Eind januari 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Caruli, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hier slaapt hij wisselend maar gelukkig gaan er nu meer nachten goed als voorheen.
    Hij word vaak onrustig wakker door het dromen, het probleem bij hem is het doorslapen..
    Tja daar valt weinig aan te doen denk ik.
    Ik vind het ook sneu voor hem, hij moet toch ook zijn rust en slaap krijgen om de dag verder goed door te kunnen komen.
    Hoop dat het na de operatie niet weer slechter gaat.
    Tis toch weer voor hem een naar zh bezoek en vaak nekt dat hem en gaat het weer mis..

2. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @curali, dat heb ik even gemist dan...operatie?? ja is zeker sneu voor hem zelf ook! ze kunnen er ook niets aan doen he!

vriendlief komt net thuis om de laptop op te halen, dus heb m niet meer tot vanavond laat...:x

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Suze: oh balen.. Kun je niet met je foon online?
    Typt alleen niet zo handig he..

Ja Mitch word geholpen aan zijn neusamandelen en krijgt beiden oren buisjes.
    Het stekd niet veel voor, maar hij is al zo vaak negatief in het zh geweest dat ik nu bang ben dat alles weer ontgeregeld word bij hem..
    Was de vorige keer ook, na de zh opname van okt is hij helemaal van het padje af geweest en begint nu pas weer beter te slapen..
    Pff

4. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Caruli: kan me wel voorstellen dat je dat spannend vindt. Ik zou er waarschijnlijk ook ontregeld door zijn, laat staan hoe zo'n menneke zich voelt.

Suze: m'n man zit in de ziektewet en is daardoor de hele dag thuis. Hij heeft ernstige vermoeidheidsklachten door een nierziekte die hij heeft. Ik ga na m'n verlof eerst een tijdje een vakantiedag per week opnemen maar vanaf september zal ik weer 5 dagen gaan werken en blijft m'n man thuis bij Quinn. Hopelijk gaat hij dat allemaal trekken en kan hij wat bijtanken als ze ligt te slapen...

5. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    De dame van het cb is net weg en ik ben helemaal happy! Ons meisje is super goed aangekomen! Ze weegt nu 3660 gram! Vorige week nog 3320 dus ze is gewoon 340 gram aangekomen! :D

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Zo dan is ze idd heel goed gegroeid meid!

7. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    #107 kellox, 7 feb 2012
    Laatst bewerkt: 7 feb 2012
    Hi ladies, ik hoop ook dat de 'krampen'piek in ieder geval na 6 weken minder wordt.
    Vannacht hebben we weer de hele nacht 'feest' gehad. Zo sneu... Niks hielp gewoon. En wij worden er ook niet bepaald fitter van zo al 2 weken ;)
    En overdags is ze (vandaag) wel weer rustiger. Snap er niks van..

We gaan nu proberen op advies cb iets meer water (10cc) in t flesje te doen. Ze drinkt ze toch al niet leeg, en soms schijnt dat wat te helpen. (voordat er sterker geschut wordt ingezet)
    Vind het anders ook zo'n geklooi om te moeten gaan experimenteren met andere voeding.

Verder druk dagje vandaag. Vanochtend begrafenis (moeder van vriendin), net kraamvisite geweest en straks weer. morgen lekker een rustdagje, zijn we wel aan toe :)

Wow Choco, ze is mooi gegroeid! Daar mag je zeker trots en blij mee zijn meid :) Wel super balen van je zweepslag meid. Heb zelf ook dat ik weer lekker aan de slag wil met oefeningen dus kan me je frustratie als dat nog niet mag of kan helemaal voorstellen! Zag dat je laatst iets vroeg in t forum over diastase ivm buikspieren. (als dat gat tussen je rechte buikspieren minder is als 2 vingers dan mag je rustig aan beginnen, bij mij is het nu bv ong. 1 vingertopje nog)

@Caruli; poe kan me voorstellen dat je als de dood bent dat Mitch weer helemaal ontregeld raakt van het ziekenhuis. MAar soms doet zo'operatie wel wonderen. Hoop t voor je meis!
    Hier wil de HA steeds niks doen. (keelamandelen dan) (Dano heeft ook erg vaak gedoe met zn amandelen/keel en daardoor ook vaak last met spraak/taal) Maar dat beleid is overal weer anders. Hier zeggen ze dat het toch weer aangroeit? en dat ze dan meer last vd operatie hebben als blablabla :(
    Hoop maar dat t vanzelf minder wordt. Maar t zijn echt JOEKELS in zn keeltje. (viel kdv zelfs ook al op)

@Kly; super dat je zo lekker geniet! Ga zo door hihi :D Kraamweek is voorbij voor je t weet!

@Suze; ik ben in elk geval opgelucht dat het idd galstenen zijn. Hoe vervelend ook, liever dat als enge ziektes toch! had zelf in Dano's zwangerschap niersteentjes, omg wat deden die aanvallen zeer zeg. Hopelijk heeft/krijgt ie er niet teveel last van meid.

Nou ik ga me weer klaar maken voor de volgende kraamronde straks. pfff ;) (haha zijn jullie ook zo blij als je een x een rustdag tussendoor hebt? :p)

8. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Kellox: als het hem zo'n last geeft zou ik eens een verwijzing naar een kno of ka vragen. Moet toch niet in de weg zitten van de ontwikkeling kwa taal en spraak?

het klopt dat ze terug aan groeien, maar er dan op latere leeftijd miss minder last van hebben.

