Hier heeft Naomi zich vannacht ook weer heerlijk leeggepoept, zo fijn! Caruli, ongelooflijk toch dat ze op vakantie is en er toch een belafspraak gepland is... Ik herken het van mijn moeder met mijn zusje, die maakt dat ook zo vaak mee! Ben benieuwd wanneer de ka belt, zal ook wel pas aan het eind van de dag zijn ben ik bang... Suze, Nutramigen is vaak HET middel als Pepti 2 dagen helpt en daarna niet meer. Weet niet of dat bij Devon zo was? De dochter van mijn beste vriendin heeft kma en een glutenallergie, zij heeft er zelfs door in het zh gelegen. Ze had een verborgen reflux door de allergie en dronk met 10 weken helemaal niet meer. Eerst kreeg ze gewoon jbp door haar voeding, vervolgens Pepti en toen Nutramigen. Dat bleek uiteindelijk DE oplossing! En het mooie is dat het ook nog eens vergoed wordt als blijkt dat je kind kma heeft! En ik maar de hoofdprijs betalen voor die extra care voeding hihi, grapje hoor!!! Ik weet namelijk heel goed dat Nutramigen niet zomaar gegeven wordt.. Even een vraagje, hebben jullie kleintjes ook last van pukkeltjes? Naomi's voorhoofd zit helemaal onder! Het is juist sinds ze de extra care voeding heeft, daarvoor had ze het niet. Volgens het cb is het nog van de hormonen, maar ook nog na een maand? Ze had juist een heel gaaf gezichtje de 1e weken na de bevalling... Vandaar ook dat ik het me afvraag. Oh ik heb trouwens wat foto's van Naomi in mijn album gezet. Als je het leuk vindt kun je me toevoegen als vriend en dan kun je ze bekijken!
@doortje, de eerst week hielp pepti heel goed,daarna kreeg hij weer krampen en moest hij van de ka op de omneo, daar kon hij niet op poepen en dus weer terug naar de pepti, hij kan nu wel weer poepen maar de krampen blijven volop, dus wie weer dat nutrimigen idd dan de oplossing is voor hem, ik hoop het!! mijn zoontje(dinand) kreeg met 6 weken idd ook volop pukkels, waarschijnlijk toen ook nog van de hormonen, het ging ook vanzelf weer weg, de andere hebben het niet gehad of devon moet het ook nog krijgen,maar die is nu 7 weken dus ik verwacht het niet meer. ik zou het wel even in de gaten houden en anders als het lang duurt of je denkt dat ze jeuk heeft even langs de ha gaan. fijn dat ze weer leeg gepoept is
Suze: dus bij jou stopte het poepen ook door de omneo? Wat fijn dat jij pepti wel vergoed krijgt Ik lees hier vaak juist van niet. Tik tik tik de klok tikt maar door haha
Wat raar dat het poepen stopt door de omneo/ extra care... Zou toch juist beter moeten gaan? Hier doet de theelepel olijfolie die ik nu door elke voeding doe (thnx Caruli) wonderen! Gisteren was ze al een stuk rustiger, zo fijn... Nu hopen dat het zo blijft want steeds als ik denk dat het beter gaat, gaat het weer slechter! Suze, super dat jij de Pepti vergoed krijgt! Ligt er denk aan waar je verzekerd bent of niet?
@curali, nee op de omneo kon hij helemaal niet, danique kon toen de tijd ook niet poepen op de omneo,mmaar dinand weer wel heel goed(moest later alsnog na de pepti) dus ik dacht het is wel het proberen waard... de ka wilde ook geen machtiging geven voor de pepti pas na 3 maanden,maar ik heb de dietiste van danique gebeld en die mailde m zo door
@doortje, dat weet ik niet, ik ben bij de menzis, je moet wel een machtiging hebben van een arts of dietiste, ik heb altijd nog de voeding vergoed gehad van de kids, hebben helaas allemaal kma gehad...na een jaar was dat over maar kregen ze allemaal exceem..
Maf he dat ze nu juist stopt met poepen zelfs met medicatie. Terwijl die omneo juist tegen de krampen moet zijn en voor betere ontlasting?? Nou hier dus niet. Ooohh ik moet me inhouden om niet te bellen erg ben ik he
als ze tot 3 uur kunnen bellen en nu nog niet hebben gebeld zou ik ook zelf bellen hoor, nog 1 kwartiertje wachten...
@doortje, ik wou je als vriend aanmelden,maar weet niet hoe dat moet... ik dacht kan ik even je meisje bewonderen hier wordt er eentje wakker...tot later! ik ben erg benieuwd curali wat de ka zegt! en anders jij natuurlijk wel...
