@choco ik hoop dat het nu wat beter gaat.. lukas heeft hier ook veel buikpijntjes.. en idd fietsen vind ie heerlijk... hij ligt trouwens zowiezo lekker op het aankleedkussen
Hmmz..als ik de laatste pagina;s op dit topic kijk zijn het dezelfde meiden als in andere 2012 janu topic...hihi, waarom komen we niet allemaal samen? Er zijn zoveel meiden af gevallen...misschien word het dan weer drukker in beide topics? Kunnen we met elkaar praten gewoon! was maar een idee wat ik dacht toen ik dit topic voorbij zag komen....hoeft niet natuurlijk!
Suze: bedankt voor de tips! Die ga ik zeker toepassen. Zeis gisterenavond na m'n bericht tot we naar bed zijn gegaan best rustig geweest omdat ze de hele (!) tijd aan m'n borst heeft gezeten. Vannacht was ze ook wat onrustig en na de voeding heeft ze weer ontzettend moeten spugen. Dit keer was er niet zuur, ze hoefde ook niet te huilen. Ze had alleen de hik, was onrustig en heeft een paar spuugdoekjes helemaal nat gespuugd. Daarna heb ik haar compleet teen m'n gevoel in maar weer aangelegd (was bang dat ze dan weer meer zou moeten spugen) maar dat was gelukkig niet het geval. Ze ligt nu aangekoppeld te chillen. Nou ja, ik word liever als speen gebruikt dan dat ze zo onrustig is... ze moet zometeen wel in bad want haar oren zitten onder de opgedroogde melk Hoe gaat het met Devon? Moi: gebruiken jullie ook infacol oid tegen de krampjes? Antares: ik vond het eerder zoooo druk in dat andere topic. Kon het gewoon niet bijhouden. Is dat minder geworden nu?
@choco, oh wat vervelend dat ze zo spuugt en onrustig is... hopelijk gaat het vandaag een stuk beter met jullie meisje!! hier een bagger nacht! hij heeft zo goed als de hele nacht gehuild, erg veel scheetjes die hem dwars zaten, hij voelde vanmorgen ook wat warm(al een paar dagen eigenlijk) nu maar even getempt en had ie 37.9 dus maar een in de gaten houden, hij ligt u net op bed,maar ben bang dat ie niet gaat slapen! @antares, in de andere klets ik ook mee,maar weet niet hoe de andere meiden er over denken m helemaal "over te stappen" hoe gaat het met de rest??
Jeetje het gaat wel lekker he, met veel van onze beebjes Hoop echt dat ze allemaal gauw wat beter in t velletje komen, goed kunnen poepen, niet meer spugen en vooral minder/geen krampjes meer hebben! Knuffel voor iedereen die het nodig heeft... Hier is het sowieso elke 1e helft van de nacht raak... en de ene dag verder ook onrustiger als de andere. Ze maakt sowieso maar weinig uurtjes slaap op een dag. Ben vaak erg benieuwd hoe het over een aantal weken gaat... Hopelijk wat meer uurtjes slaap 's nachts in elk geval hihi @Moi; sterkte met je vader meid Weet helaas uit ervaring (wel al 12 jaar geleden nu) dat dat niet makkelijk is/zal zijn. Hopelijk hebben jullie nog veel mooie momenten samen! @Suze; o jee verhoging, hopelijk is het inmiddels wat gezakt.. Vind dat altijd zo zielig bij beebjes, omdat je eigenlijk niks tegen koorts kan/mag geven... En toch ook altijd een beetje spannend. @andere topic; heb ik eigenlijk nog amper in gekeken hihi. Inderdaad omdat het daar altijd zo druk is/ of was Kan dat zeker nu niet meer bijbenen
Hoi meiden. Hier is het net even rustig... Pff word er echt af en toe gek van. Maar goed, ff doorbijten. Dikke knuffel voor alle meiden en beebjes! Ps: ik kan het andere topic niet bijhouden...
het is hier de hele dag al krampen.... temp was gelukkig weer 37.4, dan was het mss omdat ie zo heeft gehuld en dus warm is geweest? hij huilt nu nog,maar is nu beneden en niet bij ons in bed... @kellox, ik kan zoals het nu gaat eigenlijk niet wachten tot we een maand of 2 verder zijn...
