Eind januari 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Caruli, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @curali, ok ik snap hem;)
    devon krijgt vanaf de 2e dag de voeding al ingedikt omdat hij meteen zich al verslikte en kokhalste tijdens de voedingen, dus daar kunnen we nu niets meer aan doen, ik wordt daar wel wat onzeker van als hij zo gilt en ontroostbaar is....:) had eigenlijk gedacht dat,dat nu bij de 4e wel wat minder zou zijn, maar niet dus...

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja sneu is dat he, zelf wil je ook graag een kind dat niks mankeerd en blij en tevreden is.
    Helaas hebben we het zelf niet voor het kiezen he.
    Hoelaat moet je bij de ha zijn?

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ps: zijn de kids alweer naar school?

4. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @curali, ja ze zijn weer naar school, dinand heeft een halve dag en demi een hele dag.
    ik moet om half 4 bij de ha zijn, ja precies, ik heb nog nooit een tevreden baby gehad, ze hadden allemaal wel wat en huilde veel de eerste maanden, dus had het nu zo gehoopt..stom he..:)
    was casey bij jouw wel een tevreden baby?

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik herken het meid.

Casey was ook heel onrustig, achteraf toen ze bij Mitch erachter kwamen dat hij kma had dachten ze dat Casey het misschien ook heeft gehad.
    Alleen toen die tijd is ze er niet op gecontroleerd..
    Mitch heeft de eerste 3 mnd alleen maar gekrijst, totdat ik hem uit pure wanhoop bij de ka achter wilde laten.
    Had al gegoogled en zei tegen de ka kan hij geen kma hebben? En toen kregen we nutramigen en medicatie voor de reflux en 3 dgn later hadden we een heel ander kind! Artsen willen te vaak te lang wachten..

6. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb zo'n hekel aan verspilling! Werd net wakker van m'n ochtend dutje met twee lekkende borsten... Gelukkig heeft m'n meisje meestal nog wel dorst na de eerste ronde ;)

Verder heb ik vanmiddag een afspraak bij de ha voor mezelf. Eb eerder in de week in m'n slaap heb ik m'n kuitspier verrekt ofzo en deze doet nog steeds zo ontzettend veel pijn. Kan m'n been niet strekken en als ik aan de commode sta kan ik wel huilen van de pijn. :(

Suze: ik denk dat het dimpeltje wel dicht is, heb niet meegekregen dat ze dat gecontroleerd hebben eigenlijk. :)

Caruli: toch raar dat je dat zelf moet aandragen bij de arts. Natuurlijk ken je je eigen kind het beste maar je verwacht toch eerder medische ondersteuning bij een arts?

7. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @choco, dan zal hij best dicht zitten,anders hadden ze dat vast nog verder onderzocht!
    balen van je kuitspier! hopelijk gaat dat snel beter,want dat kan flink zeer doen!

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Choco: auw... Hopelijk kan de ha er wat mee.

Pff nu ligt ziva vanaf vanmorgen te slapen, net ff wakker gemaakt voor de fles, ging er maar half in en nu ligt ze alweer te snurken...
    Deed ze dat zo maar snachts.. Maar nee dan komt ze om de 2.5u en tegen de tijd dat fles op is en ik weer slaap is het weer tijd dat ze wakker word.
    Het is dat Mitch hier rondloppt anders kon ik ff liggen.

9. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suze: dat hoop ik ook dan, maar dat zal vast wel.

Caruli: dat klink zwaar vermoeiend. Doet Mitchell geen middagdutje meer?

10. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    oh dus jij hebt ook geen ; zorgeloze' baby tijden gekend....ik heb danique nadat ze een ademstop kreeg na het zh gebracht,ze was toen 8 weken, ze hebben haar gelijk gehouden, toen kreeg ze daarna medicijnen voor de reflux en andere voeding, wij hadden na ruim 1 week een ander kind...haar slokdarm was al helemaal ontstoken...arm kind!

11. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    nee dat zit wel goed dan!!;)

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Choco: ja Mitch slappt een uur, anderhalf uur in de middag hooguit.
    Maar vaak in dat uurtje word Ziva wakker en zoniet dan moet ik mijn huis doen...
    Ik red het niet eens om alles te doen in huis als voorheen...
    Dus om dan even te rusten gaat me dan niet lukken, als ik weet dat er nog dingen gedaan moeten worden ;)

13. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat schiet dan inderdaad niet erg op.

Ik ben net terug van de huisarts en ik heb zweepslag in m'n kuit. Hij had het nog nooit zo duidelijk gevoeld. Lekker dan. Heb ik weer. En omdat ik borstvoeding geef kan ik het met rust, paracetemol en evt op termijn fysio doen. :(

14. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    ohh meid dat is balen!!! hopelijk gaat het snel beter!

hier bij de ha geweest, ook daar was devon flink aan het gillen en slikken, dus het was voor hem gelukkig ook wel duidelijk! ik heb nu zantac gekregen en nu moet ik volgende week terug om te bespreken hoe het gaat, hopelijk helpt het hem!!

15. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks!

Meiden, heeft er iemand ervaring met reflux en het verkrijgen van deze diagnose? Wij denken dat ons meisje daar last van heeft. Gisteren avond was ze zo sneu :(
    Ze wil continue drinken en heeft na het drinken de hè tijd oprispingen en de hik... Tot ze hysterisch aan het huilen is. En niets helpt met troosten.

16. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier is Ziva ons 2e kindje met reflux.. Echt sneu he hoeveel last ze ervan kunnen hebben.
    Ik weet niet hoe het bij jullie werkt, maar hier doe ik het via de kinderarts.
    Kun je eventueel zantac, nexium, motilium voor krijgen.
    Ik ben op dit moment bezig met andere voeding, maar goed ik geef fles.
    En anders even langs je ha en het na laten kijken.

17. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik neem aan dat je eerst naar de huisarts bent gegaan voor een verwijzing naar de kinderarts?

Helpt andere voeding?

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ja ooit wel, maar nu hebben we al een kinderarts en dan hoef ik geen verwijzing meer. Kan nu de arts van Mitch bellen ;)

Ik ben gisteren begonnen met die andere voeding erbij te mengen, maar nog geen verschil. Kan wel even duren, darmen moeten ook weer wennen aan de neieuwe voeding. En straks helemaal over op de nieuwe voeding en mocht dat niet werken dan ga ik voor haar wel een afspraak maken bij de ka.
    Als het zonder medicatie kan heb ik dat liever, dus vandaar dat ik het eerst zo probeer.

Ps weet niet of Quinn al in haar eigen ledikantje ligt, kun je evt hoofdeinde verhogen, dat verlicht al iets.

19. kly073

kly073 Fanatiek lid

11 jan 2012
    1.139
    682
    113
    Vrouw
    Afdelingsmedewerker jumbo
    Winssen
    hoi meiden! hoe is t hier? allemaal aan t genieten en doen? kom snel weer even bijlezen maar tis zo hectisch allemaal. gelukkig is chevano een super rustige makkelijke baby dus dat scheelt een hele hoop! met mij gaat t ook wel , nog steeds veel pijn maar ach, als dat alles is hihi. vanmorgen wakker geworden met lekkende borsten, en stuwing maar nog geen pijn. chevano drinkt zn flesjes steeds beter leeg dus dat is erg fijn! meiden fijn weekend en tot snel!!

20. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Fijn dat het goed gaat meid.
    De pijn zal met de dag minder worden, tis niet niks bevallen ;)
    Stuwingen vreselijk he, maar goed is maar een paar dagen en dan trekt het alweer weg.

Deel Deze Pagina