Oh ik krijg nu echt een punthoofd van artsen!! Bel ik net zelf en das maar goed ook. Er was niks doorgegeven door de arts ban maandag dat onze arts moest bellen. Dat is normaal ook niet de bedoeling zei ze. Pfff nu gaat ze onze arts proberen te pakken te krijgen en overleggen of ze mij alsnog even wil bellen ja of nee. Ppff ik krijg er echt wat van. Moest ik hier nou de hele dag voor thuis zitten met de kids? Grrr
************************************************** *** Januari 2012 mama's lijst 12-12-2011: Sofia dochter MamaT 20-12-2011: Elyano zoon Nadesy 29-12-2011: Hayden dochter Princess 02-01-2012: Ties zoon Kaloo 06-01-2012: Ziva dochter Caruli 10-01-2012: Keano zoon Engeltje1 11-01-2012: Devon zoon Suze 12-01-2012: Jack zoon Supi 14-01-2012: Nick zoon Lt20 17-01-2012: Quinn dochter Chocochick 22-01-2012: Rosan dochter Bianca87 24-01-2012: Femke dochter Jannie1980 24-01-2012: Jill dochter Kellox 25-01-2012: Naomi dochter Doortje25 26-01-2012: Lucas zoon Jodi1981 30-01-2012: Alyssa dochter P1982 30-01-2012: Tim zoon Roosje01 01-02-2012: Chevano zoon Kly073 CB, KA, HA bezoekjes enzo: 01-03-2012: Ziva controle cb + 1e inenting 09-03-2012: Ziva cranioteam SKZ 16-03-2012: Devon controle cb+enting 19-03-2012: Nick controle cb 19-03-2012: Jack controle cb + 1e inenting 20-03-2012: Quinn controle cb 21-03-2012: Rosan controle cb + 1e inenting 05-04-2012: Ziva & Mitch controle cb Weer aan het werk/ einde verlof: 02-04-2012: Chocochick 05-04-2012: Kellox 18-04-2012: Suze ************************************************** *** Ff de lijst omhoog halen, hij stond al ver weg..
Wat een ramp Caruli dat ze beloven te bellen en dat je maar niet gebeld word. Hopelijk beld je eigen arts toch nog even terug! Heel veel succes morgen bij het cb trouwens, de eerste inenting van kleine Ziva. Het schijnt zo te zijn dat ze na de eerste inenting veel slapen en pas bij de tweede wat last te hebben. Ik ben erg benieuwd hoe Ziva het gaat oppakken. Gisteravond had Jack best last van krampjes, gelukkig ging dat na het badderen over en viel hij na het eten heerlijk in slaap. Zelf begin ik wat grieperig te worden, ik heb last van mijn keel en het gevoel dat er watten in mijn hoofd zitten. Vanmorgen dacht hij, ik vind badderen zo leuk laat ik me maar tot mijn oksels onder poepen dan mag ik vast weer in bad. Hij heeft heel erg genoten ervan hahaha. @doortje ik heb toestemming gevraagd om je als vriend toe te voegen, ben wel benieuwd naar Naomi @Suze Wel fijn dat je de voeding vergoed krijg anders kost dat ook nog klauwen vol met geld. Hopelijk gaat het snel beter en komt je hele gezinnetje weer in een ritme. @Kellox Al voor het eerst wezen sporten? oh ja, maandag een email gehad van mijn werk, ik hoor uiterlijk morgen welke dagen ik eventueel zou kunnen werken i.v.m. regelen kinderopvang. Ik zou officieel 2 april weer moeten werken. Beetje laat he? Ik weet dat de maandag, dinsdag en woensdag al vol zitten op de opvang van mijn keuze en wie weet de andere dagen nu ook wel. Blijft er weinig over en zal ik misschien toch naar een opvang moeten gaan die mijn voorkeur niet heeft:x.
Supi: haha dan vond hij badderen idd wel lekker. Wel fijn dat hij goed poept meid. Hopelijk lukt het nog met de kinderopvang.. Zou jammer zijn als je een andere moet nemen die je eigenlijk niet wilt. Heb je weer zin om te gaan werken?
Nee eigenlijk helemaal niet, zeker niet omdat mijn werk zo loopt te klieren en dat al vanaf dat ik zwanger was. Ze willen me gewoon kwijt heb ik het idee, maar maak dat maar eens hard. Voor de rest wel aan het genieten hoor, maar het zet wel een domper op de vreugde. Als ik zelf ontslag wil nemen zou ik dat ook officieel voor morgen moeten doen, of alle vakantie dagen opnemen en dan hopen dat ik geen dag meer hoef te werken of er op toe te leggen, dus ik kan eigenlijk geen kant op doordat mijn werk zo laat reageert. Zo even mijn avatar aangepast
@curali, oh wat balen zeg!!!:x zit je dan te wachten....hopelijk belt de arts nog wel even op!! @supi, wat fijn dat het allemaal zo lekker loopt! vervelend van het werk he, ik zou ook niet veel zin meer hebben!! fijn dat hij het badderen wel fijn vond, dan was hij iig van de krampjes af!!
Ik denk dat ze niet meer belt... Fijn dat dan de ass even laat weten dat de arts niet belt ofzo.. Ik kan hier echt zo kwaad om worden! Wat moet ik dan? Moet toch antwoord hebben, moet iets met Ziva toch?
Gewoon nog een keer bellen Caruli, je zit tenslotten al de hele dag te wachten en je wilt toch een antwoord hebben. Gewoon uitleggen dat de maat vol is. (makkelijker gezegd dan gedaan). Nu kan je je arts misschien nog te pakken krijgen straks niet meer.