Eind januari 2012 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Caruli, 2 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Even een berichtje via mijn telefoon.
    We hebben nu vakantie en genieten van het zonnetje.
    Ik heb nog veel bij te lezen, maar reageer alvast.

Vorige week naar het cb geweest. Jack groeit als kool, hij was 59,2 cm en 6955gram
    zijn hoofdomtrek was 40 cm.
    Jack wil eten.kom zo weer.

2. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, ik ben kapot! Ben net voor het eerst wezen hardlopen. Heb zo'n trainingsprogramma op m'n iPhone gezet (bank - 5 km) en heb met een muziekje op de achtergrond de stoute schoenen aangetrokken.

Ik wilde al langer wat gaan doen maar had steeds een nieuw excuus om niets te doen. Maar sinds ik gisteren een nieuwe sportbh heb aangeschaft heb ik geen excuus meer.
    Ik dacht overigens eerst dat Hunkemuller een goede zaak zou zijn om me een goede sportbh aan te laten meten maar ik werd me daar toch door een heks geholpen! Ze meette alleen onder m'n boobs op en zei toen zei ze dat ik 75C nodig had. Nou dat lijkt me stug, mijn goed zittende voedingsbh's zijn 80E. Toen ik haar vroeg waarom ze niet over m'n boobs heen deed meten (je hebt toch twee waarden nodig?) werd ik op een super kattige toon dat ze daar niet aan deden. Huh :(
    Nou 75C paste dus gewoon he-le-maal niet. Maar na zo afgekat te worden had ik ook geen zin meer om m'n geld daar uit te geven.

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Supi: wow hij groeit echt goed!

Choco: jeetje zeg, ik zou daar dan mijn geld ook niet meer uitgeven..

Ik denk dat Ziva toch de kleinste is hierzo hihi
    Ik dacht wat is het rustig hier, maar bleek geen abo meer te hebben.

Suze: nou ben benieuwd morgen, zul je net zien dat hij dan net die voeding wel goed drinkt.
    Ik hoop het niet voor je en dat ze je verder kunnen helpen.

Wij hebben morgen van 09:15u tot 11:30u gesprekken op het revacentrum van Mitch.

4. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Januari 2012 mama's lijst

20-12-2011: Elyano zoon Nadesy
    29-12-2011: Hayden dochter Princess
    06-01-2012: Ziva dochter Caruli
    10-01-2012: Keano zoon Engeltje1
    11-01-2012: Devon zoon Suze
    12-01-2012: Jack zoon Supi
    14-01-2012: Nick zoon Lt20
    17-01-2012: Quinn dochter Chocochick
    18-01-2012: Lukas zoon Moi
    22-01-2012: Rosan dochter Bianca87
    24-01-2012: Femke dochter Jannie1980
    24-01-2012: Jill dochter Kellox
    25-01-2012: Naomi dochter Doortje25
    26-01-2012: Lucas zoon Jodi1981
    30-01-2012: Alyssa dochter P1982
    30-01-2012: Tim zoon Roosje01
    01-02-2012: Chevano zoon Kly073

Gewicht, lengte & maat:

Ziva: 2920gr en 46cm maat 44
    8 wk: 4200gr en 54cm maat 50

Devon: 3260gr en 50cm maat 50
    8wk: 5020gr en 57.5cm maat 62

Chevano: 3195gr en 50cm maat50
    1mnd: 3745gr en 52cm maat 56

Quinn: 3300gr en 51 cm maat 50
    9w: 4710gr en 58,5cm maat 56 - 62 (t-shirtjes)

Jill: 3695gr en 52 cm maat 50
    9,2wk: 5500gr en 58 cm maat 56

Lucas: 3640 gr en 48 cm maat 50/56
    8 wkn: 5140 gr en 57 cm maat 56/ 62

Rosan: 3440 gr en 52 cm maat 50
    8,5wk: 4400 gr en 57 cm maat 56

Jack: 3900gr en 52 cm
    9wk: 6955 gr en 59,2 cm

CB, KA, HA bezoekjes enzo:

