Eind januari 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Caruli, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @kellox, veel plezier morgen, lekker dit weer he:)

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Kellox: veel plezier morgen ;)

Suze: ach nee toch... Hopelijk is hij weer wat rustiger. Hij kan zijn rust ook wel gebruiken..
    En jij ook!
    Hoe is het bij je schoonzus geweest?

Ziva ligt nu in de reiswieg te mokken... Steeds gooit ze de tut eruit.
    Ga ze zo maar weer pakken, dan valt ze uiteindelijk wel weer in slaap..

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Choco: jee jou meissie dus ook nog zo onrustig... Nou idd als ze zo vaak aan de borst hangt, maar drinkt ze dan ook echt of is het meer troost sabbelen?

4. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    he hoe is de nacht gegaan bij jullie??

hier had meneer om half 12 laatste flesje.. dus zou zo half 4 weer komen... om 2 uur jengel, jengel, huil, huil, krijs, krijs.... Persen, persen, huilen, etc... Heb hem op het aankleedkussen gelegd.. geprobeerd om te stimuleren door ff mijn vinger er langs te doen.. niks.. uiteindelijk klein stukje van thermometer erin, en hoppa.. het was daarna raak.. zo erg dat hij een keer met een mega kracht zelfs op het vloedkleed poepte.... :)

het vreemde is, het eerste beetje krijgt hij er niet uit.. maar is dus niet hard.. gewoon hele zachte poep...

5. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen!

@moi, wat raar dat hij dan toch wel gewoon dun poept...kan hij geen verstopping ergens in de darm hebben,waardoor wel het dunne erlangs komt? arm menneke!

@curali, bij mijn schoonzusje was het lekker rustig:D toen ik thuis kwam lag devon lekker te slapen gelukkig!
    hoe is het met ziva gegaan?

@choco, troost je dr dan aan de meest lege borst of dat niet?

hier wel een goede nacht gehad, ik had m om half 12 een fles gegeven,toen kwam hij om kw over 3 en weer half 8,na de fles van kw over 3 lag hij wel een poosje te mopperen maar niet echt huilen, hij is ook wel zelf weer in slaap gevallen.

gaan jullie nog wat doen vandaag?

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier heeft Ziva grootste gedeelte van de nacht weer bij mij gelegen.. Dan slaapt ze wel.
    Vandaag komen oom en tante van mijn man nog op kraamvisite.
    Die komen uit Limburg en waren toch al hier in de buurt.
    Verder geen plannen.

Jullie?

7. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @curali, wel fijn dat ze dan wel slaapt, zelf slaap je dan natuurlijk niet goed,maar als ze in dr bedje of wagenbak alleen maar ligt te huilen slaap je helemaal niet...

hier zou er ook visite komen 2 zussen van mijn vader,maar heb ze afgebeld en gezegd dat ik ziek ben...:) ik heb er nu niet zoveel zin in eigenlijk...nu komen ze volgende week.
    ik hoop dat het vanmiddag droog is dan loop ik even met de kids naar de kinderboerderij.
    vriend moest werken en dinand is met hem mee.

8. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat hebben we toch een onrustige baby's! :(
    En ik heb dan alleen nog maar een onrustige baby, jullie hebben nog andere kids die ook aandacht en structuur in de dag nodig hebben. Wij voeren hier een beetje een chaotisch huishouden. Ik merk aan mezelf dat ik ook het meest op m'n gemak zijn als we lekker met z'n drietjes thuis zijn. Bezoek heeft toch allemaal wen mening en advies en eerlijk gezegd interesseert hun mening me niet zo. :)
    Ik durf Quinn nou ook niet bij m'n ouders of zus achter te laten als ze zo onrustig is. Mijn moeder vind dat voeden op verzoek prima zolang ik het doe maar die gelooft duidelijk niet in het voeden op verzoek met gekolfde melk. En ik wil ze ook niet "opzadelen" met een onrustige baby. Het lijkt wel of het steeds erger wordt met haar onrust... 's ochtends en 's nachts gaan meestal wel en dan slaapt ze ook wel, maar 's middags en 's avonds is er vaak geen land met haar te bezeilen... :(

Moi: wat raar dat je mannetje zo'n moeite heeft als het toch niet zo vast is. Hopelijk gaat het snel beter! En wat lekker om je huis weer voor jezelf te hebben!

Caruli: ik kan me goed voorstellen dat je er af en toe wanhopig van wordt!! Ik herken ook het slapen bij je goed. Hier slaapt ze 's nachts ook alleen maar bij ons (mij).
    Volgens mij drinkt Quinn inderdaad zo ongeveer de hele tijd, maar ik laat haar nu ook gewoon sabbelen als ze dat wil. Als ze maar rustig is en blijft.

Suze: ik denk ook wel eens dat het fijn zou zijn als we maar vast een paar maanden verder zouden zijn. Maar dan voel ik me ook weer schuldig, dit is toch ook een mooie tijd... En daar zou k van moeten genieten.
    Ik wissel eigenlijk gewoon de borsten af die Quinn krijgt. Soms wordt ze ook super onrustig aan de borst en ik moet bekennen dat ik geen idee heb of het komt omdat er te snel te veel uit komt of nou net te weinig, maar ze wordt dan vaak weer rustig als ik haar "omwissel" dus dat doe ik dan maar. Haha... Ik ben echt een leek!

