrum voor een speciale gehoortest. verder gaat het op zich zijn gangetje
zware kindjes hoor haha, of de mijne is gewoon licht met haar 7650 gram en 74 cm hihih alles een beetje rustig Carulli?
Caruli.. Ziva doet het ook lekker netjes hoor. Maar succes vandaag druk dagje zo te horen.. Gaat het allemaal een beetje denk aan je. Joyce hihihi lekker een fijn kindje en terwijl ze heerlijk kan eten. Zag het filmpje met de loopkar geweldig Merel heeft die ook maar dan in woezel en pip echt een handige loopkar
hoi, ja hier gaat het redelijk.. hoop gemiep met hem maar goed hij zal nooit makkelijk ergens in toegeven of mee gaan.\ gisteren naar de kinderarts geweest met alle kids. Casey: migraine, maar in de gaten houden en als het meer word weer terug komen. Mitch: nieuwe poepmedicatie gekregen en de arts wil nieuw medicatie voor het slapen gaan proberen. eerst de oude afbouwen. bij de dietiste was het op zich ook goed, hij krijgt nu vitaminedruppels en drinkvoeding wachten we even mee totdat hij 20 kilo weegt. Ziva: bloed geprikt om te kijken of ze lactoseintolerantie heeft. aangezien ze nog steeds reageerd op melk. over 2 weken telefonisch de uitslag daarvan. gistermiddag nog met mitch naar het audiologisch centrum geweest en de gehoortest was zoals verwacht goed, dus daar zijn we ook weer vanaf
Zo meid wel ff een pittig dagje achter de rug. Lullig hoor meid dat hij niet mee werkt zo heb je alleen maar meer spanning. Mooi dat de gehoor test goed was heb je die ook weer gehad. Nu wachten op de uitslagen spannend weer