05-04-2012: Ziva & Mitch controle cb + 2e inenting
    05-04-2012: Jack echo handje zh
    13-04-2012: Ziva & Mitch controle ka
    24-04-2012: Quinn controle cb
    24-04-2012: Lucas controle cb 2e inenting
    25-04-2012: Jill controle cb 2e inenting

Weer aan het werk/ einde verlof:(:

27-02-2012: Jodi1981
    02-04-2012: Chocochick
    05-04-2012: Kellox
    16-04-2012: Doortje
    12-04-2012: Kly073
    18-04-2012: Suze

Wow Supi, wat is Jack onwijs hard gegroeid! :$ netjes meid! Je zorgt in elk geval goed voor hem :)
    Heb hem ook toegevoegd aan de lijst!

@cb; Jill is ook kei goed gegroeid in 5 weekjes, wow vooral in de lengte van 53 naar 58 cm!!! De lengte lijn is echt in een spurt omhoog gegaan. de rest volgens haar 'gewone' groei. Wij zijn dik tevreden dus!

Suze: succes met het cacaoboomen vanavond :p :p Haha grapje hoor, maar het is wel een leuk woord ;) Ben benieuwd wat de ka morgen gaat zeggen! Hopelijk kan de oorzaak gevonden worden. Zo sneu :(

@Choco; Wow meis! Wat knap dat je ertoe gezet hebt! is dat toevallig met die hardloopvrouw Evi of Eva??? haha daar zie ik iedereen mee rennen via FB :) kan me voorstellen dat je kapot bent! Is weer ff wennen he ;)
    En wat een stomme trien zeg.. van de Hunkemöller, vreselijk slecht zo'n advies. Balen want ik was zelf ook al benieuwd naar mijn cupmaat. Er is wat minder overgebleven :p deze keer. Maar hoop dat ze wel ff 'fatsoenlijk' kunnen adviseren. Anders zoek ik zelf wel zo'n tabel op, en probeer het thuis wel met een meetlint te doen...

@Caruli; ja Ziva zal wel een v.d. kleinere zijn samen met Chevano (kleinste op dit moment). Maar ze heeft ook een moeilijke start gehad. Wie weet maakt ze binnenkort wel een superspurt! Of zijn jullie allebei ook niet zo groot? Ze is trouwens wel weer super gegroeid tov haar geboortecijfers! Ach ja als ze maar groeien.. das het belangrijkste! :)
    In het begin zeggen die cijfers ook nog niet zo veel... Je kunt ze nu eigenlijk nog niet met elkaar vergelijken. De een maakt dan weer een spurt, de ander weer op een ander moment! Zolang ze maar volgens het eigen lijntje groeien...
    We hebben zo op het oog allemaal blakend gezonde beebjes! :D

Nou ik heb vandaag visite gehad van een nogal praatgrage tante over van die dingen :( haha, dus ben ook bekaf hihi :D
    Heb op enkele collega's na nu echt de kraamvisite wel gehad denk ik. Yay :p

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Kellox: chevano is het gewicht van 1 mnd ;)
    Met 1 mnd woog Ziva 3400gr.
    Ik ben 1.62 en man 1.83

Haha leuke praatjes aangehoord dus ;)

Hier zijn de collega's ( werknemers) van mijn man ook nog niet langs geweest. Maar heb een hoop mensen nog niet gezien.
    Maar ik vind het wel best hihi.

6. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Hihi ik vind het nu ook wel best hoor met die visite ;)

7. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    #1267 kellox, 28 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2012
    Caruli; het is idd ook een kleiner kindje dan de andere bij jullie he? Ben benieuwd of ze die trend doorzet, of dat het toch door haar moeizame start kwam en alsnog spurtjes door gaat zetten. Je weet het nooit he!