en een dikke knuffel terug natuurlijk he voor jou en ziva!! hoe gaat het met de andere kids dan? op dit soort dagen voel ik me zo schuldig naar hun toe, ben alleen maar in de weer met die kleine..:x
Ja hier dito. Wil ook graag met Mitch spelen en doen maar er komt zo maar weinig van.. Arm ventje, en tja Casey ook niet. Die moet oppas spelen als ik moet koken.. Hun zijn nu de dupe.. Hopelijk gaat het snel beter en komt er weer wat meer rust in huis. Mitch word ook onrustig van het gegil van Ziva.. Hoe gaat het met jou andere kids? Hoe gaan die ermee om? Worden ze bij jou ook lastiger als Devon aan het huilen is? Hier vraagt Mitch dan meer aandacht enzo.. Moeilijk he
@curali, ja heel lastig idd, dinand en danique reageren er wel op, danique gaat vooral zelf aandacht vragen idd en dinand wordt er heel verdrietig van... ik hoop ook dat er snel wat meer rust komt in huis....ik moet zeggen dat het me best tegenvalt op het moment, ik dacht dat ik dat wel 'even' zou doen...
Ja heel herkenbaar. Ps met flesspeen zantac geven werkt hier niet, nu mag ik het mengen met ranja en dat lukte vanmorgen wel.. Ze zal het toch binnen moeten krijgen he Ik vind het op die momenten idd ook tegen vallen, we moeten gewoon een lange adem hebben denk ik. Maar ooit komt het goed
he meiden.. vanaf maandag is het hier 'gast-loos' heerlijk! geen mensen die heel de dag om je heen hangen etc.. is sinds de geboorte van Lukas wel geweest.. en 5 maart gaan we lekker dicht tot 30 maart! dan gaan we op 7 maart op vakantie, naar nederland.. de eerste keer vliegen
@moi, oh lekker meid!! lekker van genieten! @curali,hoe gaat het nu met je meisje? ik ben nu oppassen bij mijn schoonzusje,maar hoorde van mijn vriend dat devon nog steeds zo"n pijn heeft... @choco,hoe gaat het met jouw meisje? hopelijk wat beter!
Lekker Moi! Dat wordt genieten geblazen! Waar gaan jullie in NL bivakkeren? Wel spannend, 1e keer vliegen... Vandaag is Jill redelijk rustig gebleven, maar ik heb inmiddels al afgeleerd om dan meteen HOERA te denken haha Des te erger zijn de nachten meestal... Vandaag lekker ff gewandeld met z'n 4-tjes buiten. Heerlijk in t zonnetje.. laat die lente straks maar komen Morgen ook weer en dan ergens pannenkoeken eten hihi. Nou ladies, ik duim voor een rustige avond/nacht met tevreden beebjes! Kan me voorstellen dat jullie er flink doorheen zitten zo nu en dan... Vooral als alle kids tegelijk zo onrustig zijn. Vind het zelf ook altijd lastig als ik alleen ben en ze zijn tegelijk aan t klooien...óf idd dat ik het soms zo zielig voor Dano vind wanneer de aandacht ff niet verdeeld kan worden... Hou me idd dan voor dat het tijdelijk is en ik probeer ook echt de momenten te benutten wanneer er wél tijd is!
Pffff... Quinn is alweer behoorlijk onrustig. Ze was vanmiddag bij het wandelen nog lekker aan het slapen. Maar vanavond is het weer raak. Als ze niet aan de borst ligt huilt ze. *zucht* Eigenlijk is ze alleen te troosten aan de borst. Als zo'n dagen er niet voor zorgen dat ze veel aankomt weet ik het ook niet meer...
Jeehhh gaat wel goed bij ons met de beebjes he... @choco,hopelijk gaat je meisje zo lekker slapen!! @curali, ik las al op fb dat het bij jou ook de hele dag raak was he... hopelijk wel een goede nacht,even bijtanken... @kellox, ja ik probeer me ook voor te houden dat het op een gegeven moment beter zal gaan,maar als je dr zo middenin zit is dat niet makkelijk he?! maar idd als de boel rustig is, even tijd met de andere maken. ik smste net met mijn vriend en meneer is gewoon nog steeds niet rustig...is al vanaf gisteravond 11 uur aan de gang... ik hoop dat hij zo rustig is als ik thuis kom...want ik ben helemaal gebroken..