Hier is het denk ik met 2 en dan weer 3 jaar, want ik heb nu geen oproep gehad.. Met Devon gaat het wel goed, buiten het drinken om We denken nu allebei wel dat het buikpijn is, hij spant de hele tijd de buik aan en last veel scheetjes tijdens de voeding.. Ziva vandaag wat beter gedronken?
Dano is alweer een stukje opgeknapt inmiddels Hij had vannacht een paar keer overgegeven en buikpijn+keelpijn. Z'n amandelen zijn ook wel wéér flink gezwollen, maar wij hebben zo'n huisarts die het blijkbaar normaal vindt dat ie dat vaker wél als niet heeft Jill had vannacht wel goed geslapen, dus hopelijk was het idd van de prikjes. Maandag moet ik ff langs mijn werk e.e.a. klaarleggen, voorbereiden etc. DAno moest sowieso een keertje komen wennen op de BSO, en het kdv vond het toch wel een goed idee om Jill wél een keer te laten wennen dus doe ik dat allemaal maar maandag meteen Hebben we dat gehad Rare dag lijkt me... maar kan ik me geestelijk vast voorbereiden op hoe het voortaan zal zijn "ff oefenen" hihi.. Arme Devon, buikpijn kunnen ze flink last van hebben he? Poept ie wel 'makkelijk' tegenwoordig? Zo ben weer terug van sporten, lekker 2 lesjes achter elkaar geknald @weekend: jullie nog wilde plannen??? Wij hebben enkel een verjaardag op de planning staan, verder nog niet veel. En we moeten zorgen dat de lekke band van een van onze auto's gefixt gaat worden Anders kan ik nie naar mijn werk haha Nou dames, slaap lekker vast!
@lellox, ja heel apart zoals huisartsen zo af en toe redeneren...maar wel fijn dat het alweer wat beter gaat! Ze belde mij vanmiddag ook van het kdv voor het wennen en ik wilde het eigenlijk ook niet, maar aan de andere kant is het mss wel even fijn voor Mijn eigen geruststelling als het goed gaat tenminste haha Devon poept wel goed, zeker 2 tot 3 keer per dag.. Lekker weer even gesport! Knap dat je alweer 2 uur achter elkaar pakt! Wij hebben een rustig weekend, demi heeft morgen een kinderfeestje, vriend moet werken en zondag heeft demi een paardrij wedstrijd en gaat matthew met dinand naar Vitesse. Nou meiden alvast welterusten en een goede nacht! Ik ben benieuwd want Devon heeft vandaag alleen maar geslapen is alleen voor de voedingen wakker geweest...
Hi meiden, alles goed? M'n laatste verlof daf zit erop! nu alleen nog maar een weekend! Vandaag heb ik verjaardag van de zoon van een vriendin, die werd afgelopen week één. En moren wordt m'n nichtje één. Quinn is net weer gevoedt en nu ligt ze op bed te brabbelen (en mij wakker te houden). Ik ga proberen te slapen en kom straks weer reageren!
Hoi schatjes @Suze; hihi Vitesse, dat mag ik hier niet uitspreken. Hier zit een vervent NEC aanhanger whaha Gaaf dat Dinand lekker mee mag! Jeroen wil dat met Dano ook gaan doen Hoe ging het vannacht met Devon? Jill heeft zowaar tot 8:00 uitgeslapen ! Geen nachtvoeding. 23:30 laatste joehoeee!!! Zal nog niet te hard juichen, maar zo deze ene keer is het al lekker hihi. @Choco;; aargh wat gaat het toch veels te hard he meid! Jij ook al verjaardagen van 1-jarigen Had er vorige week 2. hihi. Geniet nog even van je laatste verlofweekendje. Jammer dat het weer niet meer zo mooi is he Gelukkig is jullie meisje wel gewoon lekker bij papa thuis als jij werkt. Scheelt dat niet voor je gemoedsrust? Dikke knuf!!! Fijn weekend allemaal!
hi meiden, @kellox, ohhh lekker nachtje!!al zou het maar 1 keer zijn dan is ie toch mooi meegenomen!! ja dinand vind het helemaal geweldig om mee te gaan, komt ook altijd vol enthousiasme terug, heel leuk om te zien, demi gaat ook graag mee,maar heeft morgen paardrijwedstrijd... dus bij jullie wordt vitesse niet uitgesproken.. wij zijn verder niet zo heel fanatiek supporter, dus nec uitspreken is hier geen probleem haha @choco, och meid, wat is het ook snel gegaan he!! geniet nog lekker van het weekend! knuffel! hier idd een onrustige nacht, kon ook niet anders als hij gisteren over de hele dag 3 uur wakker is geweest is het veel...maar goed hij was niet echt aan het huilen maar een paar uur aan het jengelen/zeuren, dus ik ben er tig keer uit geweest voor de speen... vanmorgen is hij alweer een poos wakker geweest zoals gewoonlijk, dus dat is wel fijn,want als ze zo'n slaapdagje hebben kun je ze ook niet wakker houden?! ik liever dat hij s'nachts slaapt nou ik ga even met de kids een broodje eten en dan demi naar het kinderfeestje brengen, dinand is met vriend mee werken...
Choco: het is idd snel voorbij zo'n verlof he.. Kellox: zo lekker even bij kunnen tanken dus Hier had Ziva gisteren weer ietsje meer gedronken. 04:00 135cc 08:10. 90cc 13:0. 120cc 18:15 140cc 21:15 100cc Totaal 585 Ze was vannacht weer onrustig en nu al de hele morgen aan het jengelen en valt in slaap op je arm, maar zodra ze in bed ligt is het brullen.. Ze heeft vannavht vanaf de fles 04:45 bij mij gelegen en werden om 10:00 wakker gemaakt. Ik heb wel onrustig geslapen nu ze weer bij me lag. Ga haar nu maar weer halen, miss heeft ze alweer honger. Ze had om 10:30 maar 100cc weer op.