Tja Jeroen en ik zijn 1.95 en 1.75 dus klein zullen ze hier vast niet worden ;) Dano kwam van heel klein (44 cm) naar bovengemiddeld lang nu :D Als hij niet te vroeg was zou ie waarschijnlijk nog een stukkie langer zijn nu.
    Ben ook altijd wel benieuwd of die schattingen die ze soms maken bij cb kloppen later! Schijnt nu weer een nieuw berekeningsmethode voor te zijn. Wel geinig. Jill zou dan wel 1.83 kunnen worden hihi. Wordt bij elke meting automatisch bijgesteld.

8. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    O helemaal vergeten.. Supi een hele fijne vakantie! :)
    Blijven jullie lekker thuis of gaan jullie nog ergens heen?

xxx

9. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @supi,zo jack groeit goed!!:D fijne vakantie!

@kellox, zo jouw meisje groeit ook lekker!:D fijn dat ze het zo goed doen!
    haha het cacaoboomen....is trouwens niet gelukt, want vriendlief was niet optijd thuis....

@choco, goed bezig meid!:D vind het heel stoer dat je bent begonnen! ik las in het andere topic dat je salsa hebt gedanst, heb ik ook een paar jaar gedaan, vond het echt heel leuk, toen kwam demi en heb ik het nooit meer opgepakt...

@curali,alles in bad geweest?? volgens mij las ik dat dan weer op fb dat je ze alle 3 wilde badderen?
    ik was vanavond alleen en ze moesten echt in bad, want ze zijn nu weer hele dagen buiten en devon was al even niet in bad geweest vanwege mijn spierpijn, dus ik heb ze alle 4 gedaan, demi en danique onder de douche en dinand en devon samen in het grote bad, devon in zo'n ligding, hij vond het eerst een beetje eng,maar later was het goed, ko hij ook nog wel wat lachjes laten zien,maar ohh wat een gedoe om er 4 te doen...;)
    normaal doen we dat toch wel vaak samen of demi doucht zelf met danique...maar goed het is gelukt;)

@lengte, ik ben 1.82m en matthew 1.95m dus de kinderen zijn ook wel groot,vooral de meiden zijn heel lang, danique scheelt maar heel weinig met dinand en is toch 2,5 jaar jonger haha

nou het filmen van de voeding is niet geluk want vriendlief was niet optijd thuis, dus ik hoop dat hij dan morgen niet zo onder de indruk is van een "nieuwe" ruimte dat ie de fles 'normaal' drinkt, we zullen het zien...over het algemeen 'gedraagt'hij zich ergens anders altijd keurig, zelfs toen hij nog zoveel huilde;)

ik lees nog wel veel dingen over kenmerken van koemelkallergie waarvan ik denk 'hij heeft daar ook last van' het huilen is wel veel minder maar hij heeft nog genoeg dngen die wijzen op een allergie..
    *exceem
    *waterige,dikke ogen
    * jeuk aan de ogen(hij wrijft tenminste de hele dag in zijn ogen, dus lijkt me jeuk?!)
    *rommelende darmen
    *onrustig drinken

dus er zijn nog wel wat dingetjes,maar aan de andere kant durf ik ook niet goed weer over te stappen op andere voeding, stel dat ie weer gaat huilen??!! daar moet ik toch niet aan denken!!!

10. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Kellox: oh is er een nieuwe berekening?
    Bij Ziva hebben ze deze keer niks berekend, bij de andere 2 wel.

Suze: je hoeft niet alle klachten te hebben om kma te hebben.
    Maar zoals ik al zei is pepti minder sterk als nutramigen of nutramigen aa hebben ze ook nog volgens mij.
    Er zijn meer kids waarbij de klachten toch nog wat aanhouden bij de pepti en met nutramigen niet meer hebben. Die is nog meer verknipt.
    Maar snap dat je bang bent om weer te wisselen..
    Hopelijk laat hij morgen even zien hoe onrustig hij is en nemen ze het dan serieus en gaan ze actie ondernemen.
    Lijkt me idd ook een heel circus om er 4 tegelijk te douchen/badderen ;)

11. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @Caruli; als het goed is, heb je in je groeiboekje ook een code staan om in te loggen op groeiop.nl. Daar kun je ook alle metingen van Ziva in zetten en die berekent ook iets. (weet niet zeker of dat ook volgens het nieuwe systeem is maar zou zomaar kunnen)
    Dan geeft een girafje ook de te verwachten lengte aan. Kende je dat al? Ook wel grappig om te doen.