Kellox: hoe gaat het met jouw meissie? Heeft ze jullie een beetje laten slapen? Veel plezier bij het pannenkoekenhuis!

9. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hoi meiden!

@Moi; idd gek dat het wel gewoon zacht is. Lijkt idd wel of er ergens toch een 'obstructie' zit waar het langs moet... Sterkte meis, hopelijk lukt het gauw beter. Arm mannetje

@Choco; blegh ik heb ook altijd een hekel aan die 'goedbedoelde adviezen', of mensen die hun eigen plannen erop natrekken haha. durf Jill ook nog niet achter te laten bij anderen:) Bij mijn moeder ben ik bijv. bang dat er dan toch in de buurt gerookt wordt :) Over een paar weekjes zal ik er toch echt aan moeten geloven op vrijdagen ;) Andere 3 dagen is ze op kdv. Maar daar roken ze vast niet hihi...

@Suze; groot gelijk hoor dat je af hebt gezegd:p Heb ook wel eens een x mezelf een rustdag bezorgd door te zeggen dat die dag overvol was al!:p hihi Ik kan ook altijd zo slecht nee zeggen hihi... Doe maar lekker rustig aan vandaag.

@Caruli; succes met de visite! Hopelijk 'leuke' visite. Hihi
    Hebben jullie dat ook dat je tegen sommige juist op ziet en t als verplichte nummertjes ervaart? :p

Jill heeft vannacht weer d'r gebruikelijke huiluurtjes gehad van ong 12 tot 2.30. MAar sindsdien slaapt ze eigenlijk veel vandaag...

Verder zijn hier de plannen voor vandaag gewijzigd ;)
    Manlief ligt nu met koorts op de bank dus heb nu 3 kids te verzorgen:p Geen pannenkoeken vandaag dus :)
    Denk dat ik zo ff met Dano de hort op ga, ze slapen nu namelijk allebei ff... Misschien ook ff naar kinderboerderij of iets...

10. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Even snel een reactie kom morgenmiddag wat langer reageren hoop ik.

Hier gisteren een onwijs leuk kraamcadeua gehad nog.
    Een verzilverd bestek setje met de naam, geboortedatum, tijd en gewicht erin gegraveerd.

9maandenbeurs is niks geworden, het was te gezellig bij mijn nicht op kraambezoek, grappig met zijn tweeen voeden.
    Zo ander huiltje en kind leuk om te vergelijken.

11. Lt20

Lt20 Niet meer actief

He meiden hoe gaat het met jullie? Ben jullie niet vergeten hoor maar heb het giga druk. De hele dag race ik van thuis naar het zkh en andersom.

Met Nick gaat het nog niet echt lekker, huilt +- 8 uur per dag. Sinds gisteren over op de nutramigen ivm verdenking kma, daarnaast heeft hij ook reflux waar hij medicatie voor krijgt. Komende week blijft hij zowiezo nog in het zkh.

Nou en voor ik het weet mag ik weer gaan werken :(... Heb nog geen 1 dag kunnen genieten van een vrolijk kindje.. Best moeilijk om je dat te realiseren.

12. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @Supi; haha lachen dat jullie niet verder dan 'de bank' zijn gekomen. Hihi heb dat soort dingen zelf ook wel es omdat ik ook zo'n kletskous ben :D
    Leuk dat je het naar je zin hebt gehad. Mooi kraamcadeau ook!

@Lt20; Als eerste een héle dikke knuffel meis. En tuurlijk ben je hier even wat minder, niemand die je dat kwalijk zal nemen hoor ;)
    Idd erg klote dat je kraamtijd op deze manier geen roze wolk is :(
    En de tijd vliegt echt voorbij idd, zit ook al tegen t einde v.d. verloftijd aan te hikken voor mn gevoel..
    nogmaals een hele dikke knuffel en ik duim dat kleine Nick gauw wat gaat opknappen zodat je alsnog van een vrolijk menneke kan gaan genieten!
    xxx

13. prinses029

21 jun 2011
    62
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames!

Aller eerst allemaal super gefeliciteerd met jullie wereldwonders!
    Wij hebben de afgelopen 2 maanden en nog steeds in een roes geleefd, na weer een drama bevalling toch een spoedkeizersnee..
    Onder algehele narcose want tuurlijk voel ik het mesje weer!
    Hayden is gelijk opgenomen op de afdeling neonnatologie ze was mega geel van de antistoffen! Aprescore was wel een 10...
    ik heb hayden pas 2 u na de bevalling even mogen aaien, pas 30 december heb ik me meisje even vastgehouden, in totaal heeft ze 4 dagen slecht in leiden gelegen, toen mochten we naar amsterdam volgend ziekenhuis, na 1 dag lag ze eindelijk bij mij! Helaas volgende dag weer onder de lampen en dag 10 eindelijk samen naar huis! 3 weken volledig bv gehad toen door alle stress terug gelopen!
    Elke maandag moet hayden prikken, is de hb lager dan 5 moet ze een bloedstransfusie.. Mijn antistoffen breken haar rode bloedlichaampjes af dit kan tot 3mnd
    Helaas heeft Hayden al tot 2x een bloedstransfusie gehad...
    Hayden is met 2765 gr en 44 cm geboren en is nu denk ik 52 cm en 4 kilo..
    Morgen prikken en donderdag bij het cb de prikjes!

