Zo ontzettend sneu meid Dikke knuffel. Hopelijk komt ze nu een beetje bij, en slaapt ze als een roosje. Arme Ziva...
Mag je die klysma zomaar geven? Wist niet dat je die ook voor baby's had! Kellox, als je gewend bent zoveel te sporten dan zal het inderdaad geen kwaad kunnen. Ik sportte ook altijd veel, maar toen we met de behandeling begonnen (ICSI) ben ik gestopt en heb ik heel de zwangerschap ook niet meer durven sporten uit angst dat het dan mis zou gaan... Nu ga ik het over een tijdje weer voorzichtig oppakken, maar nu nog even niet haha! Word al moe als ik eraan denk hihi!
Ik heb vrijdag gebeld of het mocht, ik heb ze nog in huis. Ze waren eigenlijk voor Mitchell Maar of het vandaag mocht heb ik niet gevraagd, maar ze bleef maar krijsen.. Meld het vrijdag wel bij de kinderarts, het moet er toch uit he
Ben stiekem wel blij dat ik Casey heb! Die kan af en toe als ze wil Ziva even overnemen. Anders kan ik niet eens koken. Vind het zo sneu om haar daarvoor te moeten gebruiken Maar soms kan ik toch niet anders??
he verdikkeme caruli, ik zou als ik jou was echt stoppen met Omneo! Lukas had die ook en kon ook niet poepen!!!! ik zou echt eens nagaan of er een pre-voeding is in nederland!!!! ik heb zo met je te doen meissie...
@curali,ach gos meid toch...echt heel sneu! Ik zou ook even goed met de ka overleggen! Demi neemt devon ook vaak over hoor als ik moet koken etc. Gelukkig vind ze het niet erg,het is meer mijn eigen gevoel. Casey doet het ook vast graag!! Knuffel!
Ja ik kan ze wel volstoppen met medicatie maar als het de voeding is schiet het ook niet op he.. Hoop dat de kinderarts mee wil werken.. Ik heb nog wel een pak nutrilon standaard staan.. Maar wil ook niet op eigen houtje steeds veranderen.
@curali, ik zou ook eerst wel even overleggen, deed ze het verder op de standaard wel goed? kon ze iig wat beter poepen he? de ka zal toch wel meewerken? zij kan wel zweren bij omneo,maar als het bij jou kindje niet werkt,werkt het niet...
Ze heeft de eerste maand standaard gekregen, maar omdat ze krampen had en spuugde zei het cb geef dan maar omneo. Dat werkt voor beide.. Nou hier dus niet. Morgen moet ik naar het cb, maar vrijdag naar de kinderarts dus zal weinig zin hebben als ik het aankaart bij het cb.. Die verwijzen het dan toch weer naar de ka.
Moi: nee alleen een ass arts is er in huis via de kinderafdeling. Maar die doen niks en zullen dan toch zeggen wacht maar tot vrijdag... Ze mengen zich liever niet te veel.
nee idd met het cb nu overleggen zal niet veel uithalen nu... maar ik denk dat het even afwachten is of dat ze wilt dat je terug gaat naar de standaard of toch iets van pepti moet gaan geven? vaak gaat kma toch wel met reflux samen(hoeft natuurlijk niet)en omdat mitch het ook heeft gehad,maakt het de kans toch wel wat groter.
Oh jee Caruli dat meen je niet! Arm meisje en arme jij!! Dat schiet toch niet op! En vrijdag is nog heel ver weg als je een krijsende baby hebt. Heel veel sterkte meissie!!
Ben vrijdag senk ik doof Maar goed morgen drukke dag en hopelijk krijg ik het geregeld met Ziva dr voeding en Mitch. Die moet morgenvroeg naar het revalidatiecentrum, dan wil ik dweilen en Ziva in bad doen. Om half 1 komt Casey uit school eten en Mitchell thuis van het revacentrum. Moet hij eten en eigenlijk naar bed, maar dat gaat morgen niet want ik moet om half 3 Casey weer uit school halen en dan door naar het cb.. Pff zit ik morgen met een chagrijnige Mitch ook nog haha. Eer dat we weer thuis zijn is het half 6 als het niet te lang uitloopt op het cb, dan nog koken enzo. En wilde savonds Mitch nog in bad doen maar dat ligt eraan hoe moe hij is en of ik nog wel zin heb... Mitch slaapt ook niet meer in de kinderwagen dus.. Ergens tijd om bij te komen van het revacentrum krijgt ie morgen niet. Arm ventje
Caruli: dat klinkt als een pittige dag! Suze: ze is nu vanavond weer erg ontrustig. Vanmiddag zijn we de stad in gegaan en toen heeft ze lekker geslapen in de wandelwagen. Nu is het vanaf 7 uur weer raak. Ze huilt alleen niet als ze aan de borst ligt. Is dat normaal? Of moet ik hier ook mee naar de ha? M'n man probeert haar vaak best lang gewoon te troosten maar ik ben al snel van het aanleggen... Dan is ze tenminste stil Hoe gaat het met Devon?