@Suze: OMG 4 kids badderen. Ik vind het al lastig om Jill in mn eentje te badderen ;) haha RESPECT wijffie :cool:
    Vind het altijd fijner als Jeroen erbij is om te assisteren hihi.
    Wow dus jij krijgt ook lange dames. Fotomodelletjes hihi :) Ik 'hoop' dat Devon het op een krijsen zet waar ze 'u' tegen zeggen. (natuurlijk wil ik niet dat ie pijn heeft, maar je weet wat ik bedoel ;)) Dan zien ze in elk geval in dat er iets moet gebeuren. (stom eigenlijk dat ze niet op jouw observaties af kunnen gaan...)
    Die voeding waar caruli het over heeft klinkt ook goed. Ziva is er echt goed van opgeknapt toch!

Slaap lekker allemaal!

12. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    OMG meiden. Ik heb straks toen ik uitgeput van het rennen op de bank ben gaan liggen iets verkeerds met m'n rug gedaan... En dat doet me toch een pijn! Heb ik weer :(
    Ga zometeen de huisarts bellen als hij er weer is. Heb geen idee of het een spier is of een zenuw ofzo maar ik word er helemaal gek van! Als ik een tijdje lig gaat het wel, maar verliggen of zitten... Au au au.

13. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    O bah Choco; wat een pech meis :(
    Hopelijk zit er geen zenuw klem oid.. knuffel!!!

14. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    nu weet ik waarom ik sommegen op fb niet herkende die zitten hier en niet op januari mama's

15. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Haha gevonden ;)
    In het begin besloten een aantal mama's om een groep van 15-31 jan uitgerekend aan te maken, om het wat overzichtelijker te maken ;)

16. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het "januari" topic was toen wat te druk. Ik kon dat gewoon niet bijhouden.

17. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen meiden,

ik kom straks even reageren, devon moet een voeding en is erg chaggerijnig...;)

@choco, heb je de ha al gebeld?

18. ChocoChick

ChocoChick Fanatiek lid

10 apr 2011
    2.152
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had m'n wekker om 8u gezet om de huisarts direct te kunnen bellen als hij begon. Maar... Hij heeft vakantie! Dus heb ik maar gelijk de fysio gebeld en daar kon ik vanmorgen meteen terecht. Hij heeft wat gemanipuleerd en gemobiliseerd en hopelijk wordt het voor het weekend beter. Hij dacht dat het de aanhechting van m'n ribben op m'n ruggengraat is. Het doet nu echt nog steeds behoorlijk pijn. Ik moet blijven bewegen, mag wel wandelen maar niet joggen.

19. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    @choco, oh wat balen joh!! hopelijk gaat het snel beter!!

hier een onrustig mannetje, de voeding van kw voor 11 heeft een uur geduurd:( het wordt steeds erger,als hij 'm straks in het zh wel 'gewoon' drinkt kun je mij lek schieten,want dan snap ik dr helemaal niets meer van...

hoe gaat het met de rest?

20. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Pff choco; je bent ook wel een brokkenpiloot he ;) Eerst je knie, nu je rug.. arme meid! Hoop ook dat de behandeling uiteindelijk baat heeft!

Suze; ja je zult het net zien he.. als ze iets 'moeten' laten zien doen ze het niet...om gek van te worden. Maar als ik jou zo hoor kan ik me niet voorstellen dat ie zometeen ineens alles zonder problemen opdrinkt. lijkt me trouwens wel gek, zo'n voeding met publiek :p Succes straks! Ben benieuwd wat ze doen...

Verder ben ik vandaag hartstikke gaar... Jill ineens weer meer gehuild vannacht. Denk van de prikjes of zo..
    Balen jullie ook zo dat het weer een stuk frisser is? Tenminste, hier nog geen zon gezien!

Ciao!

Deel Deze Pagina