Ik ga alles even rustig doorlezen!
    Sorry dat ik zolang niets heb laten horen!

Hayden is trouwens erg makkelijk huilt alleen met honger slaapt zo goed als door! Heeft al veeel haartjes dus ik leef me uit met staartjes en speldjes!

Liefs en een dikke kus

14. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    hi meiden,

@lt, snap dat je hier niet (veel) bent meis, heel veel sterkte met je mannetje, ik hoop dat de melk en medicijnen snel aanslaan, zodat jullie kunnen gaan genieten! dikke knuffel meid!

@choco, ach meissie toch...:( moeilijk he! ik heb nu ook niet zoveel zin in visite hoor, vooral visite die ik normaal ook niet zie, mijn schoonzusje en zusje zijn vandaag wel geweest, dat vind ik dan wel gezelli! die zullen ook nooit met goed bedoelde adviezen komen etc!
    maar devon ergens laten doe ik ook niet,ze hebben het allemaal al aangeboden zodat ik even wat tijd voor mijzlef heb, maar ik laat geen onrustige baby ergens...ik wil hem dan ook wel graag zelf troosten etc.
    ik ben wel nu naar mijn vader geweest,maar dan is mijn vriend gewoon bij de kids, dat vind ik niet erg.

@princess,zo dat is ook allemaal niet niks he...fijn dat het een tevreden meisje is, lekker genieten!!

@kellox, dus jij hebt nu 3 kids..;) fijn dat de kleine meid lekker heeft geslapen vandaag! beterschap voor je man!

@curali, hoe gaat het met je meisje?

@supi, leuk om die verschillen te zien he , tussen danique en de dochter van mijn zus zit maar 10 dagen, dus dat was/is ook heel leuk!

hier vanmiddag toch even lekker eruit gelopen, devon was wat onrustig, dus we zijn naar de kinderboerderij geweest en dan slaapt meneertje wel prinsheerlijk he;)

nou meiden allemaal welterusten en hopelijk een goede nacht;)

15. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Goedemorgen meiden ;)

Lt: denk maar even aan jezelf en je kids meid, wij lopen niet weg.
    Dikke knuffel.

Princess: heftige tijd geweest zeg, ook voor jou een dikke knuffel.

Supi: leuk kado zeg van dat bestek! Ik heb het een keer gehad met de geboorte van Casey maar dan alleen haar naam erop.

Suze: hoe gaat het nu met Devon?

Ik weet niet wat ik moet doen... Ze heeft sinds vrijdag 8 ml lactulose maar heeft niet meer gepoept. Man denkt dat het op is, maar ze blijft eten dus lijkt me ook dat ze moet poepen toch? Ze zeiden vrijdag het weekend afwachten en anders vandaag weer bellen...
    Moet ik bellen of idd zijn de darmen leeg en even afwachten?
    Ze heeft wel heel veel last van krampen.. Maar dat kan ook komen door de lactulose..
    Pff ik weet het af en toe niet meer hoor..

16. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @curali, ik zou bellen meid!
    ik heb ook weer gebeld...:( wordt straks terug gebeld...ik weet het ook niet meer, hij blijft krijsen en stikt regelmatig zowat in zijn eigen oprispingen...
    ook heeft ie weer verhoging...
    knuffel!

17. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    he meiden,

omdat onze lukas erg onrustig is, en via de keizersnee is gekomen heb ik een osteopaat gebeld.. donderdag kan ik voorbij komen! hij huilt redelijk wat, en dan die problemen met poepen nu.. tis gewoon zielig...

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    ik zou bellen!!

ik heb vannacht ook lukas weer 'geholpen' met poepen.. elke nacht zo rond 5 uur heeft hij heftige buikpijn, perst en perst, maar niks.. probeer het met mijn vinger te stimuleren maar dat lukt niet, dus een klein stukje de thermometer erin, heel minimaal en hoppa...

hij heeft een gekke dag en nacht gehad gisteren en vandaag...

heel de dag om de 4 uur.. 7 - 11- 15 - en toen om 1830 - 2130 - 0230 - 0630 en nu net ineens om een uur of half 10 al!!

ik weet soms ook ff niet wat ik moet doen... pfff

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Suze: jij ook gebeld... Ben benieuwd wat ze zeggen.
    Hier ook gebeld, arts niet aanwezig dus word hopelijk snel gebeld door een ass

20. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoelang heeft Ziva nu al niet uit zichzelf gepoept?????

Deel Deze Pagina