Ik hoop dat de operatie voor verbetering zorgt, maar ben bang van niet...
    Al zal hij wel minder snurken zeggen ze ;)

Hier al een tijd geen kraamvisite meer, verwacht nog 2x maar die komen over een tijdje pas denk ik...

Oh ik lieg, heb zondag forumvriendin met man en kids op kraam/verjaardagsvisite gehad :D

9. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kellox: ik heb geen idee wat ik bij m'n buik moet voelen :)
    Ben bang dat ik er helemaal naast voel en dan toch al te vroeg begin...

10. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen,

@curali,wordt mitch al snel geholpen? ik hoop dat het allemaal meeval voor hem,maar kan me voorstellen door alle negatieve ervaringen hij best van slag zou kunnen raken weer....hopelijk valt het mee!
    ik heb geen foon met internet alleen mijn vriend dus als hij er is wil ik nog weleens met zijn foon even wat bijlezen.
    hoe gaat het met ziva?

@choco, wat fijn dat je meisje zo goed is aangekomen!:D
    hoe gaat het verder met de oprispingen?

@kellox, oh fijn dan even een rustdagje he! wat een nachten zo zeg! hopelijk wordt het snel beter voor jullie en jullie meisje! devon heeft meestal na de nachtvoeding flink last,daarvoor gaat het meestal wel goed.

11. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    zo heb de hele morgen met devon gezeten,wat is ie onrustig zeg...ligt nu in bed maar begint weer te huilen, ga even een tutje proberen...

12. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat Devon zo onrustig is geweest vanmorgen! Is het vanmiddag wat beter gegaan?

13. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Even tussen de bedrijven door, ik kom straks even verslag doen.
    Ga mitch badderen en zijn tas inpakken enzo ;)

14. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hij heeft gehuild/gegilt vanaf vanmorgen 8 tot vanavond 8, ik heb m een zetpil gezet en toen is ie in slaap gevallen,hij heeft echt pijn anders zou een pcm niet helpen...

Hoe gaat het met de rest?

15. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suze: wat sneu zeg :( is er nog iets anders dat je voor hem kan doen?

Caruli: hoe is het gegaan vandaag?

Met ons meisje gaat het wel goed. Ze heeft nog wel van die reflux achtige klachten, alleen niet continue. Ze heeft er vooral vanaf het avondeten tot we naar bed gaan last van. Maar het is ook weer niet zo dat ze continue huilt ofzo.

Hoe gaat het met de rest van de meiden (en beebs)?

16. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @choco,dan ben je s'avonds ook wel aardig in de weer met je meisje! Heb je dr dan in de draagdoek ofzo?
    Ik weet niet wat ik verder voor hem kan doen,moet ook eerlijk zeggen dat ik dr nu behoorlijk doorheen zit na zo'n dag,wat viel je,je dan machteloos als moeder zijnde zeg..
    Als hij zo blijft krijsen dan wil ik wel met hem na de ka want dit is niet normaal!

17. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Suze: jee meid das idd pittig zo zeg..
    Ik zou anders toch eens overleggen met een ka, wie weet wat die nog kan betekenen voor je.

Hier vandaag rontgenfotos laten maken van Ziva en controle ka. Moet met de poepmedicatie omhoog en de fles gaan indikken met nitriton, werkt dat niet dan over op medicatie.
    Over een week belt ze met de uitslag van de fotos.
    Verder vanmiddag vriendin op visite gehad en daarna eten maken.
    Mitch in bad gestopt, die mag een week niet zijn haren wassen ;)
    Tas is ook al klaar en nu maar hopen dat hij vannacht doorslaapt.
    Pff word vroeg op, zie er wel tegenop... Hoop dat hij er niet te veel last van heeft.
    Neem mijn foon in ieder geval mee voor de afleiding.

Trusten meiden, ik probeer morgen verslag uit te brengen als het hier door de kids toegelaten word ;)

18. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @curali,succes morgen!! Zal aan je denken!

Slaap lekker meiden!

19. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Suze: ik kan me goed voorstellen dat dat je opbreekt. Jij hebt we thuis ook nog eens drie meer rondlopen, da's nog eens extra zwaar. Hoe reageren de andere kinderen hierop?
    We zijn vaak 's avonds inderdaad veel met haar in de weer. Vannacht was ze ook wat meer wakker, maar dat kan ook konen doordat we allebei in slaap zijn gevallen om 2 uur. Geen idee of ze toen 2 minuten of een half uur effectief heeft gedronken :) maar nadat ze om 3 en 4 uur is getroost aan de borst heeft ze wel weer goed geslapen. Ze wilde vannacht gewoon niet op bed worden gelegd en had veel last van oprispingen en spugen.

Caruli: spannend vandaag met Mitchell! Veel succes!!
    Ook spannend hoe het met Ziva zal gaat, hopelijk slaat het aan!

20. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @curali, succes vandaag!!

@choco, sneu hoor dat ze ook last heeft van spugen en oprispingen, dus je was in slaap gevallen met de borst:D
    de andere kids zijn opzicht wel rustig eronder, die doen gewoon hun ding en lijken het wel niet te horen gisteren zei dinand wel af en toe, houdt hij nog eens op?? ;)

verder was het hier tot 3 uur goed gegaan, daarna weer volop krampen, hij begin nu te huilen dus ga even naar hem toe...

Deel Deze Pagina