Ps hoeveel drinken jullie kindjes nu en hoe vaak per dag? Ik baal wel een beetje dat er nog steeds geen ritme in te krijgen is.. Soms een dag 4 flessen en slaapt ze meer en soms ook dagen van 7 flesjes. Merk nu wel dat zij heel anders is als de andere 2 kids
@curali, oh balen dat je weer een onrustige nacht had! Devon slaapt ook de ene dag meer dan de andere en als hij dan minder slaapt zoals vandaag is hij ook wel flink jongeling en wilt graag constant bezig gehouden worden, het liefst wilt ie dat ik dan met m op de arm rondjes loop, maar daar heb ik geen zin in uren Devon drinkt 5x 150cc, de laatste dagen laat hij ong 30cc staan omdat hij dan te overstuur is om nog te drinken
Vanmorgen was trouwens wel grappig, ik had een half uurtje met hem op de arm gelopen en toen legde ik m in de box en lag hij te miepen, kwam Matt de kamer in en zei hèhè wat ben jij aan het mopperen is toch nergens voor nodig en hij stopte met miepen en ging zo liggen spelen...
Wat een boefje is het dan ook he Ziva slaapt nu net voor het eerst vandaag. Ze heeft net wel voor het eerst een fles helemaal leeg van 150+5 Ze was wel aan het spugen in bed dus is miss wel te veel voor de maag. Maar ze dronk hem zelf op. Wel duurde het 40min maar goed als ze blijft drinken trek ik de fles er niet uit
Nee precies ik zou haar dan ook lekker laten drinken Nou met een beetje geluk slaapt ze dan nu een poosje, want ze heeft het een mooie tijd volgehouden het wakker zijn... Moet je haar dan ook constant vermaken of kan ze dat redelijk zelf? Devon slaapt ook net weer, maar zal zo wel beginnen met zijn huiluurtje
Grotendeels wil ze dan vermaakt worden of op je arm of schouder liggen.. Zodra je ze dan weg legd is het brullen. Fijn dat Devon nu ook ff slaapt, hopelijk slaat hij het huiluurtje over. Hier meestal rond etenstijd. Huiluurtje kunnen ze de hele dag hebben maar nee hier precies met etenstijd hihi. Hoe kiezen ze het toch uit he
Zo weer terug van de verjaardag. Was wel ff gezellig. Nu 'moet' ik voor zover ik weet niks meer dit weekend. Altijd lekker Caruli; Jill krijgt ook 5x150+5 aangeboden. Ze geeft iedere keer wel een mondje terug, en soms laat ze wat staan. Verder gaat het prima zo. Wow wat knap van Ziva dat ze hem helemaal leeg had. Kan me voorstellen dat ze er wel wat van moest spugen..maagje moet even wennen aan wat meer vulling. Hopelijk kan ze dat wat vaker en gaat er meer tijd tussen haar voedingen in zitten. Dat zou voor jullie allemaal super zijn! Hihi Suze; Die Devon, gelijk stil bij papa Zul je altijd zien he Kleine rotzakjes hihi.... Ik 'mag' vaak ook het hele huis laten zien met Jill op de arm. Op haar jengeldagen wil ze dat ook steeds Maar over het algemeen vindt ze het ook heerlijk in haar speel/wipstoeltje of onder de babygym. @huiluurtje; idd he, ze weten hun tijden wel uit te kiezen. Jill vindt tegenwoordig met etenstijd ook leuk Maar ach ben allang blij dat ze het niet meer 's nachts doet zoals de eerste 6 weken pfff xxx
He meiden, FF snel voor ik luier ga doen en flesje ga maken... Vandaag is mijn zus naar huis gegaan, moest best huilen hoor... Nu gaat alles weer gewoon verder... Ben benieuwd... *zucht* Ik heb mijn babysite aangepast. Voor wie hem wilt zien, www.lukas.babysite.nl het wachtwoord kun je per pb krijgen
Kellox: ziva vind de wipstoel vreselijk, wel onhandig vind ik dat hihi. Anders kon ik haar daar af en toe ook in zetten. Maar in de box onder de babygym houd ze het wel even vol. Moi: ben nu aan het koken, zal je later even een pb sturen
Moi; leuk een babysite! Doe mij ook maar het wachtwoord per pb hihi! Verder weer een dikke knuf, alles weer 'gewoon' verder maar toch anders als anders he meid... @Caruli; Jill ligt in deze en ze vindt hem echt super fijn. (kan er ook in spelen) Wipstoel Tiny Love Gymini Princess | Wipstoel Tiny Love | www.wipstoeltje.com (zitten ook lichteffectjes in + muziekje, hihi ze wordt er meestal heerlijk rustig van) Idd wat je zegt.. het is soms heel handig ff de handen vrij te hebben. Wat jammer dat Ziva het niet fijn vindt. Welke hebben jullie?
Moi: knuffel meid! Doe mij maar zo'n PB! Ik ben super gaar. Vandaag bij verjaardag heeft Quinn de hele Middag als een voorbeeldige baby op dn arm liggen slapen. Daarna net s avonds een huiluurtje van bijna een uur (wij zijn niet zolang gewend dus dat was even aanpoten) en daarna hebben manlief en ik een nieuw bordspelletje gespeeld. En nu is het weer veel te laat. Oeps. Truste!! xx