Lt: gaat het nu beter met je ventje? Balen dat hij nog moet blijven. Snap heel goed dat je nog niet wilt gaan werken. Wat goed van Jaimy zeg dat ze begint te praten.. Heel begrijpelijk van jullie meissie dat ze jullie mist. Hopelijk vanaf volgende week weer een compleet gezin thuis.
@lt, wat goed dat jaimy al zo goed begint te praten hoe gaat het nu met je mannetje? gaat het nu beter met de nieuwe voeding? ik kan me voorstellen dat je nog niet wilt werken! je hebt nog geen minuut kunnen genieten.... hopelijk is jullie mannetje maandag weer lekker thuis! @moi, hopelijk heeft het masseren geholpen! @curali, succes met de prikjes...sneu dat ze nog zo krijst... ik heb de ha gebeld omdat ik het even niet meer wist, devon was al vanaf vanmorgen 5 uur aan het krijsen en niet stil te krijgen, zelfs niet tijdens de voedingen... ik moest hem eem zetpil geven en na 20 min is meneer is diepe slaap gevallen, arm mannetje... vanmiddag belt de ka(als het goed is) ik ben benieuwd wat die nu weer verzint...
ja precies...maar ben er bang voor tot nu heeft het allemaal nog weinig zin gehad naar mijn gevoel... ziva inmiddels in slaap gevallen?
Ja gelukkig slaapt ze, is nu wel laat met de fles, maar is niet erg. Komt beter uit met het cb straks Ze had eigenlijk 12uur gemoeten. Maar vaak door het gehuil na de fles valt ze net voor de volgende voeding in slaap.. Soms maar een paar minuten en nu dus langer.. Misschien toch nutramigen?
Zo blijft het steeds weer proberen en puzzelen wat goed werkt bij je kindje he.. Hier is het bij elk kind wat geweest hihi
Ja hier ook... ik had echt gehoopt dat het dit keer eens anders zou lopen...maar goed,niets aan te doen, we doen ons best... het is alweer gedaan, hij heeft wel geteld 50 min geslapen op de zetpil...
Caruli gefeliciteerd met Ziva als baby van de maand! Ps. Hoe zette je die stem link voor haar in je onderschrift? Jack doet deze maand mee voor baby van de maand met zijn aardbeienmuts op.
@Lt Met Jack gaat het prima, wel wat verkouden aan het worden en hierdoor wat slaperiger leek wel gisteravond tijdens het drinken. Daardoor kwam hij om 3 uur vannacht en toen om 8 uur weer, maar de laatste paar dagen gaat hij rond half 12 naar bed en slaapt dan door tot een uurtje of 7 dus we mogen niet klagen. Wat leuk is we hebben eindelijk het fabeltjeskrant speelkleed bij de rekening van Jack gekregen. Kan hij straks leuk mee spelen als hij er wat meer aandacht voor heeft. Voel me af en toe wel rot naar de anderen toe omdat ik de hele tijd zeg dat alles goed gaat en bij jullie zo veel probleempjes met poepen en slapen. @werk, vandaag zou ik uiterlijk bericht krijgen zodat ik nog kinderopvang kon regelen op tijd.( hmmm ik moet officieel 2 april weer beginnen, het is dat ik wat vakantiedagen op wil nemen aansluitend maar volgens mij ga ik het anders niet eens redden.) Ik ben benieuwd dan kan ik wat gaan overleggen met rechtsbijstand. Als ik niets gehoord heb bel ik morgen rechtsbijstand op wat ik verder moet gaan doen. Ik zou het ook niet meer weten.
Hey meiden, hoe gaat het met de onrustige beebjes? Hopelijk hebben jullie een goede dag gehad! Caruli: hoe was het op het cb? En heeft de ka nog gebeld? Supi: wat heerlijk dat het goed gaat met dat heerlijke mannetje van je! Suze: hoe gaat het nu met Devon? Is hij toch nog wat rustig geweest? Moi: hoe was het bij de osteopaat? Hou er rekening mee dat je beebje wel eens onrustig kan zijn na de behandeling, dat is bij 10% van de beebs het geval vertelde onze osteopaat ons. Onze meid hoorde duidelijk wel bij de 10% Wij hebben vanmiddag een foto shoot gehad met Quinn. Echt erg leuk! En gelukkig huilde ze niet de hele tijd. Daar was ik nog wel even bang voor. Ik heb haar wel een paar keer moeten troosten met een boob. volgende week krijgen we de foto's.
@supi, heerlijk toch dat jack het zo doet!! gewoon komen met je positieve verhalen meid! ik zal zo even op jack stemmen @choco, ik las het al op fb, leuk hoor een fotoshoot! ideaal dat je de boob dan altijd bij je hebt he wanneer zijn ze klaar? @curali, al geweest op het cb? hier heeft de ka gebeld, we gaan nu over op friso allergy care en maandag gaan ze op de poli een voeding observeren omdat hij tijdens de voedingen ook zo onrustig is, eerst was hij wat 'laks' zo van krampen hebben ze allemaal, maar toen devon het op het krijsen zette en ik zei dat ie altijd zo krijste draaide hij 100% om en nam hij het gelukkig toch wel serieus!
Supi: thanks Je kunt een stukje tekst schrijven dat selecteer je dan en dan klik je op de wereldbol bovenaan bij je antwoord en daar kun je de link van de fotopagina invullen. Choco: oh fijn dat ze niet de hele tijd gehuild heeft. Suze: eindelijk word je serieus genomen, ben benieuwd of het gaat helpen. Hier naar het cb geweest. Ze weegt nu 4200gram en 54cm Over eten, poepen en haar hoofdje wat nog meer gaat afwijken moeten we morgen maar bespreken met de ka.
Heee bij de osteopaat was het ok... Hij was tevreden over Lukas, en heeft met zijn handen op zijn hoofdje, onder zijn hoofdje, 1 onder zijn stuitje, en 1 onder zijn hoofdje, beetje wiegen, op zijn buikje.. tsja, ik weet niet echt wat hij prcies deed, maar Lukas lag alleen maar te glimlachen en te kraaien... heel typisch.. hij zei dat lukas veel dorst had... en dat ik hem water en venkelthee moet geven.. maar ja, die venkelthee die staat er al sinds de geboorte, maar elke keer als ik het aanbied, dan kijkt meneer me zo lelijk aan... nu moet ik eerst een paar slokjes warm water geven, en daarna venkelthee... en dan weer water... verder lag lukas ook heel de tijd verschrikkelijke scheten te laten!!! niet normaal meer!!! echt heel typisch... ook wilde hij heel de dag weinig drinken (om 9 uur 40 ml, om 12 uur 40ml en om 15 uur ook maar 40ml.. ) en na de behandeling krijsen, krijsen, en drinkt zo een flesje van 120 leeg.. snap jij het, snap ik het... dat was om 17 uur... thuisgekomen in bedje gelegd... en hij slaapt nog steeds.. is wel zijn tut kwijt hoor ik, dus die ga ik er even in doen ben trouwens zooooo beroerd vandaag! ik snotter een eind weg, mijn neus doet pijn, bah bah bah!!
@curali, oh dan is ze mooi gegroeid! heeft ze last van de prikjes? hoelaat moet je morgen naar de ka? ik hoop idd dat de voeding gaat helpen...en ze mss nog iets kunnen betekenen als ze hebben gezien hoe onrustig hij kan zijn tijdens de voeding. @moi, ja dat schijnt heel apart te zijn he zon osteopaat,maar je hoort er veel positieve verhalen over! grappig dat lucas het zo naar zijn zin had daar hier wordt venkelthee weer afgeraden,raar he,demi heeft er volgens mij liters van op en bij dinand mocht het ineens niet meer...
@venkelthee, grappig he, hier zweren ze erbij!!! oww heerlijk joh! lukas heeft geslapen tot 21 uur.. meldde zich met een hoestje, kuchje van halloooo luiertje, flesje, en meneer dronk zowaar 140 van de 150+5 en na zijn flesje 3 dikke boeren, en ineens zie ik hem rood worden, heerlijk zo een volle luier! wow wat kan een mamma dan blij zijn!!!! nu afwachten wat het bij de osteopaat heeft gedaan... hij heeft dus aangeraden om warm water neer te zetten, en af en toe een slokje warm water, warme venkelthee, warm water te geven... vanmiddag heeft hij ook warm water op, echt grappig, hij genoot ervan haha
Moi: Ik heb wel eens gehoord dat moeders die bv geven venkelthee kunnen drinken, dat zou helpen tegen de krampjes. Maar als je er teveel van drinkt bevordert het schijnbaar weer krampjes... Suze: fijn dat de ka je eindelijk serieus neemt! Als het goed is krijgen we voor het komende weekend de foto's.
Moi: wat fijn dat Lukas het goed gedaan heeft vanmiddag, ben benieuwd of het een blijvende verandering is.